Mitä elektroniikka olisi järkevä tuoda tuliaisina kiinasta? Minkä tasoisia kamerat, kännykät ja taulutelevisiot ovat?? ja toimiiko esim. taulutelevisiot ihan normaalisti Suomessa, ja mitkä on rahtikustannukset lentokoneessa? Shanghaihin olen menossa...
Elektroniikkaa
Kiinasta
2
539
Vastaukset
- ..,.,
älä osta mitään! tai korkeintaan jotain halvempaa elektroniikkaa esim. mp3 soittimia ym. Merkkituotteet suunnilleen samoissa hinnoissa kuin euroopassakin, kiinalaisista merkeistä ei voi tietää. en suosittele ostamaan mitään kalliimpaa, koska jos se hajoaakin heti, niin sinne meni rahat.
- ei tietoa
Mutta miten on? Toimiiko kiinasta ostetut esim. kännykät suomessa? Toimivuus lähinnä verkon kannalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418