Neiti synty viikolla 26 ja oli 580g syntyessään 31cm pitkä mitää muuta ongelmaa ei ole ollu ainakaa pahempia liikkuu ja kävelee mut puhe ei tule muutaku omia juttui...Onko puheen kanssa ollu muilla ongelmia???Mein neiti täytti 2v joulukuussa ja ei viel sanoja...Seuraava kontrolli käynti on vasta toukokuussa ja silloin ilmeisesti alkaa puheterapia jos ei sanoja ala kuulua äänteitä on paljon mutta ei vaa sanat löydy...
Mutta lasketun ajan mukaan ikä vasta 1v7kk eli ei tartte kai olla huolissaan..
viikol26
äippä
2
1422
Vastaukset
- karra
Syntyikö normaalisti vai keisarinleikkauksella? Tiedätkö syyn miksi syntyi jo noin aikaisin? Ihan mielenkiinnolla kyselen. Ihana kuulla että noinkin pieni vauva selviytyy =) Itse olen raskaana nyt viikolla 25 ja jännitän kovasti vauvan syntymää. Ettei vain synny liian aikaisin.
- heppu11
kaverin laps oppi puhumaan kunnolla vasta 3vuotiaana.sinuna en olis huolissani,jokainen kehittyy omaan tahtiinsa :)
tää oli ihan täysaikanen lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1756900Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793690"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762888Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442440Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni742314- 1301885
- 541328
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a581204