Neiti synty viikolla 26 ja oli 580g syntyessään 31cm pitkä mitää muuta ongelmaa ei ole ollu ainakaa pahempia liikkuu ja kävelee mut puhe ei tule muutaku omia juttui...Onko puheen kanssa ollu muilla ongelmia???Mein neiti täytti 2v joulukuussa ja ei viel sanoja...Seuraava kontrolli käynti on vasta toukokuussa ja silloin ilmeisesti alkaa puheterapia jos ei sanoja ala kuulua äänteitä on paljon mutta ei vaa sanat löydy...
Mutta lasketun ajan mukaan ikä vasta 1v7kk eli ei tartte kai olla huolissaan..
viikol26
äippä
2
1528
Vastaukset
- karra
Syntyikö normaalisti vai keisarinleikkauksella? Tiedätkö syyn miksi syntyi jo noin aikaisin? Ihan mielenkiinnolla kyselen. Ihana kuulla että noinkin pieni vauva selviytyy =) Itse olen raskaana nyt viikolla 25 ja jännitän kovasti vauvan syntymää. Ettei vain synny liian aikaisin.
- heppu11
kaverin laps oppi puhumaan kunnolla vasta 3vuotiaana.sinuna en olis huolissani,jokainen kehittyy omaan tahtiinsa :)
tää oli ihan täysaikanen lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681