Neiti synty viikolla 26 ja oli 580g syntyessään 31cm pitkä mitää muuta ongelmaa ei ole ollu ainakaa pahempia liikkuu ja kävelee mut puhe ei tule muutaku omia juttui...Onko puheen kanssa ollu muilla ongelmia???Mein neiti täytti 2v joulukuussa ja ei viel sanoja...Seuraava kontrolli käynti on vasta toukokuussa ja silloin ilmeisesti alkaa puheterapia jos ei sanoja ala kuulua äänteitä on paljon mutta ei vaa sanat löydy...
Mutta lasketun ajan mukaan ikä vasta 1v7kk eli ei tartte kai olla huolissaan..
viikol26
äippä
2
1528
Vastaukset
- karra
Syntyikö normaalisti vai keisarinleikkauksella? Tiedätkö syyn miksi syntyi jo noin aikaisin? Ihan mielenkiinnolla kyselen. Ihana kuulla että noinkin pieni vauva selviytyy =) Itse olen raskaana nyt viikolla 25 ja jännitän kovasti vauvan syntymää. Ettei vain synny liian aikaisin.
- heppu11
kaverin laps oppi puhumaan kunnolla vasta 3vuotiaana.sinuna en olis huolissani,jokainen kehittyy omaan tahtiinsa :)
tää oli ihan täysaikanen lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450