Neiti synty viikolla 26 ja oli 580g syntyessään 31cm pitkä mitää muuta ongelmaa ei ole ollu ainakaa pahempia liikkuu ja kävelee mut puhe ei tule muutaku omia juttui...Onko puheen kanssa ollu muilla ongelmia???Mein neiti täytti 2v joulukuussa ja ei viel sanoja...Seuraava kontrolli käynti on vasta toukokuussa ja silloin ilmeisesti alkaa puheterapia jos ei sanoja ala kuulua äänteitä on paljon mutta ei vaa sanat löydy...
Mutta lasketun ajan mukaan ikä vasta 1v7kk eli ei tartte kai olla huolissaan..
viikol26
äippä
2
1503
Vastaukset
- karra
Syntyikö normaalisti vai keisarinleikkauksella? Tiedätkö syyn miksi syntyi jo noin aikaisin? Ihan mielenkiinnolla kyselen. Ihana kuulla että noinkin pieni vauva selviytyy =) Itse olen raskaana nyt viikolla 25 ja jännitän kovasti vauvan syntymää. Ettei vain synny liian aikaisin.
- heppu11
kaverin laps oppi puhumaan kunnolla vasta 3vuotiaana.sinuna en olis huolissani,jokainen kehittyy omaan tahtiinsa :)
tää oli ihan täysaikanen lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717