Ihmettelen..

miksikä "sokkotreffeissä" tulee kesken mukavan jutustelun punasella ja tais olla vielä isoin kirjaimin teksti "Älä täytä ruutua roskalla.Älä häiritse muiden keskusteluja lähettämällä samaa viestiä"....koska minä en tosiaankaan niin tehnyt,eikä keskustelijoita ollut kuin vain ja ainoastaan kaksi,siis minä ja hän.Voisiko joku kertoa moiseen jonkin laisen syyn??Siis kuka moisia lähettää,ois mukava tietää.....jäi kivat jutut kesken.

7

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sompam

joskus siellä tapahtuu vaikka mitä.Hyvää viikonvaihdetta.

• Shorty L

Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.

• Shorty L kirjoitti:

Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.

miten tämä nyt on ymmärrettävissä:minä olen nainen ja ainakin oletin jotta hän oli mies.Eikä tietääkseni "sokkotreffeissä" ole kuin 2 keskustelijaa?

• Nimetön

moi kivaa täälä mut alotin kyl just

• ;o)

Paljon itekin sättäilyt mutta tuollasta ei ole vielä tehnyt, toden näköisenpää on että chatissa tullut joku scriptin latausvirhe josta moinen johtuu,,, tuosta kannata ehkä hernettä nokkaan vetää, koska se on sellasta tekniikkaa jota eniron pojilla ei todellakaan ole hallussa :o) tuskin kellään on...

• tottahantoki

eniron pojilla hallussa?

• Tupla

Siis näin voi käydä jos ensin yhteys jumittaa, eli viesti ei mene näenäisesti perille ja sen laittaa toistamiseen.
      Eli viesti saattaa kirjautua moneen kertaan, vaikka sitä ei näy omalla ruudulla.
      Empäs muuta syytä näe siihen, ellet sitten ole kirjoittanut koko aikaa caps lock päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe