miksikä "sokkotreffeissä" tulee kesken mukavan jutustelun punasella ja tais olla vielä isoin kirjaimin teksti "Älä täytä ruutua roskalla.Älä häiritse muiden keskusteluja lähettämällä samaa viestiä"....koska minä en tosiaankaan niin tehnyt,eikä keskustelijoita ollut kuin vain ja ainoastaan kaksi,siis minä ja hän.Voisiko joku kertoa moiseen jonkin laisen syyn??Siis kuka moisia lähettää,ois mukava tietää.....jäi kivat jutut kesken.
Ihmettelen..
7
1317
Vastaukset
- sompam
joskus siellä tapahtuu vaikka mitä.Hyvää viikonvaihdetta.
- Shorty L
Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.
Shorty L kirjoitti:
Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.
miten tämä nyt on ymmärrettävissä:minä olen nainen ja ainakin oletin jotta hän oli mies.Eikä tietääkseni "sokkotreffeissä" ole kuin 2 keskustelijaa?
- Nimetön
moi kivaa täälä mut alotin kyl just
- ;o)
Paljon itekin sättäilyt mutta tuollasta ei ole vielä tehnyt, toden näköisenpää on että chatissa tullut joku scriptin latausvirhe josta moinen johtuu,,, tuosta kannata ehkä hernettä nokkaan vetää, koska se on sellasta tekniikkaa jota eniron pojilla ei todellakaan ole hallussa :o) tuskin kellään on...
- tottahantoki
eniron pojilla hallussa?
- Tupla
Siis näin voi käydä jos ensin yhteys jumittaa, eli viesti ei mene näenäisesti perille ja sen laittaa toistamiseen.
Eli viesti saattaa kirjautua moneen kertaan, vaikka sitä ei näy omalla ruudulla.
Empäs muuta syytä näe siihen, ellet sitten ole kirjoittanut koko aikaa caps lock päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675