miksikä "sokkotreffeissä" tulee kesken mukavan jutustelun punasella ja tais olla vielä isoin kirjaimin teksti "Älä täytä ruutua roskalla.Älä häiritse muiden keskusteluja lähettämällä samaa viestiä"....koska minä en tosiaankaan niin tehnyt,eikä keskustelijoita ollut kuin vain ja ainoastaan kaksi,siis minä ja hän.Voisiko joku kertoa moiseen jonkin laisen syyn??Siis kuka moisia lähettää,ois mukava tietää.....jäi kivat jutut kesken.
Ihmettelen..
7
1314
Vastaukset
- sompam
joskus siellä tapahtuu vaikka mitä.Hyvää viikonvaihdetta.
- Shorty L
Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.
Shorty L kirjoitti:
Olet keskustellut naisen kanssa, johon jokin sättisefu on lääpällään. Viet toisten naiset-ajatus saa jonkun egon alamaihin - erityisesti sättisefujen mustasukkaisuus on tunnetusti hyvinkin yleistä.
miten tämä nyt on ymmärrettävissä:minä olen nainen ja ainakin oletin jotta hän oli mies.Eikä tietääkseni "sokkotreffeissä" ole kuin 2 keskustelijaa?
- Nimetön
moi kivaa täälä mut alotin kyl just
- ;o)
Paljon itekin sättäilyt mutta tuollasta ei ole vielä tehnyt, toden näköisenpää on että chatissa tullut joku scriptin latausvirhe josta moinen johtuu,,, tuosta kannata ehkä hernettä nokkaan vetää, koska se on sellasta tekniikkaa jota eniron pojilla ei todellakaan ole hallussa :o) tuskin kellään on...
- tottahantoki
eniron pojilla hallussa?
- Tupla
Siis näin voi käydä jos ensin yhteys jumittaa, eli viesti ei mene näenäisesti perille ja sen laittaa toistamiseen.
Eli viesti saattaa kirjautua moneen kertaan, vaikka sitä ei näy omalla ruudulla.
Empäs muuta syytä näe siihen, ellet sitten ole kirjoittanut koko aikaa caps lock päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923