Onko ihan ok että koira syö pakasteisen naudan rustoluun ihan kokonaan mitään jäljelle jättämättä? Kun nyt ensimmäisen kerran noita ostin, ja se ihan oikeasti söi sen. Ennen olen antanut savulumpioita ym. joita se on järsinyt, mutta ei syömällä syönyt, luulin että näin olisi näiden pakkasversioidenkin kanssa...
Pakasteluut
6
825
Vastaukset
Siisi meillä kestää pakasteluun ( suoraan pakastimesta otettu )syönti noin
15 minuutia eikä murustakaan jää jäljelle- antanut
pakasteisia luita ja joukossa on myös rustoja. koira järsii ruston sitä mukaa kun sulaa ja luuta järsii sitten niin kauan(n.1vrk) kun siinä on syötävää ja lopuksi paistan luun uunissa.
- ko?
on paras antaa ihan raakana ilman mitään paisteluita
- raakana
ko? kirjoitti:
on paras antaa ihan raakana ilman mitään paisteluita
ja paistan kun kaikki irtonainen on siitä järsitty. sitte parin päivän päästä viskaan uuniin niin tullee makua ja ei rupea tuoksahtamaan.
- serop1
On ihan ok, että syö. Kunnon rustoluu on=yksi kunnon ateria :)Riippuu tietenkin koiran koosta ja kuinka iso koira on :) Ja pysyy hampaat ja leuat kunnossa!
- koiruli
haukkaa koko luun niin ettei siitä jää mitään. 15-20min. se sitä järsii, kaluaa ja lipoo, eikä jää murustakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502