Olen ihmettelyt miksi minun 3 basenjia ovat alkaneet tappelemaan kaikesta. (uroksia kaikki.)
Olleet ihan sovussa 2vuotta, mutta nyt tappelevat ruuasta, kuka ehtii ekaksi ovelle, ym..
Kokemuksia/tietoa asiasta?
Basenjit
Bassut
2
1023
Vastaukset
- pohtija
Ilmeisesti joku koiristasi on aikuistumassa ja haastaa nyt muut taisteluun pomonpaikasta. Tappeluvaihe kestää niin kauan, kunnes nokkimisjärjestys on selvä. Pidä huoli siitä, että itse pysyt ylimpänä pomona.
Tappeluita voi tulla myöhemminkin, jos toiset koirat yrittävät muuttaa johtamisjärjestystä. On aikamoinen riski pitää kolmea basenjiurosta samassa laumassa.
Terveisin kahden basenjiuroksen omistaja - GillinLilli
ylempänä olikin jo vastaus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673