Mielestäni Suomen Nais Hiihtäjistä
Kati Venäläisellä on paras peppu
Mitä mieltä olette
Kati venäläisellä paras peppu
28
17776
Vastaukset
- ape
Kyll miun mielestäni Milla Ssrella on ehdoston paraatipuoli. Harmittaa vietävästi, kun Milla ei ole esiintynyt 2 vuoteen kilpaladuilla sen Kyrön kehittelemän hemohess-jupakan takia. Millahan meni naimisiin kilpailukiellon aikana ja nyt sillä mr. Saarella on oikeudet pitää huolta Millan pepusta. Arvaa harmittaako?
- jore
No varmasti harmittaa
minkäslainen peppu sillä oli - Milla Saari
Joo, mutta mun miehellä alkaa mennä jauhot suuhun. Joten te muutkin saatte nauttia mun seksikkäästä pikkupepustani. Njam!
- jore
Milla Saari kirjoitti:
Joo, mutta mun miehellä alkaa mennä jauhot suuhun. Joten te muutkin saatte nauttia mun seksikkäästä pikkupepustani. Njam!
Minule kans
tuu näyttään nättiä peppuasi
njam
tai lähetä kuva - Kari-Pekka
Milla Saari kirjoitti:
minäkin sain silloin Lahdessa
- Mikko
Pirjo Mannisella on ehdottomasti paras kroppa Suomen naishiihtäjistä!
- jore
Maninnen on kasvoiltaa sievä ei sillä vartalokaan hullumpi ole
- Pirjo Fan
Pirjo Mannisella on paras naama ja kroppa. Pirjoa tekis mieli vähän voidella ja hoidella.
- Analyytikko
..en ota kantaa..
- NIc!
Millalla oli nuorenpana selkeesti paras, mutta kylla Riitta-Liisa Lassila on nykyään ykkönen!!!
- jore
jaa en muista millainen peppu lasillalla on
varmaan ihan ok
- Venäläinen
mun kaukainen sukulainen, sama sukunimi :)
- Petri Ylönen
Kyllä mun mielestä Jari Isometsällä on paras peppu, sillä olenhan hiihtänyt koko urani Jarin perässä ja näin seurannut aitiopaikalta hänen peppunsa liikehdintää. Namia!
- jore
minä luulin isometsää mieheksi
tässä olikin kysymys naisten pepuista
oletko homo
- Kari-Pekka
piikitellä Kaisaa, vaikka olenhan minä muitakin...
- Kari-Pekka
Kaisaa on paras piikistellä
- jore
antaako kaisa helposi piikitellä
mulle kans sais kerrankin nusasta urheiliaa - Kari-Pekka
jore kirjoitti:
antaako kaisa helposi piikitellä
mulle kans sais kerrankin nusasta urheiliaaolla kunnon "piikki" mitä käyttää ja sitten pyytää kaisalta lupa, hyvältä kyllä tuntui.
- jore
Kari-Pekka kirjoitti:
olla kunnon "piikki" mitä käyttää ja sitten pyytää kaisalta lupa, hyvältä kyllä tuntui.
voitko pyytää mun puolest kyllä kaisallakin on sen verran hyvä peppu että mieli tekis het pukille
- Kari-Pekka
jore kirjoitti:
voitko pyytää mun puolest kyllä kaisallakin on sen verran hyvä peppu että mieli tekis het pukille
Piilossa ollaan Kaisan kanssa, onneksi sähköinen viestintä toimii, täytyy myöntää että kyllä se epo parantaa muutakin kuin hiihtoa,
Niin lupa myönnetty, kunhan vaan tulet käymään.. - jore
Kari-Pekka kirjoitti:
Piilossa ollaan Kaisan kanssa, onneksi sähköinen viestintä toimii, täytyy myöntää että kyllä se epo parantaa muutakin kuin hiihtoa,
Niin lupa myönnetty, kunhan vaan tulet käymään..JOO Heti minne ja milloin
mikä on kaisan e-maili
kaisa saakin paksua piikiä
ja litran epoa haarojenväliin
kyllä suksi luistaa - Kari-Pekka
jore kirjoitti:
JOO Heti minne ja milloin
mikä on kaisan e-maili
kaisa saakin paksua piikiä
ja litran epoa haarojenväliin
kyllä suksi luistaaNiin piilossahan me ollaan, mutta jos löydät perille niin sitten onnistuu, joten piilopaikkaamme etsimään tai sitten myöhemmin vaikkapa jos satut liikkumaan ilomantsin suunnalla tai jyväskylässä päin niin tule rohkeasti juttusille.
- jore
Kari-Pekka kirjoitti:
Niin piilossahan me ollaan, mutta jos löydät perille niin sitten onnistuu, joten piilopaikkaamme etsimään tai sitten myöhemmin vaikkapa jos satut liikkumaan ilomantsin suunnalla tai jyväskylässä päin niin tule rohkeasti juttusille.
Sano kaisalle terveiset ja että tulen kylää kun kerkeen
ja käske kirjoitta mulle
[email protected] - Kari-Pekka
jore kirjoitti:
Sano kaisalle terveiset ja että tulen kylää kun kerkeen
ja käske kirjoitta mulle
[email protected]ps.. kaisa kertoikin juuri, että aikaa onkin tulevaisuudessa näihin toisiin juttuihin enemmin, hiihtohommat kun taitavat jäädä. Täytyy kyllä sanoa, että pienestä oli kiinni tämä kiinnijääminen, mutta onneksi kaveri ei kärynnyt.
- Tich
Kari-Pekka kirjoitti:
ps.. kaisa kertoikin juuri, että aikaa onkin tulevaisuudessa näihin toisiin juttuihin enemmin, hiihtohommat kun taitavat jäädä. Täytyy kyllä sanoa, että pienestä oli kiinni tämä kiinnijääminen, mutta onneksi kaveri ei kärynnyt.
Antakaa olla viimenen kerta kun puhutte pahaa Pirjosta te ette tunne sitä toisin ku minä niin te ette voi tietää minkälainen se on mutta mä voin sanoa että se on yks mukavimpia ihmisiä mitä mä tunnen että teidän olis parempi pitää suunne kiinni.
- kokemusta on
Tich kirjoitti:
Antakaa olla viimenen kerta kun puhutte pahaa Pirjosta te ette tunne sitä toisin ku minä niin te ette voi tietää minkälainen se on mutta mä voin sanoa että se on yks mukavimpia ihmisiä mitä mä tunnen että teidän olis parempi pitää suunne kiinni.
Minä sain nuolla pirjon pillua 5 vuotta sitten
yhen hiihtokilpailun jälkeen pukukopis! - Tich
kokemusta on kirjoitti:
Minä sain nuolla pirjon pillua 5 vuotta sitten
yhen hiihtokilpailun jälkeen pukukopis!No varmasti.Pitääpä kysyä Pikeltä mitä oli mieltä.
- PLÄJÄYS!?
Tarja Halonen on AIVAN IHAAANAA, saan orgasmeja alvariinsa häntä katsellessani.. Kerran se tarjosi peräpuoltakin nuoltavaksi.(maistui paskalle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197