Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kati venäläisellä paras peppu

jore

Mielestäni Suomen Nais Hiihtäjistä
Kati Venäläisellä on paras peppu
Mitä mieltä olette

28

17704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ape

      Kyll miun mielestäni Milla Ssrella on ehdoston paraatipuoli. Harmittaa vietävästi, kun Milla ei ole esiintynyt 2 vuoteen kilpaladuilla sen Kyrön kehittelemän hemohess-jupakan takia. Millahan meni naimisiin kilpailukiellon aikana ja nyt sillä mr. Saarella on oikeudet pitää huolta Millan pepusta. Arvaa harmittaako?

      • jore

        No varmasti harmittaa
        minkäslainen peppu sillä oli


      • Milla Saari

        Joo, mutta mun miehellä alkaa mennä jauhot suuhun. Joten te muutkin saatte nauttia mun seksikkäästä pikkupepustani. Njam!


      • jore
        Milla Saari kirjoitti:

        Joo, mutta mun miehellä alkaa mennä jauhot suuhun. Joten te muutkin saatte nauttia mun seksikkäästä pikkupepustani. Njam!

        Minule kans
        tuu näyttään nättiä peppuasi
        njam
        tai lähetä kuva


      • Kari-Pekka
        Milla Saari kirjoitti:

        Joo, mutta mun miehellä alkaa mennä jauhot suuhun. Joten te muutkin saatte nauttia mun seksikkäästä pikkupepustani. Njam!

        minäkin sain silloin Lahdessa


    • Mikko

      Pirjo Mannisella on ehdottomasti paras kroppa Suomen naishiihtäjistä!

      • jore

        Maninnen on kasvoiltaa sievä ei sillä vartalokaan hullumpi ole


      • Pirjo Fan

        Pirjo Mannisella on paras naama ja kroppa. Pirjoa tekis mieli vähän voidella ja hoidella.


    • Analyytikko

      ..en ota kantaa..

    • NIc!

      Millalla oli nuorenpana selkeesti paras, mutta kylla Riitta-Liisa Lassila on nykyään ykkönen!!!

      • jore

        jaa en muista millainen peppu lasillalla on
        varmaan ihan ok


    • Venäläinen

      mun kaukainen sukulainen, sama sukunimi :)

    • Petri Ylönen

      Kyllä mun mielestä Jari Isometsällä on paras peppu, sillä olenhan hiihtänyt koko urani Jarin perässä ja näin seurannut aitiopaikalta hänen peppunsa liikehdintää. Namia!

      • jore

        minä luulin isometsää mieheksi
        tässä olikin kysymys naisten pepuista
        oletko homo


    • Kari-Pekka

      piikitellä Kaisaa, vaikka olenhan minä muitakin...

    • Kari-Pekka

      Kaisaa on paras piikistellä

      • jore

        antaako kaisa helposi piikitellä
        mulle kans sais kerrankin nusasta urheiliaa


      • Kari-Pekka
        jore kirjoitti:

        antaako kaisa helposi piikitellä
        mulle kans sais kerrankin nusasta urheiliaa

        olla kunnon "piikki" mitä käyttää ja sitten pyytää kaisalta lupa, hyvältä kyllä tuntui.


      • jore
        Kari-Pekka kirjoitti:

        olla kunnon "piikki" mitä käyttää ja sitten pyytää kaisalta lupa, hyvältä kyllä tuntui.

        voitko pyytää mun puolest kyllä kaisallakin on sen verran hyvä peppu että mieli tekis het pukille


      • Kari-Pekka
        jore kirjoitti:

        voitko pyytää mun puolest kyllä kaisallakin on sen verran hyvä peppu että mieli tekis het pukille

        Piilossa ollaan Kaisan kanssa, onneksi sähköinen viestintä toimii, täytyy myöntää että kyllä se epo parantaa muutakin kuin hiihtoa,
        Niin lupa myönnetty, kunhan vaan tulet käymään..


      • jore
        Kari-Pekka kirjoitti:

        Piilossa ollaan Kaisan kanssa, onneksi sähköinen viestintä toimii, täytyy myöntää että kyllä se epo parantaa muutakin kuin hiihtoa,
        Niin lupa myönnetty, kunhan vaan tulet käymään..

        JOO Heti minne ja milloin
        mikä on kaisan e-maili
        kaisa saakin paksua piikiä
        ja litran epoa haarojenväliin
        kyllä suksi luistaa


      • Kari-Pekka
        jore kirjoitti:

        JOO Heti minne ja milloin
        mikä on kaisan e-maili
        kaisa saakin paksua piikiä
        ja litran epoa haarojenväliin
        kyllä suksi luistaa

        Niin piilossahan me ollaan, mutta jos löydät perille niin sitten onnistuu, joten piilopaikkaamme etsimään tai sitten myöhemmin vaikkapa jos satut liikkumaan ilomantsin suunnalla tai jyväskylässä päin niin tule rohkeasti juttusille.


      • jore
        Kari-Pekka kirjoitti:

        Niin piilossahan me ollaan, mutta jos löydät perille niin sitten onnistuu, joten piilopaikkaamme etsimään tai sitten myöhemmin vaikkapa jos satut liikkumaan ilomantsin suunnalla tai jyväskylässä päin niin tule rohkeasti juttusille.

        Sano kaisalle terveiset ja että tulen kylää kun kerkeen

        ja käske kirjoitta mulle

        [email protected]


      • Kari-Pekka
        jore kirjoitti:

        Sano kaisalle terveiset ja että tulen kylää kun kerkeen

        ja käske kirjoitta mulle

        [email protected]

        ps.. kaisa kertoikin juuri, että aikaa onkin tulevaisuudessa näihin toisiin juttuihin enemmin, hiihtohommat kun taitavat jäädä. Täytyy kyllä sanoa, että pienestä oli kiinni tämä kiinnijääminen, mutta onneksi kaveri ei kärynnyt.


      • Tich
        Kari-Pekka kirjoitti:

        ps.. kaisa kertoikin juuri, että aikaa onkin tulevaisuudessa näihin toisiin juttuihin enemmin, hiihtohommat kun taitavat jäädä. Täytyy kyllä sanoa, että pienestä oli kiinni tämä kiinnijääminen, mutta onneksi kaveri ei kärynnyt.

        Antakaa olla viimenen kerta kun puhutte pahaa Pirjosta te ette tunne sitä toisin ku minä niin te ette voi tietää minkälainen se on mutta mä voin sanoa että se on yks mukavimpia ihmisiä mitä mä tunnen että teidän olis parempi pitää suunne kiinni.


      • kokemusta on
        Tich kirjoitti:

        Antakaa olla viimenen kerta kun puhutte pahaa Pirjosta te ette tunne sitä toisin ku minä niin te ette voi tietää minkälainen se on mutta mä voin sanoa että se on yks mukavimpia ihmisiä mitä mä tunnen että teidän olis parempi pitää suunne kiinni.

        Minä sain nuolla pirjon pillua 5 vuotta sitten
        yhen hiihtokilpailun jälkeen pukukopis!


      • Tich
        kokemusta on kirjoitti:

        Minä sain nuolla pirjon pillua 5 vuotta sitten
        yhen hiihtokilpailun jälkeen pukukopis!

        No varmasti.Pitääpä kysyä Pikeltä mitä oli mieltä.


    • PLÄJÄYS!?

      Tarja Halonen on AIVAN IHAAANAA, saan orgasmeja alvariinsa häntä katsellessani.. Kerran se tarjosi peräpuoltakin nuoltavaksi.(maistui paskalle:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe