mulla on muotoon valetut teräsvanteet ja kokemus ei mikään paras mahdollinen, lumi jää kiinni vanteen sisälle ja ajo sen mukaista vähän meinaa ravistaa
muotovanteet
3
1229
Vastaukset
- kartsa
Välillä Zaffe tärisee että meinaa amalgaamit tippua. Johtuu vaan siitä jäästä siellä vanteessa. Varmaan pitää ostaa jotkut alumiinivanteet talveksikin
- pelaa
Tavalliset peltivanteet kyllä pelaa. Päälle koristekapseli. Myyjä sanoi myydessään autoa, että talvirenkaisiin tulisi jotkin Opelin muotovanteet. Mutta taisi "kusettaa", kun on ihan tavalliset perinteiset mustat peltivanteet Opelin koristekapseleilla. Ehkä oli parempi niin, taitavat olla talvella paremmat kuin muotovanteet tai kevytmetallivanteet.
- kesällä
Kesällä vesisadepäivänä jäi mökki/kauppa/mökki reissulta mutaa takavanteisiin. Auto seisoi ja kuivui pari päivää mökin pihalla. Kotimatkalla takapää tärisi ja piti ääntä. Pienen tuumailun ja epätietoisuuden jälkeen levikkeelle, metsästä pieni keppi ja multa pois vanteesta. Se oli kerääntynyt vain yhteen kohtaa ja oli tiukassa, eli valunut alas ja kuivunut siihen. Vähän säikäytti, mutta nyt on tiedossa. Sama voi käydä jäänkin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238