apua!!!

nymfi2

vaikka tää ei oikein liity tähähn nii voitteko kertoa silti? mä tarviin jotain 120e tiistaihin mennessä muuten mä en ehkä saa kahta neitsikkaa ;(
(pliis älkää valittako!)

3

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitokakadujjjjja

      Jaaha. En haluasi valittaa, neuvoa vain.
      Mistäs luulit rahat saavasi? Tuskin kukaan ventovieraalle lainaa... :)
      Ja jos rahasi eivät meinaa riittää edes lintuihin, miten luulit sitten hoitavasi niitä?
      Kunnollinen suuri häkki? Muut varusteet? Ruoka?
      Entäs jos joudut käyttämään lintuja eläinlääkärissä ym.?
      Kuluja tulee aivan varmasti.
      Lintuja ei saisi ostaa hetken mielijohteesta ja kiireessä. Asiaa pitää ensin miettiä kunnolla ja suunnitella etukäteen. Huonoihin oloihin ei lintuja saa ottaa.
      Ja tiedäthän että neitokakadut voivat elää jopa kolmekymmentä vuotta? Niihin on sitouduttava pitkäksi aikaa.
      Suosittelisin että otat nyt rauhallisesti. Jätät linnut vaikka ostamatta tai varaat ne myöhemmäksi. Perehdyt kunnolla aiheeseen ja keräät rahaa varalle ainakin 300 euroa.
      Vasta sitten ostat linnut jos vielä olet sitä mieltä että niitä haluat.
      On vastuutonta ottaa lemmikkejä jos hyvistä elinoloista ei ole takuita. Ajattele ensin lintuja.


      Tässä olisi pari osoitetta joissa voisit käydä ja lukea ne huolellisesti.

      www.papukaijayhdistys.fi

      www.papukaijat.net

      www.neitokakadu.net

      www.neitokakadut.com

      • nymfi2

        mulla on jo kaks neitsikkaa ja mun äiti maksaa niistä linnuistakin jos me ostetaan ne.


      • ..................
        nymfi2 kirjoitti:

        mulla on jo kaks neitsikkaa ja mun äiti maksaa niistä linnuistakin jos me ostetaan ne.

        Voithan säästää sitä rahaa ja ostaa ne linnut myöhemmin, jos niitä pitää kerta lisää saada. Voin taata ettei ne neitsikat mihinkään sieltä eläinkaupoista lopu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe