apua!!!

nymfi2

vaikka tää ei oikein liity tähähn nii voitteko kertoa silti? mä tarviin jotain 120e tiistaihin mennessä muuten mä en ehkä saa kahta neitsikkaa ;(
(pliis älkää valittako!)

3

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitokakadujjjjja

Jaaha. En haluasi valittaa, neuvoa vain.
      Mistäs luulit rahat saavasi? Tuskin kukaan ventovieraalle lainaa... :)
      Ja jos rahasi eivät meinaa riittää edes lintuihin, miten luulit sitten hoitavasi niitä?
      Kunnollinen suuri häkki? Muut varusteet? Ruoka?
      Entäs jos joudut käyttämään lintuja eläinlääkärissä ym.?
      Kuluja tulee aivan varmasti.
      Lintuja ei saisi ostaa hetken mielijohteesta ja kiireessä. Asiaa pitää ensin miettiä kunnolla ja suunnitella etukäteen. Huonoihin oloihin ei lintuja saa ottaa.
      Ja tiedäthän että neitokakadut voivat elää jopa kolmekymmentä vuotta? Niihin on sitouduttava pitkäksi aikaa.
      Suosittelisin että otat nyt rauhallisesti. Jätät linnut vaikka ostamatta tai varaat ne myöhemmäksi. Perehdyt kunnolla aiheeseen ja keräät rahaa varalle ainakin 300 euroa.
      Vasta sitten ostat linnut jos vielä olet sitä mieltä että niitä haluat.
      On vastuutonta ottaa lemmikkejä jos hyvistä elinoloista ei ole takuita. Ajattele ensin lintuja.

Tässä olisi pari osoitetta joissa voisit käydä ja lukea ne huolellisesti.

www.papukaijayhdistys.fi

www.papukaijat.net

www.neitokakadu.net

www.neitokakadut.com

• nymfi2

mulla on jo kaks neitsikkaa ja mun äiti maksaa niistä linnuistakin jos me ostetaan ne.

• ..................
        nymfi2 kirjoitti:

mulla on jo kaks neitsikkaa ja mun äiti maksaa niistä linnuistakin jos me ostetaan ne.

Voithan säästää sitä rahaa ja ostaa ne linnut myöhemmin, jos niitä pitää kerta lisää saada. Voin taata ettei ne neitsikat mihinkään sieltä eläinkaupoista lopu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      307
      6694
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      58
      5863
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5344
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      62
      4122
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3348
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      53
      3264
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3028
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2272
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      40
      1143
    Aihe