jalkapohjiin käyvää eli voiko kahlailla rauhassa vai olisiko hyvä olla jotkut sandaalit tai tossut jalassa? Mukana muksuja jotka kasvattavat lomilla evät kun haluavat puljata altaassa ja meressä kaiket päivät : )
onko vedessä
4
1156
Vastaukset
- Lily2007
En mä ainakaan nähnyt mitään ölliäisiä meressä. Siellä on kyllä niin isoja aaltoja, ettei siellä ainakaan lapset voi uida. Ite ainakii tykkäsin paljo enemmän uida altaassa.
- lettipää
Olen nähnyt kaksi merisiiliä, mutta ne ei ole ollut rannan läheisyydessä... Aallot on kyllä isoja, joten varsinkin lasten kanssa on tuulisina päivinä oltava varovainen...
- Harbison
Bayahipessa oli useita merisiileja kalliorannoilla, mutta eivatpa taida viihtya hiekkarannoilla.Ranta vesissa saattaa olla kaikkea muuta rojua kun paikalliset tuppaavat roskaamaan huolella joten ainakin aluksi suosittelen tutkimaan rantapohjan huolella ettei loma mene piloille.
Uimapaikat kannattaa myos valita ihmismaarien perusteella koska haita ja barracudia saattaa tyhjemmilla rannolla myos olla..- Pirkko
merisiilejä rannoilla oli, varsinkin just Bayahiben ja Isla Saonan ja Catalinan alueilla. Jopa snorklatessani Playa Boca Chicalla onnistuin muutaman merisiilin näkemään. Ja sitten rannoilla kannattaa pitää muutenkin silmät auki ja tossut jalassa, itselläni muistona syvä,kipeä haava jalkapohjassa siitä kun astuin jonkun simpukkakauppiaan hylkäämän rikkinäisen yksilön päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5512141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3901733Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211569Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191146- 561102
- 1181087
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16878Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13848Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823