Vieläkö koskenpäällä elelee MUSTALESKI? Onko tullut uusia uhreja?
Mustaleski
25
7774
Vastaukset
- Toinen utelias
Onko Koskenpäällä siis tavattu myrkkyhämähäkki? Vai mikä?
- pelokasp
ai sama nainen, joka hankkiutuu poikaystävistään lopullisesti eroon?
- Utelias
MYRKYLLISEMPI,KIEROMPI,KATALAMPI,PETTÄVÄMPI,VERENHIMOISEMPI,kuin hämähäkki!!! MURHAAJA...
- Sellainen asui
Missä se asui? Keskustassa vai jossain korvessa?
- ???
Onko se muuttanut jo pois?
- muuttanu
??? kirjoitti:
Onko se muuttanut jo pois?
pois koskenpäältä
- TILULILULII
olikohan joku s.. alkuinen???
- .............................
Erikoista tässä on se montako mustanlesken kumppania on ajautunut epätoivoiseen mielentilaan tai tekoon...?
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ainakin KOLME!!!! KAKSI KUOLLUT!!!!
- ------------.
;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:
Kuullut tapauksesta, nyt jo pyyhkiytynyt pois muistista...eli voisko joku tarkentaa...
- deadman
;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:
Mistäs tiedät? Taidat olla kaveri osingoilla...
- ------------.
deadman kirjoitti:
Mistäs tiedät? Taidat olla kaveri osingoilla...
Siis että ??!!
- ONKO KYSE...
Tiinasta?
- jauhetaan
Ei kun Miinasta.
- kyse on
Kyse on Liinasta!
Kyllä Koskelaiset on Koskelaisia,voi taivas teitä!
- utelias
asuuko vai ei asu S...A (MUSTALESKI) koskenpäällä?
- .,.,.
Onko sanna vaiko saara?
- antaako
.,.,. kirjoitti:
Onko sanna vaiko saara?
Sanna........PANNA???
- ku sirpa
antaako kirjoitti:
Sanna........PANNA???
..................
- naisetkin taas
kiinnostaa reippaasti yli 2300 kpl avausta.hyvä miehet.siitä puhe mistä puute?????
- pekulainen
En tiedä oliko tässä mainittu Mustaleski se sama nainen jonka minä tapasin muutamia vuosia sitten, mutta hän oli myös Koskenpäältä. Tämä tapaamani mustaleski oli kyllä vaaleamman sorttista. Meillä oli muutaman kuukauden mittainen kiihkeä suhde, joka minun piti lopettaa, havaittuani hänessä sellaisia piirteitä joista en pitänyt. Hänen omistushalunsa ja mustasukkaisuutensa oli niin voimakas etten voinut jatkaa hänen kanssaan, enkä myöskään halunnut näin lyhyen seurustelun perusteella alkaa tekemään lapsia, vaikka sitä tekemisen tekniikkaa olimme kovasti harjoitelleet. Olihan hän oli ihan mukavannäköinen naisihminen, enhän olisi häneen muuten ihastunutkaan. Ehkä hän on sitten minun jälkeeni etsinyt muita uhreja jonka perusteella on saanut Mustaleski nimen.
- hokulipokuli
TUMMA JA PYÖREÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275