En man och en kvinna sitter på en restaurang och diskuterar sitt kommande bröllop. De har inte haft sex än och kvinnan vill inte att några obehagliga hemligheter ska komma att avslöjas under smekmånaden. "Jag är platt som en planka upptill", säger hon. "Hmm... Jag är utrustad som en nyfödd bebis.", svarar mannen.
Under smekmånaden är det dags att ha sex och de båda klär nervöst av sig på hotellrummet. Kvinnan tar av sig bh:n och säger: "Ser du, jag är platt som en planka."
När mannen tar av sig kalsongerna svimmar kvinnan - ett par minuter senare när hon sansat sig, säger hon: "Din jävel! Du ljög, du sa att du var utrustad som en nyfödd bebis. "Just det", svarar mannen. "40 centimeter lång, 15 centimeter bred och 4 kilo tung."
Näin ruotsissa
Häät
0
901
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364