Edullista majoitusta Tukholmassa löytyy Långholmenista, joka on aivan keskustan tuntumassa. Entinen vankila on nykyisin museona ja Hostellina. Lisäksi töissä on suomenkielistä porukkaa, jos ei kielitaitoa ole. Hinta on 25 euroa ja suosittelen.
Edullista majoitusta
7
1186
Vastaukset
- ......
Kahden hengen "selli" maksaa nykyisin 1370kr-1670kr
- fransu
toi kuukausi, vuosi tai tunti taksa
- ....
Taisi jollain mennä Hostelli ja Hotelli sekaisin.
Långholmenissa samassa on hotelli ja hostelli.Hostellin puolella majoittautuu edullisesti, mutta hotellin puolella taas normaalit hotelli taksat.
- Hotell Anno
Oli viime kesänä majapaikkani ja hinta oli todella edullinen, ottaen huomioon sijainnin ja sen, että hintaan sisältyi myös erittäin monipuolinen aamupala!!!
Hinta yhdestä huoneesta oli 425 kruunua vuorokaudelta.
Talo on rakennettu 1600 luvulla ja tunnelmallinen.
Kesällä osa henkilökunnasta on Suomenkielistä!!!- euroissa
jotain 45€ vai miten on?
- aaku79
Oliko toi hostelli 25e kahden hengen huone/vrk?
- please
mitä maksaa 2h /vrk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238