Moi! Kuinka moni on lukenu Pappilan ponitytöt-kirjoja?Mä oon ja musta ne on hyviä! Mitä mieltä te olette kirjasarjasta, tai ooteko lukenu? Itse luen juuri kirjaa nimeltä Pappilan ponitytöt ja valkopäähevonen.Olen sivulla 40 ja tähän asti kirja on ollut hyvä!
Vastaukset 2
- Nimetön
Luin kaikki noista kirjoista, mutta siitä on jo jotain kaks (enemmän) vuotta aikaa, joten en muista niistä paljoakaan, paitsi sen, että jotkut niistä kirjoista oli aika tylsiä... Tai no ei nyt niin tylsiä, että en olisi lukenut kaikkia niitä, mutta kuitenkin...:)
- lukutoukkanen
joo, mä tykkään niistä tosi plajon. Ja erityisesti hahmona se Pete on paras. En tiiä miks, mutta se on aivan mahtava. Suoraan sanoen jos mulla olisi poikaystävä niin haluaisin just sellasen, ku se. Harmi vaan, että olen koko tyypin itse kuvitellut tavallaan että... Tykkän kyllä niistä kirjoista. olen lukenut niistä ainakin kolme/neljä. Tutustuin niihin serkkuni myötä ja hänkin tykkää niistä suuresti. Ärsyttää, kun mä oikeestaan ihan tosissani tykkään siitä petestä ,mutta kun sitä ei ole olemassa. Yhyyyy!!!!!!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35314222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67818Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä206816- 54783
- 40759
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28755- 56691
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 59675
- 60659