Moi! Kuinka moni on lukenu Pappilan ponitytöt-kirjoja?Mä oon ja musta ne on hyviä! Mitä mieltä te olette kirjasarjasta, tai ooteko lukenu? Itse luen juuri kirjaa nimeltä Pappilan ponitytöt ja valkopäähevonen.Olen sivulla 40 ja tähän asti kirja on ollut hyvä!
Pappilan ponitytöt
2
274
Vastaukset
- Nimetön
Luin kaikki noista kirjoista, mutta siitä on jo jotain kaks (enemmän) vuotta aikaa, joten en muista niistä paljoakaan, paitsi sen, että jotkut niistä kirjoista oli aika tylsiä... Tai no ei nyt niin tylsiä, että en olisi lukenut kaikkia niitä, mutta kuitenkin...:)
- lukutoukkanen
joo, mä tykkään niistä tosi plajon. Ja erityisesti hahmona se Pete on paras. En tiiä miks, mutta se on aivan mahtava. Suoraan sanoen jos mulla olisi poikaystävä niin haluaisin just sellasen, ku se. Harmi vaan, että olen koko tyypin itse kuvitellut tavallaan että... Tykkän kyllä niistä kirjoista. olen lukenut niistä ainakin kolme/neljä. Tutustuin niihin serkkuni myötä ja hänkin tykkää niistä suuresti. Ärsyttää, kun mä oikeestaan ihan tosissani tykkään siitä petestä ,mutta kun sitä ei ole olemassa. Yhyyyy!!!!!!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849