oletteko asentaneet uusikoppaseen avensikseenne itse
vetokoukkua ? onko helppo tehdä itse ja kannattaako hankkia merkkikohtainen johtosarja (75€)? Entä koukku, onko tietoa minkämerkkinen on motonetin myynnissä oleva ja olisiko irroitettava koukku parempi?Merkkiliikeessä irroitettava koukku 620 €!Autovahinkokeskus myy uutta felox-merkkistä koukkua 145€:n, onkohan tuo felox minkälainen ?
Kiitos tiedoista, jos löytyy
vetokoukku/asennus
4
3658
Vastaukset
- 744
Felox on kotimainen Oulussa valmistettu koukku. Ainakin Motonet myy joihinkin autoihin Feloxin koukkua.
- motonetissä
59 euroa.
itse asensin koukun itse ei vaikeaa,
ehdottomasti kannatta otta tämä merkkikohtainen johtosarja, liittimet käy suoraan takavalojen liittimiin. Ei sitten tartte arpoa missä johdossa kulkee mikäkin sähkö. - urkkik
Hei
Kyllä pitäisi onnistua.
Teet näin:
1) Poraat reijät koukulle
2) Etsit takaa sähköjohdot
3) Testaat valojen toiminnan kärryssä- minä itte
Moi !
Aveen on vetokoukunasennus ihan helppo homma, mutta saa kyllä aikatavalla purkaa, elikkä : puskuri,takavalot,taka äänenvaimmennin, puskurin takka turvapalkki, palkin kiinikkeet, tavaratilan pulelta verhoilu ja lukon ympärillä oleva muovi pois.
Poraa ei tarvita, joten et ainakaan sinä tunnu tietävän asiasta mitään, olisi syytä sun pysyä siellä opel osastolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921