Oli nuori pariskunta, joka osti saaren. He eivät millään keskineet saarelle nimeä, joten ottivat kilpailun, että se kumpi sanoo ensimmäisenä jonkun sanan se tulee saaren nimeksi. Mies kompastui viikon päästä banaaninkuoreen ja huusi "Voi kamelin pylly", joten saaren nimeksi tulu kamelin pylly. Parin vuoden päästä pariskunta sai lapsen, mutta eivät keksineet lapselle nimeä, joten he järjestivät saman kilpailun. Parin viikon päästä mies kompastui oksaan ja huusi "Voi reikä," joten lapsen nimeksi tuli reikä.
Muutaman vuoden päästä reikä karkasi eikä vanhemmat löytäneet häntä mistään, joten he menivät poliisin puheille "Olemme etsineet koko kamelin pyllyn, mutta reikää ei näy missään." =)
KAmelinPYlly
HEh
5
9618
Vastaukset
- figaroooooooooo
Paras mitä oon kuullu!
Voihan kyttyrä!
- MiraxDLol
paras mutta olen kuullut sen jo mutta voittaa varmaan entiset vitsit haha
- gwrokap
Oon kuullu tän sellasena, että kamelin pyllyn sijasta saaren nimeksi tuli hevosen pylly ja että joku saaren ohi veneellä kulkenut mies huusi sen ja tuon reiän.
- jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465