Huono tasapaino vai jokin muu?

sjeh

Elikkä undulaattini Vili on aika vanha jo ja yksinäinen mutta emme voi ottaa enempää koska me hankimme koiran ja ei olisi aikaa enää Vilille, mutta niin Vili tippuilee välillä öisin häkin pohjalle, ja sitten koko perhe herää siihen että se huutaa ja mesoo ja lentelee ympäriinsä. Tämä ei tietääkseni ole normaalia muilta undulaateilta joita olen kasvattanut. Mitä pitäisi tehdä?

6

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka..

jättäisit vilille hämärän valon päälle, ettei yöllä säikähdä niin kovasti, jos joutuu pois orrelta.
      Tuohon itse ongelmaan ei varmasti osaa sanoa kuin lääkäri.

Se että olette hankkineet koiran, eikä siksi ole aikaa Vilille kuulostaa huonolta. Olet aikoinasi Vilin hankkinut, joten sinulla on velvollisuus löytyä sille aikaa... ETENKIN kun sillä ei ole kaveria. Jos tämä ei mahdollista, niin olisiko linnulle oikeampaa etsiä siitä enemmän välittävämpi eläkekoti, jossa ehkä kavereitakin sille?

• paras vaihtoehto

Uusi koti jossa on undulaatteja jo ennestään, olisi minun mielestäni paras vaihtoehto.
        Kirpaiseehan se, mutta pitäisi ajatella lintujen parasta.
        Tuo sekoileminen saattaa olla seurauksena yksinäisyydestä.

• mikooa

hei jos etit linnulle uusi koti voit antaa sen minulle missä lintu siaitsee..

• undulaattit

Lintu kannattaa myydä tai antaa kokeneeseen kotiin jossa on undulaatteja ennestään.
        Ettei lintu vain joutuisi hoipertelunsa kanssa kotiin jossa ei linnuista tiedetä mitään...
        Jos hoipertelu pahenee, kannattaa lintu viedä eläinlääkäriin.

• linttuveitsi
        undulaattit kirjoitti:

Lintu kannattaa myydä tai antaa kokeneeseen kotiin jossa on undulaatteja ennestään.
        Ettei lintu vain joutuisi hoipertelunsa kanssa kotiin jossa ei linnuista tiedetä mitään...
        Jos hoipertelu pahenee, kannattaa lintu viedä eläinlääkäriin.

Jep, yhdyn siihen mitä tuossa ylhäällä jo kerrottiin. Eli lintu kotiin jossa on muitakin undulaatteja.

Ja itse en antaisi lintujani tuollaiselle joka vain sanoo että "voit antaa linnut minulle missä lintu siaitsee...".
        Tuollainen ilmoitus kertoo minun mielestäni jo aika paljon. Hutaistaan vain huolimattomasti viesti siinä toivossa että saisi linnut itselleen, ilmaiseksi tietenkin...
        Ei viitsitä tiedustella tai ottaa asiasta selvää. Ei kerrota millaiseen kotiin linnut menevät.
        Tuollainen viesti kuulostaa aivan jonkin pikkukakaran laittamalta...

• edgthyfd

linnut eivät näe pimeässä!!!! suuntavaisto on erittäin heikko öisin. eli valot päälle ja odotat että kipuaa takaisin. ja se toisen linnun hankkiminen.. mielummin kaksi kuin yksistään ja miksi hankkia koira jos lintu joudutaan taka-alalle laittamaan?.. mietin vaan. vastuu eläimistä..!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe