nostolaite JD

6pyttyinen

mikä mahtaa olla vikana john deere 3640 vm 1986
nostolaite ravistaa/täristää samoin kippihydrauliikka,kieroksia lisättäessä tärinä vähenee loppuu,onko näiden nokkapumpuissa vikaa.
nostolaite venttiilit ja tiivisteet vaihdettu 5 vuotta sitten.

6

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjailija

      Noiden perusteella arvaisin pumppuvikaa. Itsellä on noita jontikoita ollu ja kahdesta olen joutunut pumpun laitattamaan.Ravistelu on ollu oireena kun pumpun venttiilihäkit tai jouset katkeavat. Kun itse irrotin pumpun ja vein huoltoon ,niin korjaus osineen oli jotain reilu 200 euroa.

      • Jontikka

        Tervehdys luin noita viestejä ja näin että olet ollut Jontikan kansa tekemisissä minulla on ropleema olen laittamassa jontikkaan 1640 v.1981 Turboa osat olisi (2140T) mutta en ole saanut selville mihin laitan Turbolta lähtevän paluu oljy letkun olisi kiva tietää mihin tehdas on asentanut jontikka 2140 Turbon paluu letkun (ajattelin kokeilla jos tärpäis)

        Terveisin Keijo Viitanen Kristiinankaupunki


    • Jasu T

      voi olla pääpumpussa vika mutta ei aina kun täristää. Suosittelen viemään pajalle jossa tuntevat vanhan peuran hydraulijärjestelmän.

      Yhestä vanhuksesta jälestin vikaa monta päivää kunnes löyty, oli öljylauhduttimen varossa kuula hakannu pesän soikeaksi jolloin öljyn lämmetessä keulapummpu ei saanu enää soppaa, eli siellä voi olla vika ihan missä vaan.

    • marzi

      kavitoiko pumppu? Saako siis näin kylmillä ilmoilla tarpeeks öljyä? En tiä kuulostaa vähän oudolta, onks tuos mekaaniset venttiilit vai jotain sähköohj(a)uksia?

      Onks nostolaittees kaikki jerkku tallella, vai onko voimaa kadonnu jonnekin? Onko nostovarret niinku jouset, meinaan, jos järjestelmässä olis ilmaa, mikä olis tullu tuosta kavitoinnista... vai ilmaako järjestelmä ite itsensä? Emmäävaantiä, sanokaa joku tietävämpi paremmin!

      Mut jos se(tärinä tms) on molemmissa, nostolaitteessa ja ulosotossa, niin luulis että pumpussa olis jotain vikaa, tai putsattavaa?

    • adrtyu

      Kondensoitunutta vettä,siis jäätä jossain.Pummppu ei saa tavaraa.Kannattaa ainakin koittaa nollakelillä jos alkaa pelaamaan,ettei tule tehtyä turhaa työtä.

    • Anonyymi

      Vai voisko olla paluu puolel vika ku mul 3040 taka veto juuri tollaset viat mut käynistyksen jälkee pelaa hetken päästä ohjaus ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe