Utelias kun olen, tai olemme tyttöystäväni nykyisen avovaimoni kanssa.
Haluaisimme tietää mikä on gaymiesten suhtautuminen ns. naisparille sperman luovuttamisesta?
Kyse olisi ainoastaan spermanluovuttamisesta, eikä se sitoisi mitenkään lapseen.
Asiallisia kommentteja KIITOS!
Naisparille lapsi.
8
764
Vastaukset
- hankalaa
Monille asialla ei ole varmaan mitään merkitystä.
Itsellä olisi varmaan pientä jaakobinpainia, lasta en halua, mutta spermallani siitetty lapsi olisi kuitenkin minun(kin). Ja kun minun sukuni on vielä isän puolelta erittäin vahvoilla perintötekijöillä varustettua, minä, setä, isä, isoisä jne. olemme kaikki lähes samannäköisiä ja lähes kaikilta ominaisuuksilta muutenkin samankaltaisia (noh, minä olen ainoa homo), että tosiaan jossain olisi yksi "minä", oma tyttö tai poika jossain, jota ei itse ole kasvattanut. (vaikka ei lasta haluakaan...) Vaikeata.
Sillä seikalla ei ole minulle mitään merkitystä, onko kyseessä naispari vai heteropari vai yksinäinen nainen. - Ei taitaisi tulla diiliä...
Ei minulla periaatteessa olisi mitään vastaan asiaa kohtaan, mutta jos pitäisi todella valita, niin ehkä kieltäytyisin kunniasta.
Vaikka en millään tavalla sitoutuisikaan lapsen kasvatukseen, enemmän minua arveluttaisi se tilanne, jossa lapsi laskee kaksi äitiä yhteen ja alkaa kysellä enemmän kysymyksiä.
Lapsella tulisi kuitenkin olla oikeus tietää, kuka biologinen isä on, mutta minä en välttämättä 20 vuoden päästä haluaisi tulla yhtäkkiä "isäksi".- tehä
ns. luonnollisella tavalla naisen kaa, niin siihen ei kykene.
- neitoperho_
tehä kirjoitti:
ns. luonnollisella tavalla naisen kaa, niin siihen ei kykene.
..ainoastaan sperman luovuttamisesta eikä siitä että pitäs ns. luonnollisella tavalla tehdä.
Kyse on siis ainoastaan sperman luovuttamisesta ja siitä että tulevaisuudessa ei olisi mitään velvollisuuksia lasta kohtaan.
- punkero?
Sekin vaikuttaa asiaan aika paljon.
- Aikuisempimies
Jaa,a..
Ei mulla ainakaan mitään lahjoittamista vastaan olisi, jos se nyt jonkun tekisi onnelliseksi.. - Håkan
Eihän tuo miehelle mikään iso juttu ole.
- spermanluovuttaja
Monet gayparit ja gaymiehet haluavat viikonloppuisyyttä
Klinikan kautta kannattaa hoitaa, niin vältyt juridisilta ongelmilta tulet nopeasti raskaaksi!
http://mina.suomi24.fi/spermanluovuttaja/tiedot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492