hyvä kiira susanna ja alisa kovia tyttöjä luisteleen oli ihana katsoa kun meni hyvin nuoria ja nättejä ovat
taitoluistelu
10
571
Vastaukset
- ja nättejä
Upeeta katseltavaa. Hienoa kerrassaan,kova laji on ja paljon on työtunteja takana nuorilla naisilla.
T: Nainen puskasta- Peer G.
Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
ja ilmaisukykyä.
Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
- nasaalit vain eivät oikein erotu...
Hyi hitto ! - Ak:n lapio
Peer G. kirjoitti:
Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
ja ilmaisukykyä.
Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
- nasaalit vain eivät oikein erotu...
Hyi hitto !Vaan on banaani avannut hyvin anaalisi.
- parempi kuin
Peer G. kirjoitti:
Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
ja ilmaisukykyä.
Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
- nasaalit vain eivät oikein erotu...
Hyi hitto !yksikään sinun aloituksistasi ikinä.
Peer G. kirjoitti:
Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
ja ilmaisukykyä.
Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
- nasaalit vain eivät oikein erotu...
Hyi hitto !Huonoista huonoin on ehdottamasti Toni Nieminen!
Mäkihyppy lähetykset meni ihan poskelleen kun se sönköttäjä tuli mukaan. Mutta ei yhtään parempi ollut A-P Nikkolakaan.
- kirjoittamaan
ennenkuin teet kymmeniä aiheita,hanki elämä netin ulkopuolella ehkä?
- caps lock
Josta tulee iso kirjain.Alotappa siitä opiskelu. Lauseen jälkeen aina piste ja sitten taas aloitat isolla kirjaimella....siis näppäin jossa lukee caps lock....ja eikun yrittämään.
Opettaja vain...aloitetaan tästä- ei koskaan
ohjeissaan kirjoittaisi "Alotappa".
Eka ja vimppa huomautus minulta kirjoitustaitoon. Kukin kirjoittakoon, kuten osaa ja haluaa. - Gerthurd
ei koskaan kirjoitti:
ohjeissaan kirjoittaisi "Alotappa".
Eka ja vimppa huomautus minulta kirjoitustaitoon. Kukin kirjoittakoon, kuten osaa ja haluaa.Eiköhän meistä jokainen jo tässäiässä ymmärrä vaikkei kaikki tekstit olekan ihan viimisen päälle kirjoitettu? Tärkeintä on et kirjoittaa,muutenhan täällä sais ittekseen keskustella!
- Gerthurd
Gerthurd kirjoitti:
Eiköhän meistä jokainen jo tässäiässä ymmärrä vaikkei kaikki tekstit olekan ihan viimisen päälle kirjoitettu? Tärkeintä on et kirjoittaa,muutenhan täällä sais ittekseen keskustella!
Asia unohtui aivan:Kauniita olivat tytöt ja hyvin luistelivat.Olisipa vielä yhtä norja,mutta haaveillahan aina voi !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372