taitoluistelu

jorma pekka

hyvä kiira susanna ja alisa kovia tyttöjä luisteleen oli ihana katsoa kun meni hyvin nuoria ja nättejä ovat

10

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nättejä

      Upeeta katseltavaa. Hienoa kerrassaan,kova laji on ja paljon on työtunteja takana nuorilla naisilla.

      T: Nainen puskasta

      • Peer G.

        Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
        Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
        ja ilmaisukykyä.
        Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
        Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
        - nasaalit vain eivät oikein erotu...
        Hyi hitto !


      • Ak:n lapio
        Peer G. kirjoitti:

        Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
        Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
        ja ilmaisukykyä.
        Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
        Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
        - nasaalit vain eivät oikein erotu...
        Hyi hitto !

        Vaan on banaani avannut hyvin anaalisi.


      • parempi kuin
        Peer G. kirjoitti:

        Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
        Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
        ja ilmaisukykyä.
        Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
        Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
        - nasaalit vain eivät oikein erotu...
        Hyi hitto !

        yksikään sinun aloituksistasi ikinä.


      • Peer G. kirjoitti:

        Aloitus oli yhtä surkeata kuin selostaja Suomisen Anun kommentteineen. Mistä ihmeestä tv onkin Suomessa keksinyt näin onnwttomia kommentaattoreja kaikkiin urheilulajeihin.
        Onneksi voi vielä kääntää EuroSportille tai Ruotsin kanaville, joilla on asiantuntemusta
        ja ilmaisukykyä.
        Tämä näyttää puuttuvan näillä keskustelupalstoillakin.
        Tämä avaus on kuin suoraan Suomen telkkarikanavien
        - nasaalit vain eivät oikein erotu...
        Hyi hitto !

        Huonoista huonoin on ehdottamasti Toni Nieminen!

        Mäkihyppy lähetykset meni ihan poskelleen kun se sönköttäjä tuli mukaan. Mutta ei yhtään parempi ollut A-P Nikkolakaan.


    • kirjoittamaan

      ennenkuin teet kymmeniä aiheita,hanki elämä netin ulkopuolella ehkä?

    • caps lock

      Josta tulee iso kirjain.Alotappa siitä opiskelu. Lauseen jälkeen aina piste ja sitten taas aloitat isolla kirjaimella....siis näppäin jossa lukee caps lock....ja eikun yrittämään.

      Opettaja vain...aloitetaan tästä

      • ei koskaan

        ohjeissaan kirjoittaisi "Alotappa".

        Eka ja vimppa huomautus minulta kirjoitustaitoon. Kukin kirjoittakoon, kuten osaa ja haluaa.


      • Gerthurd
        ei koskaan kirjoitti:

        ohjeissaan kirjoittaisi "Alotappa".

        Eka ja vimppa huomautus minulta kirjoitustaitoon. Kukin kirjoittakoon, kuten osaa ja haluaa.

        Eiköhän meistä jokainen jo tässäiässä ymmärrä vaikkei kaikki tekstit olekan ihan viimisen päälle kirjoitettu? Tärkeintä on et kirjoittaa,muutenhan täällä sais ittekseen keskustella!


      • Gerthurd
        Gerthurd kirjoitti:

        Eiköhän meistä jokainen jo tässäiässä ymmärrä vaikkei kaikki tekstit olekan ihan viimisen päälle kirjoitettu? Tärkeintä on et kirjoittaa,muutenhan täällä sais ittekseen keskustella!

        Asia unohtui aivan:Kauniita olivat tytöt ja hyvin luistelivat.Olisipa vielä yhtä norja,mutta haaveillahan aina voi !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe