Saako kissaa kuljettaa lähijunassa ilman lisämaksua kuljetuslaatikossa? Pitäisin sitten koppaa sylissä. Siis kun kaukojunissa on ne erilliset lemmikkivaunut niin ajattelin mitenkähän on.
Saako kissaa kuljettaa
3
441
Vastaukset
- Cimma
Kissa tai pieni koira matkustaa lemmikkivaunussa. Jos se valtaa yhden paikan, karvakuonolle on ostettettava oma lippu noin puoleen hintaan. Tavallisessa vaunussa ei yleensä saa kissaa tai muutakaan eläintä pitää, jos jollakin on vaikka allergia.
- junassa
Kyllä kissan saat ilman muuta kuljettaa lähijunassa. Kissasta ei peritä erillistä maksua. Voit pitä kissaa kuljetuskopassa sylissä tai jos on tilaa niin vaikka penkillä vieressäsi.
Tietysti jos joku matkustaja vaatii (on allerginen) niin silloin siirryt sinne eteiseen.
Kannattaa liikkua lemmikin kanssa junalla sellaiseen aikaan, ettei ole ruuhkia. Esim. klo 9 - 14. Tuolloin on tilaa. Ja kannattaa mennä siihen vaunuun, joka on veturista kaukana. Sillä on vielä enemmän tilaa.
Varaudu muuten siihen, että kissa voi junassa pissata alle. Olin kerran junassa ja eräällä oli kissa. Se pelkäsi niin, että pissasi alle. Ko. henkilöllä ei ollut mitään pehmustetta tms. joten pissat levisivät lattialle. Eli laita jotain sanomalehtipaperia ja jokin "vanha" pyyhe alle, jos näin sattuisi käymään kohdallasi. Eivät valu junan lattialle...
Mukavia matkoja lemmikin kanssa!- lähijunissa
löytyy erilliset vaunut joissa lemmikkejä saa kuljettaa.Loppu vaunuihin ei lemmikkejä saa viedä ja niissä on se kieltomerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713