Soneraan tyytyväinen

etuasiakas

Toisilla liittymillä ei taida olla eduista tietoakaan, sillä kaikki muissa olevat pyytävät mua soittamaan heille joka sunnuntai monen tunnin sessioita, kun se ei kerta sulle maksa ku euron koko päivältä.
Jos muilla on niin huonot liittymäedut, etteivät pysty soittamaan, en toki lähde hyväntekeväisyyttä harrastamaan. Mä soitan tasan silloin kun mulla itsellä on asiaa.
Röyhkeetä toisilta vaan tekstata käsky, soita mulle! Tai pirauttaa ja pyytää mun soittaan takas.
Vaihtakaa Soneraan niin ei tarvii kerjätä!

26

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reviiriin tyytyväinen

      Minä soittelen noita euron puheluita joka päivä. En pelkästään sunnuntaina. Minulla on Saunalahden Ykkönen ja siihen kuuluva Reviiri-palvelu. Revi siitä!

      • etuasiakas

        Aikas suppea on tuo sun "reviirisi". Pelkistä puheluista laskusi on sit jo 30-31e/kk.
        Saan kaikki haluamani puhelut puhuttua ja tekstarit lähetettyä..noin. 15e/kk. Jos haluaisin kirjoitella tekstarit netissä, mikä ois vielä vaivattomampaa..ne ois ilmaisia.
        Eikä tarvi katsoa senkummemmin "reviiriä kuin sisäpiiriäkään"


      • tiedonantaja

        Kyllähän me kaikki soneralaiset saunalahden reviiriedun tunnemme, mutta kun valitettavasti ei läheskään joka paikassa reviiri toimi. Se on minimaalisen pieni alue, missä sitä voidaan hyödyntää.

        Soneran euron sununtai pelaa joka paikassa ja aluella, ja on sentään vielä eroa elisan ja sonera verkon kuuluvuudessa huimasti soneran hyväksi.


      • elekrep
        tiedonantaja kirjoitti:

        Kyllähän me kaikki soneralaiset saunalahden reviiriedun tunnemme, mutta kun valitettavasti ei läheskään joka paikassa reviiri toimi. Se on minimaalisen pieni alue, missä sitä voidaan hyödyntää.

        Soneran euron sununtai pelaa joka paikassa ja aluella, ja on sentään vielä eroa elisan ja sonera verkon kuuluvuudessa huimasti soneran hyväksi.

        "ja on sentään vielä eroa elisan ja sonera verkon kuuluvuudessa huimasti soneran hyväksi."

        Fortumin sähkö on parempaa kuin Vattenfallin
        Valion maito on parempaa kuin Ingmannin
        Finlandia on parempaa kuin Absolut


      • minullapa on
        tiedonantaja kirjoitti:

        Kyllähän me kaikki soneralaiset saunalahden reviiriedun tunnemme, mutta kun valitettavasti ei läheskään joka paikassa reviiri toimi. Se on minimaalisen pieni alue, missä sitä voidaan hyödyntää.

        Soneran euron sununtai pelaa joka paikassa ja aluella, ja on sentään vielä eroa elisan ja sonera verkon kuuluvuudessa huimasti soneran hyväksi.

        Viikonloppuetu

        Puhu lauantaisin ja sunnuntaisin mielin määrin Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin vain 1 €/päivä!

        Viikonloppuedun etuhinnoittelu koskee normaalihintaisia kotimaan puheluita GSM-liittymiin sekä Sisärengas-puheluita.

        Mikäli etupäivän aikana kertyneet puhelumaksut eivät ylitä yhtä euroa, veloitetaan kyseiseltä päivältä normaalit voimassa olevan hinnaston mukaiset puhelumaksut

        Eli minun tapauksessa puhelut 0,066 €/min ja textarit 0,66€/kpl ja kk maksu 0,66€ !!!!!!

        Lisäpalvelussa ei kuukausi-, vuosi- tai avausmaksuja

        (ja niitä ilmaisia textareita saa muutenkin lähetettyy ilmaseks netistä...... XD

        ET REPIKÄÄ TE SIITÄ !!!!!!!!!!!!


      • minullapa on
        tiedonantaja kirjoitti:

        Kyllähän me kaikki soneralaiset saunalahden reviiriedun tunnemme, mutta kun valitettavasti ei läheskään joka paikassa reviiri toimi. Se on minimaalisen pieni alue, missä sitä voidaan hyödyntää.

        Soneran euron sununtai pelaa joka paikassa ja aluella, ja on sentään vielä eroa elisan ja sonera verkon kuuluvuudessa huimasti soneran hyväksi.

        Viikonloppuetu

        Puhu lauantaisin ja sunnuntaisin mielin määrin Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin vain 1 €/päivä!

        Viikonloppuedun etuhinnoittelu koskee normaalihintaisia kotimaan puheluita GSM-liittymiin sekä Sisärengas-puheluita.

        Mikäli etupäivän aikana kertyneet puhelumaksut eivät ylitä yhtä euroa, veloitetaan kyseiseltä päivältä normaalit voimassa olevan hinnaston mukaiset puhelumaksut

        Eli minun tapauksessa puhelut 0,066 €/min ja textarit 0,66€/kpl ja kk maksu 0,66€ !!!!!!

        Lisäpalvelussa ei kuukausi-, vuosi- tai avausmaksuja

        (ja niitä ilmaisia textareita saa muutenkin lähetettyy ilmaseks netistä...... XD

        ET REPIKÄÄ TE SIITÄ !!!!!!!!!!!!


      • etuasiakas
        minullapa on kirjoitti:

        Viikonloppuetu

        Puhu lauantaisin ja sunnuntaisin mielin määrin Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin vain 1 €/päivä!

        Viikonloppuedun etuhinnoittelu koskee normaalihintaisia kotimaan puheluita GSM-liittymiin sekä Sisärengas-puheluita.

        Mikäli etupäivän aikana kertyneet puhelumaksut eivät ylitä yhtä euroa, veloitetaan kyseiseltä päivältä normaalit voimassa olevan hinnaston mukaiset puhelumaksut

        Eli minun tapauksessa puhelut 0,066 €/min ja textarit 0,66€/kpl ja kk maksu 0,66€ !!!!!!

        Lisäpalvelussa ei kuukausi-, vuosi- tai avausmaksuja

        (ja niitä ilmaisia textareita saa muutenkin lähetettyy ilmaseks netistä...... XD

        ET REPIKÄÄ TE SIITÄ !!!!!!!!!!!!

        .. tarkistaa, mihinkähän liittymään tämäkin numero ( tai ei näytetty numero).kuuluu, et se ois just se edullisempi.Mä en tohon repimiseen ala, on hauskempaakin tekemistä :X


      • minä...............
        etuasiakas kirjoitti:

        .. tarkistaa, mihinkähän liittymään tämäkin numero ( tai ei näytetty numero).kuuluu, et se ois just se edullisempi.Mä en tohon repimiseen ala, on hauskempaakin tekemistä :X

        mä kyllä soittelen ne viikonloppu puhelut ystäville ja tutuille ym.... Heilläpä on yllätys yllätys PARAS liittymä eli SAUNALAHTI (taikka elisa)!!!

        Ja mitä tohon tuntemattomaan numeroon tulee niin tuskin sinäkään kulutat viikonloppusi soittelemalla tuntemattomiin numeroihin !??!?TÄH!?!?!?


      • etuasiakas
        minä............... kirjoitti:

        mä kyllä soittelen ne viikonloppu puhelut ystäville ja tutuille ym.... Heilläpä on yllätys yllätys PARAS liittymä eli SAUNALAHTI (taikka elisa)!!!

        Ja mitä tohon tuntemattomaan numeroon tulee niin tuskin sinäkään kulutat viikonloppusi soittelemalla tuntemattomiin numeroihin !??!?TÄH!?!?!?

        ..todellakin sulla, jos niin on, et tiedät ja tunnet kaikki joille soitat (ja nää viis ootte sit sopiineet olla pikkupiiri) sä soitat, kenet heistä tunnet, mä soittelen mistä ja kenelle vaan samalla maksulla.


      • niih tä
        etuasiakas kirjoitti:

        ..todellakin sulla, jos niin on, et tiedät ja tunnet kaikki joille soitat (ja nää viis ootte sit sopiineet olla pikkupiiri) sä soitat, kenet heistä tunnet, mä soittelen mistä ja kenelle vaan samalla maksulla.

        Kyl mun mude voittaa sun muden ja kyl mun proidi on voimakkaampi ku sun proidi niihhh


      • hehh heheheh minä.......
        etuasiakas kirjoitti:

        ..todellakin sulla, jos niin on, et tiedät ja tunnet kaikki joille soitat (ja nää viis ootte sit sopiineet olla pikkupiiri) sä soitat, kenet heistä tunnet, mä soittelen mistä ja kenelle vaan samalla maksulla.

        on 110 saunalahden ja elisan puhelin numeroa et kyllähän siinä pieni piiri pyöriikin kun KOKO viikonlopun soittelee MYÖS ne lauantait....
        Sulla käy vaan kateeks mut hei ... ELÄMÄ ON !!!!!


      • Kimmo.K
        hehh heheheh minä....... kirjoitti:

        on 110 saunalahden ja elisan puhelin numeroa et kyllähän siinä pieni piiri pyöriikin kun KOKO viikonlopun soittelee MYÖS ne lauantait....
        Sulla käy vaan kateeks mut hei ... ELÄMÄ ON !!!!!

        Katos kuule kaveri pieni pyörää ladan etulyhty, kun me soneralaiset soittelemme sunnuntaisin kaikkiin kotimaisiin liittymiin ja lankanumeroihin yhdelä eurolla ja sauniksela huudetaan vain naapurin pieneen ja kuulumattomaan elisan perähuoneeseen rätiseviä puheluja.


      • naurattaa
        Kimmo.K kirjoitti:

        Katos kuule kaveri pieni pyörää ladan etulyhty, kun me soneralaiset soittelemme sunnuntaisin kaikkiin kotimaisiin liittymiin ja lankanumeroihin yhdelä eurolla ja sauniksela huudetaan vain naapurin pieneen ja kuulumattomaan elisan perähuoneeseen rätiseviä puheluja.

        Operaattorimyyjänä voin kertoa että joitakin tympii kun oikein urakalla soitellaan sitten sunnuntaina ja puhutaan maraton puheluita ja olisi muutakin tekemistä kuin käsitellä viikon asiat.

        Ja eiköhän sinunkin laskut nouse siitä kun sonera muutti sekuntipohjaisen veloituksen minuuttiveloitukseen. Eli 5m 5 sek.puhelusta maksat 6minuutin taksan.
        Ja kaikki palvelut on soneralla maksullisia, jopa siihen etuohjelmaan liittyminen.

        Mutta milloin sonera ottaa liittymän sulkemismaksun kun avausmaksukin on 7,90 kun neton otat...sulkemismaksu varmaan joku huima summa.

        Kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, kyllä se itsestä riippuu millasia laskuja saa aikaseksi, ja yritetään kaikki operaattorista riippumatta käyttää kaikki edut hyväksi.


      • kaapo.
        naurattaa kirjoitti:

        Operaattorimyyjänä voin kertoa että joitakin tympii kun oikein urakalla soitellaan sitten sunnuntaina ja puhutaan maraton puheluita ja olisi muutakin tekemistä kuin käsitellä viikon asiat.

        Ja eiköhän sinunkin laskut nouse siitä kun sonera muutti sekuntipohjaisen veloituksen minuuttiveloitukseen. Eli 5m 5 sek.puhelusta maksat 6minuutin taksan.
        Ja kaikki palvelut on soneralla maksullisia, jopa siihen etuohjelmaan liittyminen.

        Mutta milloin sonera ottaa liittymän sulkemismaksun kun avausmaksukin on 7,90 kun neton otat...sulkemismaksu varmaan joku huima summa.

        Kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, kyllä se itsestä riippuu millasia laskuja saa aikaseksi, ja yritetään kaikki operaattorista riippumatta käyttää kaikki edut hyväksi.

        Eipähän tule soneralta kuin 15 egen laskua, mutta minkäs minä sille voin kun laskusi alkaa kolmenumeroisina, eikä välipilkua näy edes silmien välissä. Onnen valinnallesi!!


      • justiinsa
        kaapo. kirjoitti:

        Eipähän tule soneralta kuin 15 egen laskua, mutta minkäs minä sille voin kun laskusi alkaa kolmenumeroisina, eikä välipilkua näy edes silmien välissä. Onnen valinnallesi!!

        Siihen hintaan Soneralla et kyllä pysty muuta kuin koristeena kirjahyllyssä pitämään luuriasi.


      • joopajootota
        kaapo. kirjoitti:

        Eipähän tule soneralta kuin 15 egen laskua, mutta minkäs minä sille voin kun laskusi alkaa kolmenumeroisina, eikä välipilkua näy edes silmien välissä. Onnen valinnallesi!!

        Tuskin saat edes puheluasi aloitettua kun jo rahasi on mennyt soneran ahnaaseen KITAAAAAN
        ettäs silleen nyt tällä kertaa.
        PS. siirry dnalle niin rahasi riittää puheluihinkin ja vielä jääkin SE VAAN ON NIIN REILUA.


      • kaapo.
        joopajootota kirjoitti:

        Tuskin saat edes puheluasi aloitettua kun jo rahasi on mennyt soneran ahnaaseen KITAAAAAN
        ettäs silleen nyt tällä kertaa.
        PS. siirry dnalle niin rahasi riittää puheluihinkin ja vielä jääkin SE VAAN ON NIIN REILUA.

        Eihän denan orjaliittymällä tokikaan pysty puhumaan paljon 15 euroon, mutta minäkin puhun sillä summalla n.1500 min/kk ja denalla ei sillä summalla tehdä kuin pahaa mieltä itselleen.

        Sonerallahan tunnetusti soitataan eurolla kaikkiin liittymiin ja lankanumeroihin.

        Kyllä euron sunnuntai päivä kelpaa, mutta denallahan sunnuntaisin lasketaan katkeria tappioita verkon ylläpidosta.


      • Ruuben.
        justiinsa kirjoitti:

        Siihen hintaan Soneralla et kyllä pysty muuta kuin koristeena kirjahyllyssä pitämään luuriasi.

        Sehän on tavalista arkea denalla, ettei puhelinta voikaan käyttää denalla kalliiden puhelujen vuoksi ja siksi kirjahylly koristellaan soneran mainoksin näyttääkseen ylpeän hienolta, jos kaverit tulee katsomaan ylihintaista 600 eur puhelinta, mistä on sim kortti napattu pois ettei tule kalliita ja laskutusvirheellisiä lappusia kotiin .


      • Reviiriin tyytyväinen
        etuasiakas kirjoitti:

        Aikas suppea on tuo sun "reviirisi". Pelkistä puheluista laskusi on sit jo 30-31e/kk.
        Saan kaikki haluamani puhelut puhuttua ja tekstarit lähetettyä..noin. 15e/kk. Jos haluaisin kirjoitella tekstarit netissä, mikä ois vielä vaivattomampaa..ne ois ilmaisia.
        Eikä tarvi katsoa senkummemmin "reviiriä kuin sisäpiiriäkään"

        Mistäpä sinä minun reviirini tiedät?! Esimerkkisi on hieman omituinen "Pelkistä puheluista laskusi on sit jo 30-31 e/kk" Näin tietenkin olisi, jos puhelin olisi koko ajan päällä. Niin kova juttelemaan en kuitenkaan ole.

        Lasketaanpas: Kuukaudessa on keskimäärin 30 vrk, edelleen 24 h/vrk, 60 min/h ja 60 s/min. Eli vuorokaudessa 1 eurolla puhuu maksimissaan 86400 sekuntia, eli 1440 minuuttia. Kustannus 1 euro jaettuna 1440 minuutilla = 0,0006944 euroa/minuutti. Edelleen se on yhteensä 0,06944 snt/minuutti, eli aika halpa.

        Onhan siinä etunsa, että Soneralla on tuo 1 euro/sunnuntai hinnoittelu. Äkkiä ajatellen voisi uskoa, että mieluummin kuluttaja ottaa tuollaisen euro/päivä liittymän jokaiselle päivällä viikossa, kuin vain yhdelle päivälle.
        Halpaa, mutta niinhän ne jotkut ovat!


      • jokuvaaan
        Ruuben. kirjoitti:

        Sehän on tavalista arkea denalla, ettei puhelinta voikaan käyttää denalla kalliiden puhelujen vuoksi ja siksi kirjahylly koristellaan soneran mainoksin näyttääkseen ylpeän hienolta, jos kaverit tulee katsomaan ylihintaista 600 eur puhelinta, mistä on sim kortti napattu pois ettei tule kalliita ja laskutusvirheellisiä lappusia kotiin .

        onko sulla mitään tietoa ja hintavertailua esim. dna:n ja soneran välillä? tuntuu kyllä että ei ole. vai oletko vain yksin kertaisesti tyhmä? syytön se dna on siihen että sinun liittymä minkä isäsi omistaa on vielä soneralla.


      • tunnelman luoja
        jokuvaaan kirjoitti:

        onko sulla mitään tietoa ja hintavertailua esim. dna:n ja soneran välillä? tuntuu kyllä että ei ole. vai oletko vain yksin kertaisesti tyhmä? syytön se dna on siihen että sinun liittymä minkä isäsi omistaa on vielä soneralla.

        Olet kyllä homehduttanut aivosi denan tukiaseman juurella ja siksi et vain tajua soneran edullisuutta ja sen tuomia etuuksia. Kannattais sunkin edes keskenjäänyt apukoulusi käydä loppuun, vaikka denalaiseen tyyliin kirjekurssina ja tutkia soneran edut alkaen euron sununtai puhekuista ja mihin sillä voi soittaa.

        Syyttömiä ollaan Soneralla denan huonoon kuuluvuuteen ja pienen asikaskuntaan, mutta nämähän kulminoituu yhdeksi asikasi ja ihmisen ymmärryksee.

        Isäsikö sinunkin ylikalliit puhelinlaskut joutuu maksaman ja nekin velkaisena luottokortilla, kun me Soneralaiset pärjäämme omilla rahoilamme ja maksamme teidänkin laskunne verojen muodossa että saatte sitten sosiaalilukulta tarvitsemanne armonpalat. Velkainen Dena kun ei tarvitse maksaa sekään veroja, Soneran vielä työllistessä ympäri Suomea,Ruotsia ja Eurooppaa pikkuisen enennän henkilöitä kuin kuihtunut ja toimintojansa lopettanut dena.

        Paljonkos tuli työttömiä Finnet comin lopetuksesta ja muista loppuun ajetuista seikkailuista.

        Denan sisäiset liittojen väliset kärhämät heijastuvat jo pahoin ulkopulelle ja näkyvät jo paikallisten pukelinyhtiöden tuloksissa!!


    • sellaiseen

      tilanteeseen jossa päässäsi sojottaa puoliksi uponnut kirves ja höpötät että "miten minä tulinkaan toimeen ennen ilman tätä krvestä!"

      • kuulua

        kalterikerhoon. Kellä kirkkaimmat??
        Polvistukaa kyykkyyn!


    • ex-etuasiakas

      Vaihdoinpa Saunalahteen, että puhelut halpenee.

    • isintytto

      Voithan olla soneraan tyytyvainen, mutta olisit toista mieltä jos asettuisit tilalleni.Sonera vetää hirmu hinnat palveluista, eikä niille saa mitään vastiketta.Olisin halunnut laajakaistaa jo kuinka kauan mutta ei tuu vaikka tilataan joka viikko (piruuttaan)sano ukko kun meni jouluaamuna kirkkoon.Kun on hakemus vireillä kaiken aikaa,eihän se ota jos ei annakkaan.Olen ainakin yrittänyt.Minusta on häpeä asua melkein taajamassa mutta laajakaistaa ei saa.Aina luvataan.Jos olisin rikkaampi niin tilaisin valokaapeliyhteyden mutta maksaisi yli 10000€. Kaikkein eniten suututtaa kun mainostavat aina nopeampia ja nopeampia yhteyksiä lupaavat oikein päivänmäärä sanotaan milloin alkaa tapahtua.Harmittaisiko itseäsi jos netti yhteys olisi nopeudeltaan luokkaa 33,2 kbps. nopeutta.Kuukausi maksu 49,00€

    • jeesboxduu

      Saunalahden eliitillä puhut 3000min kuukaudessa elisaan, saunalahteen ja kolumbukseen, kk hinta 4,95e. Erittäin halpaa puhumista näihin liittymiin jos suurin osa tuttavapiiristä (niinkuin minulla) sattuu omistamaan elisaa-saunalahtea ja kolumbusta. Itsellä tosin on tuo omaverkko käytössä, kun uuden puhelimen halusin (pakollinen tuon liittymän kanssa), ja itse liittymä 6,95e kuukaudessa, hintaan kuuluu 3000min puhetta ja 3000txt kuukaudessa saunalahti, elisa ja kolumbus. Muihin operaattoreihin omaverkossa ja eliitissä 9c minuutilta puhelut ja viestit 6,9c. Eli ei varsin kallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe