Feikkien uhrit ry.

Arhippa

Perustamani yhdistys on Feikkien Uhrit ry eli FURY.

Perustan tämän, koska olen saanut joutua nöyryytetyksi tällä palstalla, ja lukuisat ja yhä lukuisammat feikit ovat tulleet esiintymään tänne minuna. Se loukkaa ihmisarvoani. Tässä tilanteessa kohtalontoverin tuki on tärkein tuki.

Tule tänne kertomaan omasta tilanteestasi. Milloin jouduit feikkaamisen kohteeksi? Miten kauan sitä jatkui? Mitä asian eteen tehtiin? Haitko apua?

Yhdistyksemme ajaa myös takaa kaikkien oikeuksia esiintyä omalla nimimerkillään ja peräänkuuluttaa ylläpitoa: vaadimme palstalle ilmaista rekisteröitysmismahdollisuutta.

Toistaiseksi olen yhdistyksemme ainoa jäsen.

28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,

Arhippa.

7

2789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liru

Mitä sä täällä spiidaat? Itse brassailet täällä joillain julkkiksen barraussessioilla. Ajattelisit sitä uhria. Ihme paavo säkin olet.

• Arhippa

En ole perustanut mitään ry:tä. Etkö voisi jo lopettaa lapsellista leikkiäsi?

• Marjaana85

Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.

• Arhippa
        Marjaana85 kirjoitti:

Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.

Sen huomaa heti, että näitä feikkaajia ärsyttää ajatus kyseisen ry:n perustamisesta. Kiitos Marjaana85.

28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,

Arhippa.

• Arhippa

Tämä feikkaus meni niin pitkälle, että mielenterveyteni oli vaarassa, samoin läheiseni.
      Onneksi käännyin mielenterveystoimiston puoleen, jossa minulle oltiin kilttejä. kukaan ei kiusannut minua siellä, vaan sain kannustusta ja jotain "nappeja". nyt on kaikki oooikein hyvin. Länsi-Suomi 28.2.2003. oikea Arhippa.

• Arhippa

Kiroan teidät feikkaajat! Olen menettänyt työpaikkani ja minulle tuli avioero vain ja ainoastaan teidän takianne.
        Nykyään joudun päivystämään täällä 20 tuntia vuorokaudessa valvomassa oikeuksiani, mutta onneksi tukiyhdistyksen toverit jeesaavat minua toisinaan ottamalla vahtivuoroja.

• fury

Tiettävästi on olemassa ja FURY niminen järjestä( www.fury.fi ), joten se siitä sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      9
      2701
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2550
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      177
      2390
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      151
      2036
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1634
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1099
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      73
      789
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      777
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      712
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      703
    Aihe