Feikkien uhrit ry.

Arhippa

Perustamani yhdistys on Feikkien Uhrit ry eli FURY.

Perustan tämän, koska olen saanut joutua nöyryytetyksi tällä palstalla, ja lukuisat ja yhä lukuisammat feikit ovat tulleet esiintymään tänne minuna. Se loukkaa ihmisarvoani. Tässä tilanteessa kohtalontoverin tuki on tärkein tuki.

Tule tänne kertomaan omasta tilanteestasi. Milloin jouduit feikkaamisen kohteeksi? Miten kauan sitä jatkui? Mitä asian eteen tehtiin? Haitko apua?

Yhdistyksemme ajaa myös takaa kaikkien oikeuksia esiintyä omalla nimimerkillään ja peräänkuuluttaa ylläpitoa: vaadimme palstalle ilmaista rekisteröitysmismahdollisuutta.

Toistaiseksi olen yhdistyksemme ainoa jäsen.

28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,

Arhippa.

7

2690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liru

      Mitä sä täällä spiidaat? Itse brassailet täällä joillain julkkiksen barraussessioilla. Ajattelisit sitä uhria. Ihme paavo säkin olet.

    • Arhippa

      En ole perustanut mitään ry:tä. Etkö voisi jo lopettaa lapsellista leikkiäsi?

      • Marjaana85

        Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.


      • Arhippa
        Marjaana85 kirjoitti:

        Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.

        Sen huomaa heti, että näitä feikkaajia ärsyttää ajatus kyseisen ry:n perustamisesta. Kiitos Marjaana85.

        28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,

        Arhippa.


    • Arhippa

      Tämä feikkaus meni niin pitkälle, että mielenterveyteni oli vaarassa, samoin läheiseni.
      Onneksi käännyin mielenterveystoimiston puoleen, jossa minulle oltiin kilttejä. kukaan ei kiusannut minua siellä, vaan sain kannustusta ja jotain "nappeja". nyt on kaikki oooikein hyvin. Länsi-Suomi 28.2.2003. oikea Arhippa.

      • Arhippa

        Kiroan teidät feikkaajat! Olen menettänyt työpaikkani ja minulle tuli avioero vain ja ainoastaan teidän takianne.
        Nykyään joudun päivystämään täällä 20 tuntia vuorokaudessa valvomassa oikeuksiani, mutta onneksi tukiyhdistyksen toverit jeesaavat minua toisinaan ottamalla vahtivuoroja.


    • fury

      Tiettävästi on olemassa ja FURY niminen järjestä( www.fury.fi ), joten se siitä sitten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe