Perustamani yhdistys on Feikkien Uhrit ry eli FURY.
Perustan tämän, koska olen saanut joutua nöyryytetyksi tällä palstalla, ja lukuisat ja yhä lukuisammat feikit ovat tulleet esiintymään tänne minuna. Se loukkaa ihmisarvoani. Tässä tilanteessa kohtalontoverin tuki on tärkein tuki.
Tule tänne kertomaan omasta tilanteestasi. Milloin jouduit feikkaamisen kohteeksi? Miten kauan sitä jatkui? Mitä asian eteen tehtiin? Haitko apua?
Yhdistyksemme ajaa myös takaa kaikkien oikeuksia esiintyä omalla nimimerkillään ja peräänkuuluttaa ylläpitoa: vaadimme palstalle ilmaista rekisteröitysmismahdollisuutta.
Toistaiseksi olen yhdistyksemme ainoa jäsen.
28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,
Arhippa.
Feikkien uhrit ry.
7
2757
Vastaukset
- Liru
Mitä sä täällä spiidaat? Itse brassailet täällä joillain julkkiksen barraussessioilla. Ajattelisit sitä uhria. Ihme paavo säkin olet.
- Arhippa
En ole perustanut mitään ry:tä. Etkö voisi jo lopettaa lapsellista leikkiäsi?
- Marjaana85
Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.
- Arhippa
Marjaana85 kirjoitti:
Huomasin heti viestistäsi ja kirjoitustyylistäsi, että et ole oikea Arhippa.
Sen huomaa heti, että näitä feikkaajia ärsyttää ajatus kyseisen ry:n perustamisesta. Kiitos Marjaana85.
28. helmikuuta 2003 Länsi-Suomessa,
Arhippa.
- Arhippa
Tämä feikkaus meni niin pitkälle, että mielenterveyteni oli vaarassa, samoin läheiseni.
Onneksi käännyin mielenterveystoimiston puoleen, jossa minulle oltiin kilttejä. kukaan ei kiusannut minua siellä, vaan sain kannustusta ja jotain "nappeja". nyt on kaikki oooikein hyvin. Länsi-Suomi 28.2.2003. oikea Arhippa.- Arhippa
Kiroan teidät feikkaajat! Olen menettänyt työpaikkani ja minulle tuli avioero vain ja ainoastaan teidän takianne.
Nykyään joudun päivystämään täällä 20 tuntia vuorokaudessa valvomassa oikeuksiani, mutta onneksi tukiyhdistyksen toverit jeesaavat minua toisinaan ottamalla vahtivuoroja.
- fury
Tiettävästi on olemassa ja FURY niminen järjestä( www.fury.fi ), joten se siitä sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684