Voiko siis olla mahdollista ,että kohdun apukka sijaitsee liian alhaalla
aina n.2 cm päässä emättimen suulta.
vai onko edes kohdun napukka. :D vai joku solumuunnelma. kun jostain olen lukenut ,että se sijaitsee syvällä
KOHDUNNAPUKKA LIIAN ALHAALLA
3
5449
Vastaukset
- sama homma
Todella alhaalla se on, mutta ei ole lääkärit koskaan siitä mitään sanoneet.
Itse koen sen ongelmana siksi kun en uskalla laittaa rahojani kuukuppiin, kun en usko sen siten menevän tarpeeksi syvälle...
Ei kai tuosta muuta ongelmaa ole..- Beatrix*
Mullakin on napukka alhaalla, asennosta riippuen kuitenkin. Pöntöllä istuessa se voi tulla juuri noin kahden sentin päähän emättimen suusta parhaimmillaan. Seistessä ja maatessa se on korkeammalla. Koko emättimeni on vain noin 6 cm pitkä, ja itse napukkakin parisenttinen, joten ei se koskaan voi olla kovin korkealla. Minulla on Mooncup (lyhin kuppi), josta olen leikannut pohjastakin palan pois. Itsellä sen reuna menee kohdunnapukan alla olevaan "taskuun", joten napukka on kupissa tavallaan. Hyvin on käyttö sujunut, vaikka tietysti tuollaisessa järjestelyssä napukka myös vie tilaa vuodolta. Tosin voihan sinulla olla napukka vielä alempana, joten kokemuksiani ei voine yleistää.
- Qulia
Jos tunnustelet kohdunnapukkaa seisaaltasi, niin se tuntuu olevan alhaalla. Jos tunnustelet sitä makuuasennossa, niin se pakenee sormeasi. Emätin on joustava eikä mikään jäykkä ontelo.
Jos et ole käynyt gynekologilla, niin olisi varmaan aika käydä siellä. Gynekologi kertoo myös, onko kohdunnapukka kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657