Terve, eli 1,2 8V vm94 corsa kuluttaa matka-ajossa ~7,8litraa.. Pitäis varmaan mennä litran pari pienemmällä .. lämmöt ei nouse juuri lainkaan (sen verran että tietää että mittari toimii) voisko tämä vaikuttaa kulutukseen kun kone käy kylmänä ja voisko asian korjata vaihtamalla termostaatin ? On varmaan helppo vaihtaa ? Mitä maksaa ja mistä kannattaa hankkia ? Motonet ? Voiko tuohon isoon kulutukseen olla jokin muu syy ?
Corsa 1.2 94 termostaatti/kulutus
4
1871
Vastaukset
- HOj
Hei
Jos paikallaan ollessa tyhjäkäynnillä lämpö hieman nousee mutta ajossa ei nouse niin termostaattivika.
Termostaatti maksaa kympin luokkaa ja vaihtuu missä tahansa pajassa. Kannattaa ehdottomasti vaihtaa. Kylmä moottori tosiaan syö turhan paljon.
Tavallisesti termostaatti kestää 10 vuotta joten normaali ikä vaihtaa.- corsastaja
vastauksestasi
- vaihto 07
corsastaja kirjoitti:
vastauksestasi
En suosittele itse vaihtamaan koska ainakin mulla tarttee jakohihna irroittaa termostaatin vaihdon takia on nääs jakohihnan takana
- corsastaja
vaihto 07 kirjoitti:
En suosittele itse vaihtamaan koska ainakin mulla tarttee jakohihna irroittaa termostaatin vaihdon takia on nääs jakohihnan takana
tosiaan tuli vaihdettua termostaatti vanha olikin jo heikossa hapessa ja nyt näyttää mittari normaalimpia lämpöjä. tosiaan jakohihnaa ei tartte kokonaan irrottaa riittää että irrottaa yläpään ja raottaa koteloa sen jälkeen niin saa termostaatin vaihdettua. jäähdytysnesteet piti tietysti ottaa pois ja laittaa takasin myös ja ilmata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851