Terve, eli 1,2 8V vm94 corsa kuluttaa matka-ajossa ~7,8litraa.. Pitäis varmaan mennä litran pari pienemmällä .. lämmöt ei nouse juuri lainkaan (sen verran että tietää että mittari toimii) voisko tämä vaikuttaa kulutukseen kun kone käy kylmänä ja voisko asian korjata vaihtamalla termostaatin ? On varmaan helppo vaihtaa ? Mitä maksaa ja mistä kannattaa hankkia ? Motonet ? Voiko tuohon isoon kulutukseen olla jokin muu syy ?
Corsa 1.2 94 termostaatti/kulutus
4
1919
Vastaukset
- HOj
Hei
Jos paikallaan ollessa tyhjäkäynnillä lämpö hieman nousee mutta ajossa ei nouse niin termostaattivika.
Termostaatti maksaa kympin luokkaa ja vaihtuu missä tahansa pajassa. Kannattaa ehdottomasti vaihtaa. Kylmä moottori tosiaan syö turhan paljon.
Tavallisesti termostaatti kestää 10 vuotta joten normaali ikä vaihtaa.- corsastaja
vastauksestasi
- vaihto 07
corsastaja kirjoitti:
vastauksestasi
En suosittele itse vaihtamaan koska ainakin mulla tarttee jakohihna irroittaa termostaatin vaihdon takia on nääs jakohihnan takana
- corsastaja
vaihto 07 kirjoitti:
En suosittele itse vaihtamaan koska ainakin mulla tarttee jakohihna irroittaa termostaatin vaihdon takia on nääs jakohihnan takana
tosiaan tuli vaihdettua termostaatti vanha olikin jo heikossa hapessa ja nyt näyttää mittari normaalimpia lämpöjä. tosiaan jakohihnaa ei tartte kokonaan irrottaa riittää että irrottaa yläpään ja raottaa koteloa sen jälkeen niin saa termostaatin vaihdettua. jäähdytysnesteet piti tietysti ottaa pois ja laittaa takasin myös ja ilmata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282557- 1182176
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1031861- 1231852
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101584Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu221042Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987