skenen kysta

kipupistee

onko kellään avattu tämmöistä virtsateiden rauhasen tukkeuman johdosta tullutta systaa? Oliki kipeä tp:n jälkeen?

3

3364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mullekkin tuli tää kun kävin viimeviikolla papakokeessa gynellä ja sillon kaikki oli vielä hyvin ja normaalia mut ilmeisesti skenen rauhanen jotankin ärsyynty siitä ja tuli toi kysta :s taitaa olla aika harvinainen, kun googlettamalla tää oli ainoo keskustelu siitä ja tähänkään kukaan ei oo vastannu? Kävin näyttää lääkärillä ja sain antibiotti kuurin ja lähetteen klamydia ja tippurikokeisiin ja lähetteen urologille. Lääkäri sano ettei oo ennen nähny turvonnutta skenen rauhasta. Kiinnostaisi kuulla ihmisten kokemuksia, miten hyvin on parantunu? Mulla toi on onneksi jo vähän pienentyny antibiottien ansiosta. Ja lääkäri sano että ei oo vakavaa ja parantuu kyllä.

    • Anonyymi

      Olen sama anonyymi, kuin tuo aiempi anonyymi. Päivittelen tähän nyt parantumistani, jos jollekkin muulle tulee tämä sama skenen kysta ja googlailee sitä paniikissa, niin voi lukea miten mulla parani :) olen nyt syönyt antibiotteja 5 päivää ja rauhanen on pienentynyt puolella eikä enää yhtään kipeä. (Enemmän haarojen imusolmukkeet on kipeät kuin itse rauhanen😅) Alunperin kun kävin lääkärissä rauhanen oli 2cm x 3cm, nyt se on enää vain 1cm x 1,5cm. Se on sen verran pieni jo, etten varmaan kiinnittäisi siihen huomiota, jos en tietäisi rauhasesta. Vielä ei ole tullut sukupuolitauti testien tuloksia.
      I
      tselläni ei onneksi ole ollut virtsaamisessa missään vaiheessa ongelmia, toisin kuin aloittajalla. Vain seksi sattui, mutta siitä olinkin ihan paniikissa ja itkin poikaystävälle että voi apua nyt mun seksielämä on ikuisesti pilalla. Eikä auttanut yhtään kun netistä löytyi vain kauhutarinoita bartholin rauhasesta niin menin ihan paniikkiin. Mutta onneksi tämä skenen rauhanen taitaa parantua helpommin kuin bartholin rauhanen. Oli kyllä pelottavaa kun skenen rauhanen taitaa olla aika tärkeä rauhanen seksuaaliselle mielihyvälle että jos tästä olisi tullut pitkäaikaisempi vaiva, mutta onneksi tää on antibioteilla lähtenyt näin hyvin parantumaan, niin eiköhän tää kohta oo jo kokonaan pois :)

      Mainittakoon vielä että antibiottien olen käynyt joka päivä salilla juoksemassa, koska urheilu poistaa kuona-aineita kehosta (ainakin mun logiikalla pitäis sitten auttaa ton rauhasen tyhjentymistäkin) ja olen syönyt magnesiumia joka päivä koska se vähentää tulehdusta kehosta. Nää oli siis ihan mun omia lisäyksiä tähän rauhasen paranteluun, en tiedä onko vaikuttanut, mutta ainakin mulla rauhanen on parantunut hyvin.

    • Anonyymi

      Sama anonyymi tässä taas :3 unohdin päivittää tänne, että skenen rauhanen parantuikin mulla jo aikoja sitten normaaliksi. Seksi tuntuu hyvältä, eikä rauhanen ärsyynny siitäkään mistä olen tosi kiitollinen. Eli säikähdyksellä selvistin tästä :) ja testeistä tuli myös aikoja sitten ja ei ollut mitään tauteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe