elikkä miten saan solusta toiseen oletuksen mukaisen tabulaattorilla siirtymisen (vasemmalta oikealle) muutettua allekkain?
solusta toiseen
5
285
Vastaukset
- ja asetukset
siellä löytyy kohta löytyy enterin painalluksen aiheuttaman liikkeen suunnan muuttamiseksi. Siis Enterin, tabulaattori vie ilmeisestikin aina vain oikealle.
- .......
Näinhän se olikin. Eli homma hoituu...
kysyjä halusi tabulaattorilla alaspäin eikä enterillä
moduuliin ja kun olet tallentanut(tai ajanut Auto_Open makron) niin tabulaattorilla siirrytäänkin alaspäin
Sub Auto_Close()
Application.OnKey "{TAB}"
End Sub
Sub Auto_Open()
Application.OnKey "{TAB}", "Alas"
End Sub
Sub Alas()
On Error Resume Next
ActiveCell.Offset(1, 0).Select ' menee 1 solun alas
ActiveCell.Offset(-1, 0).Select ' menee 1 solun ylös jne...
End Sub
M.O.T- ihailla näitä
kunde kirjoitti:
kysyjä halusi tabulaattorilla alaspäin eikä enterillä
moduuliin ja kun olet tallentanut(tai ajanut Auto_Open makron) niin tabulaattorilla siirrytäänkin alaspäin
Sub Auto_Close()
End Sub
Sub Auto_Open()
Application.OnKey "{TAB}", "Alas"
End Sub
Sub Alas()
On Error Resume Next
ActiveCell.Offset(1, 0).Select ' menee 1 solun alas
ActiveCell.Offset(-1, 0).Select ' menee 1 solun ylös jne...
End Sub
M.O.TvBA-neroja. Sorri, kun sekaannuin palstaanne. Mutta mites sitten kun pitäis päästä taas tabilla oikealle, toimiiks toi nyt sitte kumminpäin vaan. Joo sorri, mä en oo ees alkuperäinen kysyjä.
Kyllä te paavali ja kunde ym. osaatte *aplodeeraa niin maan perkuleesti* ihailla näitä kirjoitti:
vBA-neroja. Sorri, kun sekaannuin palstaanne. Mutta mites sitten kun pitäis päästä taas tabilla oikealle, toimiiks toi nyt sitte kumminpäin vaan. Joo sorri, mä en oo ees alkuperäinen kysyjä.
Kyllä te paavali ja kunde ym. osaatte *aplodeeraa niin maan perkuleesti*tee nappula jasiihenliität makron, joka ajaa esim. Auto_Close makron.Tapojahan on monia
tollahan se palautetaan normaaliksi
Sub Auto_Close()
End Sub
Auto_CLose makron
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762092- 431874
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1051772Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊641456Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841353- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004