Talven tullen Kaassa ilmaantui ihme vika. Tasaisella ajolla (60-100 km/h) auto alkaa nykimään. Aivan kun se ei saisi bensaa tai ilmaa tai jotain. Kiihdytyksessä en ole huomannut minkäänlaista nykimistä, ainoastaan tasaisessa ajossa. Lisäksi kulutus on noussut huomattavasti. Sitä en tiedä johtuisko nämä samasta viasta. Joku wannabee korjaaja sanoi baarissa, että automaattiryyppy voi jäädä päälle. Miten sellaisen pystyy tutkimaan? vai oisko jotain muuta vikaa mitä tulisi mieleen? Onneksi bensan hinta on vähän laskemassa *heh*
Ka nykii tasaisella ajolla
rasvaräpylä
3
926
Vastaukset
- VisitorQ
Mulla sama ongelma KA:ssa. Nykii tasaisessa ajossa ja tehot hieman häviävät. Ja lisäksi alkoi vilkkumaan airbagin merkkivalo, en tiedä liittyykö mitenkään toisiinsa.
- möh
mites ton vian korjaa?
- i ford ka
puhistamalla anturit ja suodatimen. laitamalla etenolia tankkiin lisukeeksi. lähtee nykiminen. vain ford vm96-99.
ford ka ei pidä:
e98-bensasta
venäjän 92
vedestä tankissa
kostesta kelistä syksyllä.
lämimästä tallista talvella.
bemari-kuskeista
ford ka pitää:
talvi aamusta
95-bensasta
tie urista
etanoli hörpyistä
kesä päivistä
katsastus miehistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1364644- 1653826
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1143556Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?441199Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183