Keväällä

Budapestiin?

Hei,

kertokaapa Unkarin matkaajat mistä saa halvimmat lennot Budapestiin? Ja kivoja edullisia hotelleja tms suht läheltä keskustaa jos joku sattuisi tietämään...

14

2621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Budapestiin

      Itse varasin finnairilta liput, vielä tänään ovat alennuksella. Hinta on n. 148 e/meno-paluu.

      • Miumauuu

        Nyt näytti finnairin lennot esim. huhtikussa olevan yli tonnin. Ihan sika kalliit, varsinkin kun käyttävät jotain unkarilaista lentoyhtiötä! Blue1 tarjoaa parin sadan kieppeille, mutta lentopäiviä on harvemmin!


      • lentoyhtiö
        Miumauuu kirjoitti:

        Nyt näytti finnairin lennot esim. huhtikussa olevan yli tonnin. Ihan sika kalliit, varsinkin kun käyttävät jotain unkarilaista lentoyhtiötä! Blue1 tarjoaa parin sadan kieppeille, mutta lentopäiviä on harvemmin!

        No, Málevissa ei kyllä ole mitään vikaa, mielestäni jopa parempi kuin finnair ;P


      • jk01
        Miumauuu kirjoitti:

        Nyt näytti finnairin lennot esim. huhtikussa olevan yli tonnin. Ihan sika kalliit, varsinkin kun käyttävät jotain unkarilaista lentoyhtiötä! Blue1 tarjoaa parin sadan kieppeille, mutta lentopäiviä on harvemmin!

        Tarkoitat varmaan markoissa.Ainakin tänään hinnat olivat vähän yli 200 €/hlö menopaluu.


    • tarkastamaan

      Travellink.fi hinnat. Näyttävät olevan edulliset ja etuna on vielä, että yhdistellessä eri lentoyhtiöiden lentoja pääsee myös edullisemmin kuin varatessa suoraan yhtiöistä. Esim kotimaassa siirtolennot Helsinkiin Finnairilla ja sieltä eteenpäin jollain toisella yhtiöllä = Finnairilla kipeät hinnat.

    • Unkariin

      Blue1 alkaa lentää Budapestiin joskus maaliskuun puolenvälin jälkeen, se on yleensä Finnairia ja Malévia halvempi, (joskin niillä molemmilla on suht usein tarjouksia). Kantsii myös katsastaa Stokkan Hullujen päivien tarjonta, siellä on useampana vuonna myyty Budapestin-lentoja.

      • Kannattaa seurailla eri lentoyhtiöiden tarjouksia. Me otimme syksyllä Finskin tarjouslennot Budapestiin (149 euroa/hlö) ja etsimme netistä mukavan majapaikan. Maksoimme kolmen yön majoituksesta 184 euroa. Eli reissun hinnaksi tuli alle 500 kahdelle.
        http://www.budapesthotels.com/hotels/boulevard.asp


      • budjettimatkaaja
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kannattaa seurailla eri lentoyhtiöiden tarjouksia. Me otimme syksyllä Finskin tarjouslennot Budapestiin (149 euroa/hlö) ja etsimme netistä mukavan majapaikan. Maksoimme kolmen yön majoituksesta 184 euroa. Eli reissun hinnaksi tuli alle 500 kahdelle.
        http://www.budapesthotels.com/hotels/boulevard.asp

        Ja me just tammitarjouksesta ostettiin Finnairin lento 148 e/nenä ja kuuden yön majoitus aivan ydinkeskustassa 173 e/pari. Eipä ole aamiaista niin kuin hotellissa, mutta näin haluammekin: ei kiirettä tiettynä kellonaikana ryömiä aamiaiselle, kämpässä kaikki veden- ja kahvinkeittimet, leivänpaahtimet sun muut härpäkkeet että päivän saa alkuun ja sitten bongailemaan kaupungin kahviloita ynnä muita herkuttelupaikkoja! Ja tuohon hintaan ei irtoa hotellia kuin jostain esikaupunkialueelta.


      • missä
        budjettimatkaaja kirjoitti:

        Ja me just tammitarjouksesta ostettiin Finnairin lento 148 e/nenä ja kuuden yön majoitus aivan ydinkeskustassa 173 e/pari. Eipä ole aamiaista niin kuin hotellissa, mutta näin haluammekin: ei kiirettä tiettynä kellonaikana ryömiä aamiaiselle, kämpässä kaikki veden- ja kahvinkeittimet, leivänpaahtimet sun muut härpäkkeet että päivän saa alkuun ja sitten bongailemaan kaupungin kahviloita ynnä muita herkuttelupaikkoja! Ja tuohon hintaan ei irtoa hotellia kuin jostain esikaupunkialueelta.

        majoituksenne oli/on niin tulevaisuudessa voisi hyödyntää muidenkin kokemuksia. Nettihän on toki paikkoja pullollaan ja kivoja kuvia, mutta tosi kokemukset ovat tosi kokemuksia. Tosin tähän hätään ei enää kerkeä, koska varasin apartementos majoituksen jo viikonloppuna huhtikuun reissulle. Lentojen hinnathan ovat edulliset maaliskuun loppuun asti, mutta huhtikuu ja pääsiäinen nostavat hintoja samoin kuin majoitustenkin hintoja. Tilaisuuksia kannattaa käyttää hyväkseen, mutta vertailluissa täytyy ottaa huomioon em seikat. Toisaalta jos reissuun haluaa ei sen ole väliä mitä se maksaa.....


      • budjettimatkaaja
        missä kirjoitti:

        majoituksenne oli/on niin tulevaisuudessa voisi hyödyntää muidenkin kokemuksia. Nettihän on toki paikkoja pullollaan ja kivoja kuvia, mutta tosi kokemukset ovat tosi kokemuksia. Tosin tähän hätään ei enää kerkeä, koska varasin apartementos majoituksen jo viikonloppuna huhtikuun reissulle. Lentojen hinnathan ovat edulliset maaliskuun loppuun asti, mutta huhtikuu ja pääsiäinen nostavat hintoja samoin kuin majoitustenkin hintoja. Tilaisuuksia kannattaa käyttää hyväkseen, mutta vertailluissa täytyy ottaa huomioon em seikat. Toisaalta jos reissuun haluaa ei sen ole väliä mitä se maksaa.....

        palattuamme, millainen majoitus oli.

        Mutta voin kertoa jo nyt sen, että kun laitoimme sivujen http://www.roomsinbudapest.com/ kautta tiedustelumme, niin pyysivät kolmea ehdotusta jo valmiiksi, jos sattuisi eka olemaan varattu. No, näinhän olikin, vasta kolmosehdotuksemme olisi ollut vapaana. Vastausta odottaessamme (se kyllä tuli tosi pian!) olin jo löytänyt sivustolta http://www.travel-library.com/ edullisemman vaihtoehdon. Kun peruutin tuolta ekasta, niin sieltä tuli erittäin kohteliain sanakääntein (samaan tyyliin olin toki myös peruuttanut...) toivotus, että toivottavasti matkamme onnistuu jne mutta samalla laittoivat vielä tarjouksen, jossa lupasivat listalla hintaan 55 e/vrk olleen hienon, ison asunnon hintaan 35 e/vrk! Eli opetuksena: ennen turistikautta eli maaliskuun loppua on ostajan markkinat. Kannattaa kysellä ja tinkiä;)


      • Budjettimatkaaja
        budjettimatkaaja kirjoitti:

        palattuamme, millainen majoitus oli.

        Mutta voin kertoa jo nyt sen, että kun laitoimme sivujen http://www.roomsinbudapest.com/ kautta tiedustelumme, niin pyysivät kolmea ehdotusta jo valmiiksi, jos sattuisi eka olemaan varattu. No, näinhän olikin, vasta kolmosehdotuksemme olisi ollut vapaana. Vastausta odottaessamme (se kyllä tuli tosi pian!) olin jo löytänyt sivustolta http://www.travel-library.com/ edullisemman vaihtoehdon. Kun peruutin tuolta ekasta, niin sieltä tuli erittäin kohteliain sanakääntein (samaan tyyliin olin toki myös peruuttanut...) toivotus, että toivottavasti matkamme onnistuu jne mutta samalla laittoivat vielä tarjouksen, jossa lupasivat listalla hintaan 55 e/vrk olleen hienon, ison asunnon hintaan 35 e/vrk! Eli opetuksena: ennen turistikautta eli maaliskuun loppua on ostajan markkinat. Kannattaa kysellä ja tinkiä;)

        No, niin. Reissu tehty. Asuntomme oli n. 10 minuutin kävelymatkan päässä Derek Teriltä eli kaikkien metrolinjojen yhteispisteeltä. Itse katu oli kapea ja pölyinen, koska uutta/uusia taloja rakennettiin koko ajan. Oma talommekin oli vain 3 v. vanha, heti ulkoovesta sisään mennessä lasin takana kopissaan istui vartija, joten turvalliselta tuntui. Ja ei mitään hämminkiä ollutkaan. Itse kämppä oli meille vallan mainio, vaikka oli ihan hinnaston halvimmasta päästä. Nyt näkyi kesäksi olevan 35 e/vrk. Huoneisto oli itse asiassa yksi, reilusti tavallista hotellihuonetta isompi huone keittiösyvennyksellä. Paikalla oli astiastot, kattilat, pannut, vedenkeitin, kahvinkeitin (espresso), leivänpaahdin, jääkaappi, hella, mikrouuni. Tiskikonekin oli, mutta kuulemma rikki, mutta mitäs nyt kahden aamu&yöpaloista mitään tiskiä tuleekaan. Emme todella muuta kaivanneetkaan. Ai niin, vessassa oli myös pesukone.

        Sijainti oli meille kulttuurinälkäisille aivan mahtava: 10 minuutissa oopperassa tai operettiteatterissa, myös hyvät yökerhot Old Man's Music Pub ja Alcatrac olivat n. 15 minuutin kävelymatkan päässä. Ja kuten totesin, 10 minsan päässä oli Derek Ter, josta pääsi bussilla, ratikalla, metrolla minne vain.

        Tuossa alueella VII, neliössä, jota rajoittavat Erzsebeth Körut, Rakoczi utca, Karoly Körut ja Andrassy utca sijaitsee todella paljon apartementoksia ja alue on muutenkin ydinkeskustaa, joten sieltä kannattaa bongailla majapaikkaa.

        Nyt näyttää vielä olevan kesäksi mukavat lentotarjoukset, Finskillä 137 ja Malevilla vielä siitä 10 euroa vähemmän, mukavasti kompensoivat majoituksen sesonkikorotuksia. Taidetaan lähtee uudestaan saman tien;)


    • sunpalace

      Mukava ja edullinen majapaikka löytyy, katso personal.inet.fi/koti/rantasaari (ilman www)

    • lennot

      löytyy www.vertaa.fi

    • James2

      Jos olet nopea niin Finnair myy ti 6.3 asti 123 v
      on n.135/hen.Päiviä on viel mist valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe