Mistä saisi ostettua halvan tietokoneen? Merkki saisi olla HP tai Fujitsu Siemens. Kone olisi pelikäyttöön.
mistä halpa pelikone?
4
979
Vastaukset
- vapaakoodari
Jos on tarkoitus ostaa pelikone jolla pyörivät kaikkein uusimmat pelit hyvin ja nykimättä. Kaikki grafiikan tehosteet täysillä, niin halvalla sitä tuskin saa mistään.
Aika jännät vaatimukset HP ta fuj...Mielellään kannattaa noita vältellä jos edes hyvää pelikonetta etsii.
Noiden hinnalla saa jo kohtuullisen erilliskomponenteista kasatun jossa varsinkin sen näytönohjaimen päivittäminen onnistuu jatkossakin.
Jos käytettyä etsit niin esim. Huuto.net.Intel core2 E4300 170€
Abit IB9 P965 100€
2Gb kit DDR2 667MHz 200€
BeQuiet 400W 70€
Compucase LX6A21 40€
R X1950pro 170€
Yht. 750€
Oletan että kiintolevyn,käyttöjärjestelmän ja DVD aseman voi hyödyntää vanhasta koneesta.Jos ei niin 200€ lisää l. yhteensä n. 950€.
Tuo luultavasti kellottuu sinne 3Ghz:iin.
Ainakin minä ottaisin tuon ennen kuin saman hintaisen HP:n tai FUJ..
- burning crusade
Tässäpä yksi hyvä vaihtoehto:
https://www.teraset.net/product_details.php?p=3020
Ei nyt toki mikään huippupelikone, mutta kyllä tuollakin toimeen tulee jo monen pelin kanssa. Riippuu tietty mitä peliä pelailet. Muistiahan tuossa on vähän turhan naftisti, mutta kuvauksen mukaan vapaa muistipaikka löytyy eli päivittäminen on helppoa. Siitä olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että ns. merkkikone ei ole paras valinta pelikoneeksi sillä niissä on usein huono laajennusvara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497