Moi.
ei ketään kiinnostais jahtiporukkaan deer hunter 2005 pelis. sovittais ajat ja muut.
deer hunter 2005 peliin jahtiporukkaa??
8
856
Vastaukset 8
- laittaa..
linkin mistä tuon pelin kokoversion saa?ITSELLÄNI KU ON VAIN DEMO
- sniis
itellä on ostettu puolenkuutpelit.com osotteesta ja en tiä mist koko version saa.
- get-in-the-ring
onkos kenelläkään tietoa, mitenkä voit antaa Kickiä, tai bannata pelaajia jos sinulla on oma serveri elikkäs "houstaat".
Sen tiedän että joillakin komennoilla siellä "kirjoitustilassa" tämä tapahtuu, mutta kun en tiedä näitä komentoja- 112
jos se on sun serveri sun ei tatte painaa kuin näppäintä "H" NIIN SINULLE TULEE SELLANEN TAULUKKO JOSTA VOIT MUOKATA SERVUA MIELES MUKAAN!
- mutta kun
kone on NAT:in takana, niin voi ehkä olla toivotonta päästä helpolla pelaamaan. Muutamia omatekoisia kenttiäkin on tullut vuosien aikana rustattua lähitienoolta.
- 112
kyllä kiinostaa sano vaan millon aloitetaan pelailu!
- DarkLink
Mutta mun pelini tilttaa aina kun yritän mennä Onlineen :,(
- Nimetön
Jos vielä pääsee, ni tietty tuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561612Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt221231- 93997
- 86752
- 41731
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20559- 27540
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 31483
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433