FROTON TARINA JATKUU!!!!!!!

Hullu Hobitti

* * *
Ku Fantalhvi saapu AliPapa Pottunenän mestaan, sitä ootti viel suurempi ylläri ku toisia ekalla kerralla. Juhlasalis ol kaamee meininki. Höbötit tanssi piiris pöydil (paitsi Sampsa joka mussutti possua), Agge makas viinitynnyrin alla ja lorautteli hihitellen makoista viiniä suuhusa, Lökölassi kuorsas pöydän pääl naama puurolautasessa. Bömli konttaili pöydän alla ettien mahdollisii herkkupaloi, ja Toromiri lauleskeli itteksee. Fantalhvi meni Aggen luo ja kysy:
”Mitä hemmettii tääl on tapahtunu?”
Agge nosti vaivalloisest päätää, vääns naamasa virneesee ja sammals:
”Hik…k..kas f..Fantalvihan sse ssiihnä onkin…hih..hih..meil ol pikkuishet kemuzkit eilen….hih hih HIK.”
Fantalhvi katto ku Agge retkaht takas tynnyrin alle, ja suuntas Höböttien luo. Nyt ne ol lopettanu tanssin, ja ol alkanu pelaan pokerii. Fantalhvin kauhuks Froto ol pistäny Rinkulan panokseks, ja näytti olevan pahast häviöl.
”Saamarin pikkujätkä”, Fantalhvi huus ja otti Frotoo rivelist kii. Froto uikutti surkeena ja alko huutaan:
”SAMPSAAAA A-P-U-V-A!!!!”
Sampsa kuuli isäntäsä avunhuudot ja jätti porsaan oman onnensa nojaan (Sampsan mielestä se olii parhaassa turvassa hänen mahassaan). Se riens Froton luo, ja näki Fantalhvin roikottavan Frotoo, ja sano:
”Ai, työhän se siinä Fantalhvi herra. No kyllä se meitin Froto jo vähä kuritusta taravittiki, ko se meinas iha holotittommaks männä sen alaakohoollin kanssa.”
Fantalhvi laski Froton alas, ja huus:
”No ni kaikki hyypiöt, enemmän ja vähemmän sammuneet! Meijjän tarttis ny jatkaa matkaa, eli alkakaaha selvii päätänne…jälleen kerran!”


7

Ku reput ol pakattu, päät selvitetty, hyvästit jätetty, Bömlin laukku täytetty porsaalla, ne lähti. He suuntas vuoren toiselle puolelle, mut tie kulkis syvältä pimeitten luolien kautta, sekä hemmetin syvien rotkojen. Matka ol pitkä, eikä aikaa oikee ollu hukattavaks. Pimeis luolis asu pelottava hirrrrrviö. Sen hepun nimi ol Bell-rock. Fantalhvi kerto et se jätkä kävi aina tosi kuumana, mitä sitte ikinä tarkottiki.
Sakki leiriyty tasasimmalle paikalle mitä ne löys, ja alko tehä nuotioo. ( Mut tietenkää alusta ei ollu tarpeeks tasanen Sampsan isolle ja yli-mukavuudenhaluselle perseelle.)
Höbötit alko paistaa (yllätys yllätys) PEKONII!! Toromiri katto sitä rasvasta moskaa inhoten ja tokas:
”No voi ju**lauta!! Etteks te hemmetin ihrapallot muuta sit osaa vetääkää? Vetäkää kuulkaa käppänät….!!!”
Silloin porukan oma ”Filosofia-skeida”, eli Lökölassi puuttu puheesee. Se laski Nivean käsirasvalla silotetun kätesä rauhottavasti Toromirin olkapäälle ja lausu:
”Ystävä kallehin, et pienille suuttua saisi,
Tuo krapula pääsi vain sumentaa taisi.
Sanoillasi pahaa mieltä ympärillesi tuot,
Ja muille huonon olon suot.”

Tästä jatko Toromir:
”Ja sinä Saamarin-skeidaläjä paskaa suustas luot!!!”

Toromiri alko pikkuhiljaa täristä, ku se yritti kaikin voimin hillitä nyrkkii painautunutta kättää. Sit se sano ääni täristen, melkei itkien ja rukoillen:
”A-Agge…m-mä en ke-kestä enää…heivataa se seuraavaa rotkoo, okei?”
Tähä riitaa Agge ei viittiny puuttuu, se vaa hekotteli nurkassa ja polttel ruohoo.
Fantalhvi ja Bömli pelas korttii nurkan takaan, ja ain sillon tällön kuulu Fantalhvin huutahtus. Ekaks kuulu näin:
”Ei hemmetti…siin meni tohvelit!”
Sitte:
”Mun hattuni!”
Sitte:
”Sukat perhana!”
Sitte:
”Mun kaapu!”
Sitte:
”Mun ihana gaymainen pinkki Dress Mannist ostettu flanellipaitani! Ei hitto soikoo tääl on kylmä!”
Sitte:
”Mun rakkaat ihonmyötäset nahkabyysat!”
Sitte:
”BLACK HORSEJANI SÄ ET S**TANA VIE!!!!!”
Ja viimesenä kuulu:
”Onks kellää mitää vilttii tai jotai….?”

Täst kaikest päätellen herrat pelas pokerii…tarkemmin räsypokkaa, ja kellekää tuskin jäi epäselväks kumpi hävis.

To be continued....
* * *

Antakaa mieluusti palautetta, niin osaan sitten parannella, jos tarve vaatii.
Nyt sain virheiden korjauksen päälle, joten on varmaan mukavampi lukee. ja täst lähin laitan tän tälläsissä palasissa.

5

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leara

      Tosi hyvä! Jatkoa vain.

    • Iiiiiiris

      Jatka ihmeessa jos vaan jaksat.. Mielellään luki.

    • vannoutunut fani

      jatka v---u ja vähä akkiä ,en malta oottaa
      "this is very-very good shit"
      eli jatka ennen ku menetän hermoni

      • leara

        Niin siis, lisää vain, kiitos.


    • lökölassi-fani

      tää on sairaan hyvä! mistä moinen idea? kai tää tarina julkastaan jossain muuallakin...?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1740
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1288
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      187
      1239
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe