E. Eklund ja M. Kasurinen

ovatkoelossa?

Kuulin et Cannonballsien Esko Eklund ja Marko Kasurinen olisivat jo haudassa. Pitääks paikkansa? Eikö heillä just oo oikeudenkäynti meneillään Oulun käräjäoikeudessa?

Alibista luin..

25

23048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki-Hiiret

Cannon paskat montussa.
      Miehet on miehiä ja naiset lusii.

• olen samaa

mieltä.näkeehän sen eikastakin millaiseksi tolvanaksi on vuodet sen tehneet.siinä karisee kovuus kun ysi pykälässä lusii.

• käsittelykesken?

Taitaa Oulun käräjäoikeudella olla käsittely kesken.. helmikuinen Alibi oli aika tyhjä.. Suomesta puuttuu oikea La Cosa Nostra - valitettavasti

• Hevonvittu mc

Sakari se on,eikä mikään Esko.
      Eikö ÄIJÄT uskalla lusia omalla nimellä.Pellet.

• ukkoja

on ainakin pari jotka on saanut kovan huumetuomion.taitaa olla osa ainakin etelän radanvarressa.

• Anonyymi

Eklund esko (sakke) hieno ihminen ja vahva,kuin mikä eli voimaa löytyy miehestä,samoin nopeutta lyönneistä 💪

• Anonyymi

Mitä Nixulle kuuluu?

• Anonyymi

Vahva ja nopea... jep, jep

• Anonyymi

Esko Eklund e.Sakari Rossi on kiven sisässä lusimassa ja rikollisjärjestö ollaan lakkauttamassa. Mahtaakohan koskaan palata kaidalle tielle?

• Anonyymi

Onlyfanssissa törmää kundien videoihin!?!

• Anonyymi

Eikka lehtosaaren eksä Jarna nykyään kuulemma seukkaa Saken kanssa. Tiktokissa olemme saaneet nauttia nyt useamman viikon tästä virtuaalisesta rakkaustarinasta, kun nimimerkki "lahensakke" ja queen of finland kommunikoivat toisilleen.
      Eilen tämä jarna paljasti, että Sakke olis mennyt joku aika sitten laivalla köpikseen tekemään katiska kolmosta.
      Eilen lahensakke oli Jarnan sukutilan metsässä Lepsämällä ja akku loppu.
      Jarna on siis Tuksun entinen manageri vuodelta 2013 tjsp.

• Anonyymi

PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .

• Anonyymi

On kyllä aikamoista viihdettä mitähän Sakke ajattelee tästä kaikesta sekä kaikki muut joita jarna on asiaan sotkenut kuten cannonbal pojat ja enkelin porukan sairasta että edes viitsii mutta kyllä tämä vielä joku päivä uutis otsikoihin lävähtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .

Ei ole Paulan juttuja vaan Jarna ihan itse näitä iltasatuja omilla videoillaan kertoilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä jarna ihan itse näitä juttuja kertoi. Nyt on kyllä uusi mies hänellä, kun Sakke oli niin toksinen. Eli Helvetin enkelien johtajan kanssa seukkailee nyt, parit häätkin on jo ta pidetty, juhannuksena taas seuraavat häät. Ettäs tiedätte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOO, MUTTA KYLLÄ JARNA IHAN ITSE NÄITÄ TIK TOKISSA KERTOILEE.

• Anonyymi

Pääsisinkö johonkin jengiin myös mukaa, please ?
      Oon 50 v raksayrittäjä. Aika härskiksikin kehuttu.

t wannabee jäsen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      142
      8360
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7549
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      125
      5782
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5678
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4840
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      147
      2690
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      63
      2519
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1505
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1474
    10. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      222
      1369
    Aihe