E. Eklund ja M. Kasurinen

ovatkoelossa?

Kuulin et Cannonballsien Esko Eklund ja Marko Kasurinen olisivat jo haudassa. Pitääks paikkansa? Eikö heillä just oo oikeudenkäynti meneillään Oulun käräjäoikeudessa?

Alibista luin..

25

24412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki-Hiiret

      Cannon paskat montussa.
      Miehet on miehiä ja naiset lusii.

      • olen samaa

        mieltä.näkeehän sen eikastakin millaiseksi tolvanaksi on vuodet sen tehneet.siinä karisee kovuus kun ysi pykälässä lusii.


    • käsittelykesken?

      Taitaa Oulun käräjäoikeudella olla käsittely kesken.. helmikuinen Alibi oli aika tyhjä.. Suomesta puuttuu oikea La Cosa Nostra - valitettavasti

    • Hevonvittu mc

      Sakari se on,eikä mikään Esko.
      Eikö ÄIJÄT uskalla lusia omalla nimellä.Pellet.

      • ukkoja

        on ainakin pari jotka on saanut kovan huumetuomion.taitaa olla osa ainakin etelän radanvarressa.


    • Anonyymi

      Eklund esko (sakke) hieno ihminen ja vahva,kuin mikä eli voimaa löytyy miehestä,samoin nopeutta lyönneistä 💪

      • Anonyymi

        Mitä Nixulle kuuluu?


    • Anonyymi

      Vahva ja nopea... jep, jep

    • Anonyymi

      Esko Eklund e.Sakari Rossi on kiven sisässä lusimassa ja rikollisjärjestö ollaan lakkauttamassa. Mahtaakohan koskaan palata kaidalle tielle?

    • Anonyymi

      Onlyfanssissa törmää kundien videoihin!?!

    • Anonyymi

      Eikka lehtosaaren eksä Jarna nykyään kuulemma seukkaa Saken kanssa. Tiktokissa olemme saaneet nauttia nyt useamman viikon tästä virtuaalisesta rakkaustarinasta, kun nimimerkki "lahensakke" ja queen of finland kommunikoivat toisilleen.
      Eilen tämä jarna paljasti, että Sakke olis mennyt joku aika sitten laivalla köpikseen tekemään katiska kolmosta.
      Eilen lahensakke oli Jarnan sukutilan metsässä Lepsämällä ja akku loppu.
      Jarna on siis Tuksun entinen manageri vuodelta 2013 tjsp.

      • Anonyymi

        PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .


      • Anonyymi

        On kyllä aikamoista viihdettä mitähän Sakke ajattelee tästä kaikesta sekä kaikki muut joita jarna on asiaan sotkenut kuten cannonbal pojat ja enkelin porukan sairasta että edes viitsii mutta kyllä tämä vielä joku päivä uutis otsikoihin lävähtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .

        Ei ole Paulan juttuja vaan Jarna ihan itse näitä iltasatuja omilla videoillaan kertoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .

        No kyllä jarna ihan itse näitä juttuja kertoi. Nyt on kyllä uusi mies hänellä, kun Sakke oli niin toksinen. Eli Helvetin enkelien johtajan kanssa seukkailee nyt, parit häätkin on jo ta pidetty, juhannuksena taas seuraavat häät. Ettäs tiedätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAULA PULKKISEN JUTTUI NÄMÄ KAIKKI . PAULA ON KERYONUT ETTÄ HÄN ON SAKEN NAINEN. JOS KULKA VAAN PUHUU VAIKKA EIKKA LEHTOSAARESTA NIIN TÄMÄ PAULA KÖMPII KOLOSTAAN KERTOILEEN EIKADTA IHAN PASKAA. SAMA ON KAIKISTA MIEHISTÄ. KALLE LAHTINEN MAJAILI HETKEN PAULAN KANSSA JA VITTU KUN OLI VIHANEN TEKI VIFEOITA ETTÄ T...A JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN SE ON MUN KALLE.RAKKAUTTA KRSTI NOIN3 VIIKKOO. NYT SE LIRKUTTELEE YÖ KAUDET SELVÄNNÄKIJÄ OLLI KALAJOEN KANSSA JA TÄMÄ HÖPPÄNÄ VANHA MIES ON PÄÄSTÄNSÄ SEKASIN AINA PAULAN SOITTOJEN JÄLKEEN. OLLI KALAJOKI ON SAIRAS VANHUS JOKA PITÄISI SAADA LAITOKSEEN .

        JOO, MUTTA KYLLÄ JARNA IHAN ITSE NÄITÄ TIK TOKISSA KERTOILEE.


    • Anonyymi

      Pääsisinkö johonkin jengiin myös mukaa, please ?
      Oon 50 v raksayrittäjä. Aika härskiksikin kehuttu.

      t wannabee jäsen

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe