Siivoiltuani nurkkia löysin Minä Roope Setä kirjan (muovi vielä päällä) sekä Mikki Hiiri 365 kirjan ilman muovia. Lähestulkoon lukematon sekin.
Epäilen niiden olevan ekoja painoksia. Miten sen saisin tietää kun ne muovit on enkä tohtisi niitä ottaa pois. Haluaisin myös myydä ne pois mutta en oikein tiedä mikä olisi oikea paikka myyntiin. Jos joku disney tietäjä voisi vähän kertoo mitä kantsuu tehdä.
Mulla on Disney ongelma
5
665
Vastaukset
- - K -
Hei,
Entäpä jos kävisit arvioittamassa kirjasi jossain antikvariaatissa? Itse puolestani olen kuumeisesti etsinyt mm. juuri tuota Mikki-kirjaa eli olisin enemmän kuin halukas sen sinulta ostamaan. Vastaathan mitä pikimmin niin sovitaan asiasta tarkemmin.
Aurinkoista viikon jatkoa =)
Kirsi - _Pöö_
Minut löydät [email protected].
- wanha ankkafani
Epäilen, että 70-luvun alkupuolella, kun Minä Roope-Setä on ilmestynyt, kirjoja ei vielä pakattu muoviin. Eli valistunut arvaus on, että kyseinen kirja ei ole ensipainos. Ensipainoksen tunnistaa mm. siitä, että siinä on Marco Polon aarre, joka sensuroitiin myöhemmistä painoksista.
- sama
Jos sinulla on todella ensipainos Minä Roopesta, se on käsittääkseni aika arvokas, juuri tuon Marco Polon aarteen takia.
- Mikki on
sama kirjoitti:
Jos sinulla on todella ensipainos Minä Roopesta, se on käsittääkseni aika arvokas, juuri tuon Marco Polon aarteen takia.
kysytty, siitä ei muita painoksia olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755