30.1-07 Tiistai

Aattelin olla tämänkin päivän raittiina mutta nyt nukkuun ja sitte aamusella vois vaikka koiran kans yhdessä miettiä että mitäs tänään tehtäis vai tehtäiskö mitään? Luultavasti tulemme siihen tulokseen niinkuin ennenkin että lepäämme koko päivän.

11

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virdaheboinen

Joopasejoo, nukkumaan kyllä. Huomenna en kait oo päissään, kun en enää ees muista kuinka sitä päissään ollaan. Oliko se silleen, että mentiin kauppaan nimeltä Pitkäripainen ja ostettiin vaikkapa valkoviiniä...ja sitten herättin seuraavana päivänä jostain ihan kummallisesta paikasta...

tai mentiin niinku johonkin kuppilaan parille oluelle ja taas herättiin jossain oudossa huushollissa, joskus ihan eri kaupungissa...joo, niin se taisi olla. Oli se hirveää elämää ne viimeiset vuodet, hyi, en halua muistella.

Iloista tammikuun toiseksi viimeistä päivää!

• Cettuz!

se tais joskus olla vanhassa elämässä Virdheb? Nyt maate selvinpäin.

• åpoi

lavihta päivä näyttäs tulevan mullekki
      noh ulkoillaan sitte lauhemmalla kelillä
      en kuiten viinaksia tarvi tänään

• Kyllä näillä lakeuksilla on paree pysytellä kutulaatikossa tai uuninpankkolla, ku kelit on tällaiset. Poika tuli tuossa töistä, oli ollu koko päivän ulkohommissa, hyvin oli pirteen oloinen. Tuskimpa tuolla ulkosalla, monikaan seisaalleen nukahtaa, jos ei jääduy patsaaks.

Raittius on silti tänääkin se ensimmäinen asia kohdallani. Raitis päivä on ollu tähän asti, ja on lopunkin päivää, meinaten väkijuomienkin suhteen.

• tulen olemaan raittiina.

• veska58

raittiin päivän viettäjiin.Jatkot kaikille.

• mussukka1

Kylmää riittää, mutta minulle sauna ja kaardemummakahvi on ihana nautinto. Huomenna joiltakin loppuu tipaton, mutta sellaisille, jotka ovat saaneet kipinän, niin tervetuloa huikattomaan helmikuuhun.

• ext

Minä ainakin ilmoittaudun joukkoon. Siis siihen huikattomaan helmikuuhun.

• Anniina
        ext kirjoitti:

Minä ainakin ilmoittaudun joukkoon. Siis siihen huikattomaan helmikuuhun.

En enaa tieda saaneko tanne kirjoitella, mutta laitanpahan kuitenkin jotain viestia. On nuo younien tuleminen viela heikkoa ja istun nyt tassa koneeni aaressa kun ei muutakaan tekemista ole.

Tama pva meni ok, olin laakarilla , vein tyttareni koripalloon ja itse AA-ryhmassa. En kuitenkaan saa unta, kai liittyy tahan oireeseen. Alkoholisti mika alkoholisti?

• karbidi
        Anniina kirjoitti:

En enaa tieda saaneko tanne kirjoitella, mutta laitanpahan kuitenkin jotain viestia. On nuo younien tuleminen viela heikkoa ja istun nyt tassa koneeni aaressa kun ei muutakaan tekemista ole.

Tama pva meni ok, olin laakarilla , vein tyttareni koripalloon ja itse AA-ryhmassa. En kuitenkaan saa unta, kai liittyy tahan oireeseen. Alkoholisti mika alkoholisti?

apuva hakemassa ittelles, ni kai saa kirjuutella.

Kerrohan jotain taustatietoi itestäs, ni porukka vois jeesata.

PS. Miks puuttuu ääköset, ooks ulkomailla?

• Anniina
        karbidi kirjoitti:

apuva hakemassa ittelles, ni kai saa kirjuutella.

Kerrohan jotain taustatietoi itestäs, ni porukka vois jeesata.

PS. Miks puuttuu ääköset, ooks ulkomailla?

Asun Italiassa, suomesta sain oppini. Takaisin palattuani ei ole helpppoa ollut, sorruin uudestaan puolentoista vuoden jalkeen. Helppoa ei ole, mutta yritan kuitenkin taas raitistua. Viesteja on tullut takaisin useita negatiivisia ja siita olenkin todella yllattynyt. Luulin talta palstalta saavani tukea, mutta eipa niin kaynytkaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2871
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      61
      2520
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      1991
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1683
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1453
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      170
      1393
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      109
      1377
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1304
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      115
      1284
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      122
      1064
    Aihe