O = = = = = = = = = = = = = = O
Ei minusta ollut
sinun marionetiksi
Kyllä minä yritin -
niin kuin silloin alussa yritetään
kun rakastaa - näkemättä
Suurissa tunteissa
jalat eivät kosketa maata
Marjonetti vain hyppii ja hymyilee
Mutta minun käsieni voimat ehtyi
eikä hymy enään ollut aito
Ne kulissit ja sama näytelmä
Minun piti katkaista narut
etkä sinä voi sitä ymmärtää - koskaan
Haluan tanssia ja nauraa - vapaana
Kirjoitan oman tarinani
Ilman naruja - ilman kulisseja
O = = = = = = = = = = = = = = O
MARIONETTI
6
412
Vastaukset
"Olet maaima, olet kaikki".
Joku sanonut jollekin.
Joku aina on se.
Elämä vie mennessään.
Pakkaspäivää ystävä.- *MURUKULTA*
Ihminen valitsee itse tiensä, oppiakseen!
Joskus se oppi otetaan sit sieltä kantapään kautta! :/ Vaikka sama se, kunhan opitaan! :)
Täällä -25' varjossa! :)))) jotta mukvaa pvää sielä sinulla ! :)
- herppahuuli
Kevyt on keijukaisen askel
ilman naruja kun hän astelee
hyppii hymyilee ja nauraa
tahdissa musiikin
hän on vapaa muuttolinnun lailla
tanssii haaveillen unelmien mailla
Hyvää aamupäivää
HH- *MURUKULTA*
*hymyilee* Tiedätkös, minä olen maalannut keijuja juuri! Kun olen 'Keiju'-ihminen! :)
Tanssii ja nauraa
ja kutoo lemmenpaulaa.
Ritarille keijujen maan,
joka pelasti Keijun vankilastaan :)
Kivaa pvää ,HH ! Tv. *Pähkinäpuun-Keiju*! :)
- TöllinLiisa
"Suurissa tunteissa
jalat eivät kosketa maata".
Halusin ,olla villi ja vapaa,
valintoja elämä on .
Tarinaa,monen monta ,on taivaan alla.
Hyvää iltaa sinne jonnekki.Liisa- *MURUKULTA*
Olla joku muu vai
olla oma itsensä
Ei ole kuin yksi
oikea vastaus...! :)
-25' edelleen! :/ *hipsuttelee töppösissä* :)
Rauhaisaa iltaa, Liisa sinulle ja kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
