utorrent

henkkass

miten saan utorrentin lataamaan?ennen on ladannut mutta nyt ei ala lataamaan mitään vaikka mistä yritän!voiko asetuksissa olla vikaa vai missä vika??

31

1673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uus

laturi niin lähtee lataamaan.

• henkkass

tännehän kuolee, ku mukana on tollasia vitsimiehiä!ei saa naurattaa

• ihan
        henkkass kirjoitti:

tännehän kuolee, ku mukana on tollasia vitsimiehiä!ei saa naurattaa

mistä se roikkuu, onkos seedaajia yhtään ja onkos poltti oikeen ja ja ja kyllähän syitä löytyy

• henkkass
        ihan kirjoitti:

mistä se roikkuu, onkos seedaajia yhtään ja onkos poltti oikeen ja ja ja kyllähän syitä löytyy

kyllä kai niissä voissakin pitäs jakajia olla ku oon yrittäny niin monia tiedostoja!voiko asetuksita johtua??osaatko sanoa miten asetukset kuuluu olla?

• sulla
        henkkass kirjoitti:

kyllä kai niissä voissakin pitäs jakajia olla ku oon yrittäny niin monia tiedostoja!voiko asetuksita johtua??osaatko sanoa miten asetukset kuuluu olla?

netti päällä :D µtorrella näät aikas helposti onko seedaajia,minkä värisiä kivoja merkkejä sulla on siinä laturissa?Aivan alhaalla ja sitten ladattavan torrentin kohdalla

• henkkass
        sulla kirjoitti:

netti päällä :D µtorrella näät aikas helposti onko seedaajia,minkä värisiä kivoja merkkejä sulla on siinä laturissa?Aivan alhaalla ja sitten ladattavan torrentin kohdalla

näyttää että lataajia on 0...mutta miten missään tiedostossa ei ole yhtään jakajaa??Mistä löydän sellasia että niissä on jakajia?

• on.,m,.-
        henkkass kirjoitti:

näyttää että lataajia on 0...mutta miten missään tiedostossa ei ole yhtään jakajaa??Mistä löydän sellasia että niissä on jakajia?

se mikä merkitsee, ja välillä jostain hakukoneesta voit saada semmosen torrentin mikä kuuluu priva traksulle ni silloin ei näy missään mitään, mees tonne kattomaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/355633

• henkkass

• henkkass
        on.,m,.- kirjoitti:

se mikä merkitsee, ja välillä jostain hakukoneesta voit saada semmosen torrentin mikä kuuluu priva traksulle ni silloin ei näy missään mitään, mees tonne kattomaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/355633

muutin asetukset ohjeitten mukaisiksi ja 10 50 kymppiin mutta ei ala lataan siitä huolimatta!näyttää etä 0 jakajaa!!onko torrenteissa yleensäkin sitten niin vähän jakajia??

• ettei

tekijänoikuslain alaisen materiaali varastaminen sinulla onnistu!
      Toivottavasti ei kellään muillakaan..

• henkkass

mikäs siinä niin hienoa on??

• se että
        henkkass kirjoitti:

mikäs siinä niin hienoa on??

laittomuus on estynyt!

• henkkass
        se että kirjoitti:

laittomuus on estynyt!

sinähän sen keksitkin laittomuss on estymys..mikä mahtava tunne onkaan kun laittomuus on estynyt kiitoksia

• oikea portti

palomuurista auki. Mikrotorrentin asetuksissa on muistaakseni kohta, jolla sen voi tutkia. Mä oon tänään jo hakenut pari leffaa, eli jotkut asetukset sul on viturallaan.

• henkkass

mmikä tuo mikrotorrent on?

• henkkass
        henkkass kirjoitti:

mmikä tuo mikrotorrent on?

eli se on vain se etumerkki mikro siinä:)..mistä sietlä asetuksista voin tarkistaa sen??

• µ on myy
        henkkass kirjoitti:

eli se on vain se etumerkki mikro siinä:)..mistä sietlä asetuksista voin tarkistaa sen??

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kreikkalainen_kirjaimisto
        Okei, se ei ole ihan sama juttu. Mutta usein µ-merkkiä kutsutaan mikroksi.
        µTorrentin jossain valikossa on verkkovelho.

• äääääh
        henkkass kirjoitti:

ominaisyydet -> verkkovelho -> testaa onko portti ohjattu oikein.

• henkkass

• sinä
        äääääh kirjoitti:

ominaisyydet -> verkkovelho -> testaa onko portti ohjattu oikein.

muuttanut mitään sen jälkeen kun olet huomannut ettei µtorrent ala lataamaan ja mistä olet niitä torrentteja ottanu?

• palomuuriisi
        henkkass kirjoitti:

tuli error kun laitoin tarkistin sen!miten saan sen oikein?

Mä avasin l'n's-muuriin sen portin. En tiedä miten muut muurit toimivat.

• henkkass
        palomuuriisi kirjoitti:

Mä avasin l'n's-muuriin sen portin. En tiedä miten muut muurit toimivat.

mulla on zone alarmin palomuuri onko siitä tietoa? torrenteja oon kokeillu ottaa vähän joka eri paikasta..mutta ei lataa

• mikä...

• vaik
        henkkass kirjoitti:

mulla on zone alarmin palomuuri onko siitä tietoa? torrenteja oon kokeillu ottaa vähän joka eri paikasta..mutta ei lataa

tolla
        http://thepiratebay.org/tor/3606668/Speed_Typing_test[see_how_fast_you_type_and_improve]
        tai jollain muulla mis on seedaajii. Jos ei toimi ni on asetuksis häikkää.

• henkkass
        vaik kirjoitti:

tolla
        http://thepiratebay.org/tor/3606668/Speed_Typing_test[see_how_fast_you_type_and_improve]
        tai jollain muulla mis on seedaajii. Jos ei toimi ni on asetuksis häikkää.

ei alkanut lataamaan tuotakaan...mitehän saan sen portin vaihdettua tai niin että se toimii??

• Windowsin
        henkkass kirjoitti:

ei alkanut lataamaan tuotakaan...mitehän saan sen portin vaihdettua tai niin että se toimii??

palomuuri päälle ja ota mikä se nyt olikaan pois. Joko toimii?

• kyllä aina

niin priceless ketjuja. Kiitos hyvistä nauruista.

• henkkass

niin miten sen portin saa toimimaan ettei tule erroria siinä??

• ääääääh

• henkkass
        ääääääh kirjoitti:

http://www.portforward.com

ei osaa tuota ulkomaankieltä oikein niin ei homma luonnistu voitko neuvoa vähän tarkemmin:)

• helpointa

lopettaa varastaminen ja ostaa elokuvat ja musat kaupasta?
      Säästyy muutenkin suurilta korvausvaatimuksilta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7007
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      95
      832
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe