Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Glock

Glöck

Onko Glockia 22:sena ??

6

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Glöck

        Amatööri kiittää =)


      • Leopard2A4Ampuja
        Glöck kirjoitti:

        Amatööri kiittää =)

        kannattaa silti miettiä muitakin vaihtoehtoja kuin Glock (varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen pistoolisi)
        Glockissa itse en nimittäin pidä siitä että siinä ei (tietääkseni) ole minkäänlaista vireenvapautinta eikä varmistinta (paitsi se nysä siinä liipaisimessa). Lisäksi aseesta uupuu näkyvä iskuri, itse pidän aseista joista näkee heti onko ase vireessä. Lisäksi ainakaan omaan käteen glock ei oikein tunnu istuvan...


      • Kaiken nähnyt
        Leopard2A4Ampuja kirjoitti:

        kannattaa silti miettiä muitakin vaihtoehtoja kuin Glock (varsinkin jos kyseessä on ensimmäinen pistoolisi)
        Glockissa itse en nimittäin pidä siitä että siinä ei (tietääkseni) ole minkäänlaista vireenvapautinta eikä varmistinta (paitsi se nysä siinä liipaisimessa). Lisäksi aseesta uupuu näkyvä iskuri, itse pidän aseista joista näkee heti onko ase vireessä. Lisäksi ainakaan omaan käteen glock ei oikein tunnu istuvan...

        Glock on aito kumista valmistettu, niin sanottu ase.
        Sopii esimerkiksi poliisin käyttöön. Poliisihan ei ammu kuin hyvin harvoin jos silloinkaan, Muutenhan joutuu syytettyjen penkille.Glock on kevyt kantaa, siinä poliisin valinan syy.
        Ne jotka haluavat ampua tarkasti, ja ilman ongelmia vuosikymmeniä, valitsevat aseen joka on valmistettu teräksestä. Näitä oikeita aseita kyllä löytyy.


      • Pyyhis
        Kaiken nähnyt kirjoitti:

        Glock on aito kumista valmistettu, niin sanottu ase.
        Sopii esimerkiksi poliisin käyttöön. Poliisihan ei ammu kuin hyvin harvoin jos silloinkaan, Muutenhan joutuu syytettyjen penkille.Glock on kevyt kantaa, siinä poliisin valinan syy.
        Ne jotka haluavat ampua tarkasti, ja ilman ongelmia vuosikymmeniä, valitsevat aseen joka on valmistettu teräksestä. Näitä oikeita aseita kyllä löytyy.

        Ja noin puhuu henkilö, joka ei tiedä helvettiäkään kyseisestä aseesta. Ne jotka haluavat ampua tarkasti opettelevat ampumaan, ja jättävät paskanjauhamisen vähemmälle. Ja tuolle edelliselle kommentoisin, että mitä tahansa asetta käsitellään niin kuin se olisi ladattu. Glockissa on 3 varmistinta, 1 ulkoinen ja 2 sisäistä. Glockin ohjekirjassa todetaan ulkoisen varmistimen puutteesta, että aseen laukaiseminen muulla tavalla kuin liipasinta puristamalla on mahdotonta, joten sormi pistetään liipasimelle vasta sitten kun asetta on tarkoitus käyttää. Vasta tällöin liipsimessa oleva viimeinen varmistin menee pois päältä.

        Glocikssa on hyvä ja huonot puolensa. Ne pitää itse punnita. Kestävyydestä sen verran, että Glock kestää rajumpaa käyttöä ja paljon suurempia laukausmääriä kuin useammat kokoteräksestä tehdyt aseet, esim CZ 75. Vaikka zetori onkin muuten erinomainen pyssy ei sen kestävyys ole lähelläkään Glockia tai esim HK USP:tä


    • G17

      Hanki muunnossarja ja opi googlaamaan ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe