Puoskarimarkkinoiden uusille maallikkohypnoosin monitoroijille tiedoksi, että seuraava uutinen linkittyy välillisesti tähän alakulttuuriin, vaikka toimijat EIVÄT liity hypnologiajärjestöihin: 1.) maallikkohypnoosin aktivismi Turunseudulla on runsasta, 2.) maallikkohypnoosin piirissä toimii "valmentajina" tai "suggestoterapeutteina" useita reiki-rituaaliparannuksen harjoittajia, 3.) "valmentajat" ja "suggestoterapeutit" markkinoivat palveluitaan joskus "työnohjauksena".
Ks. TS 22.1. ja toimijoiden vastine tasapuolisuuden vuoksi 29.1. : Nuorisotoimen yksikön, Seikkailupuiston, johtaja palkkasi työntekijöidensä työnohjaajaksi "ammatti-ihmisen", joka kätevästi olikin samaisen toiminnanjohtajan kihlattu, reikiterapeutti ja puiston satutäti. TS kertoo myös, että työntekijöiden mukaan terapeutin käsitys salassapidosta ja luottamuksellisuudesta poikkesi laillisen terveysammattilaisen normeista: "Työntekijöiden laatiman raportin ja Turun Sanomien tavoittamien kesätyöntekijöiden mukaan NN pyrki parantamaan työilmapiiriä järjestämällä työntekijöille terapiaa. Sitä antoi hänen oma kihlattunsa, joka työskenteli myös puistossa satutätinä. Osa työntekijöistä toimi esimiehen ohjeen mukaan.
- NN halusi, että työntekijät purkavat pahaa oloaan. Kyse ei ollut terapiasta vaan normaalista työnohjauksesta, johon esimiehellä on velvollisuus. NN kihlattu on ammatti-ihminen, jolla on kymmenen vuoden kokemus alalta ja oma terapiakeskus, vastaa [nuorisoasiainkeskuksen osastopäällikkö] PP.
Työntekijöiden mukaan NN mainitsi työntekijöille myöhemmin näiden terapiassa kertomista asioista. NN kihlattu on erikoistunut ns. reiki-vaihtoehtohoitoon. NN itse ei halua kommentoida asiaa."
http://www.turunsanomat.fi/?ts=1,3:1000:0:0,4:1:0:1:2007-01-22,104:1:433481,1:0:0:0:0:0:
Muistutuksena vielä, että toimijat eivät suoraan liity maallikkohypnoosin alakulttuureihin, mutta alueellinen ja reiki-yhteys on kiinnostava.
Turku, taas: reiki-noidan "työnohjaus"
8
1148
Vastaukset
- Savo-fan
Henkiparannus ja reiki eivät ole vain turkulaisten yksinoikeus, vaikka omaiset, lääkärit ja tehytypsyt yrittävätkin monopolisoida ne itselleen, sillä jokaisella on luontainen kyky antaa reikiä. Tässä muutamia reiki-hoitajia Shy-liikkeen terapeuttilistalta.
--------------------------
NNN
- RENTOUTUSOPASTAJA-SHY
- Ryhmä- ja yksilörentoutukset sekä mielikuvamatkat.
- HYPNOLOGI
- "Puhumista alitajunnalle tietoisen mielen ohi",
- Pääse irti haitallisista tavoista ym. luonnollisesti ja turvallisesti.
- KÄSILLÄPARANTAJA
- Parannusta mielelle ja keholle.
OLET TÄRKEÄ JA AINUTLAATUINEN IHMINEN,
PIDÄ HUOLTA ITSESTÄSI!!!
----------------------------
XXX
Rentoutus opastusta
Reiki kursseja ja -hoitoja
Intialainen kasvo- ja päähieronta öljyllä
Luontoäidin kasvohoito
---------------------------
YYY
Rentoutusopastaja
Reiki Master
---------------------------
ZZZ
Suggestoterapeutti, rentoutusopastaja, Reiki master, Shiatsu hoitaja.
mm.
- synnytysvalmennusta mm. hypnoosin ja shiatsun avulla
- regressiot
- persoonalliset hoidot kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin (fyysinen,psyykinen ja henkinen kokkonaisuus)
- Koulutuksia ja luentoja Kokonaisvaltaisen Hyvinvoinnin alueeltayrityksille ja yhteisöille.
(Kysy Lisää!!)
Toimipaikka: Hoiva Shiva
----------------------------
Minä Olen -messuille lähtee myös kulttuuriministeri Tanja Saarela, ent. Karpela, o.s. Vienonen. Tapaakohan hän siellä Minä Olen-liikkeen healaavat "suggestoterapeutitkin":
http://www.minaolen.com/terapia.html
"MM
Terapia, kehoterapia, työnohjaus, healing
Suggestoterapiakeskus" - Hypnoosi, iloinen asia
Nimimerkki Mielen Voiman vetoomus on varmasti yhä ajankohtainen kaikille Yhteisöissaä ja niiden ulkopuolella. Siis: positiivista energiaa lähettämään tänä iltana klo 22.00.
"Kirjoittanut: Mielen Voima
Vetoomus kaikille tämän palstan, YYY-FOORUMIN ja ZZZlogian keskustelufoorumin lukijoille! Ei anneta negatiivisuuden ja kaikkialta vyöryvän kielteisyyden vaikuttaa!!! Muistetaan mahtava työkalumme, jonka hypnoosi on meille lahjoittanut, ajatuksen, mielikuvien, rentouden voima, rakkauden parantava voima!! Lähetetään tänä iltana kaikki hyvän tahdon ihmiset, hypnoosin ammattilaiset, rakkautta ja uuteen luovaan ajatteluun vapauttavaa energiaa kaikille ärjestöille, jotka viime vuonna käännettiin meitä ja yhdistystämme vastaan!!! Kaikille niille jotka käy tätä tuhovimman kampanjaa yhteisöämme vastaan!!! Muistetaan myös Mielenterveysfoorumia, joka on harhaanjohdettu uskomaan pahaa suggestoterapiasta, rentouden hyvästä voimasta ja energiahoitajistamme! Ei anneta katkeruuden masentaa, vaan uskotaan tulevaisuuteen."
"Reikihypnoosi on rakkautta
Monet meistä hypnoosin ammattilaisista emme ole antaneet rajoittaa itseämme länsimaisen tieteen ja kirkon oppien kahleisiin.
Yhteisössämme on monta meitä energiahoitoa tekevää, jotka olemme saaneet ensimmäisen tai toisen asteen vihkimyksen. Ihan psykologejamme myöten. Tervetuloa myös lääkärit vapautumaan noitapeloista!!!!
Energiatyö on toimintaa hienojakoisen henkisen energian tasoilla: jokaisella on kyky välittää ja vastaanottaa universaalia parantavaa energiaa, kanavoida sitten itsehypnoosin keinoin. Omaksi ja toisten parhaaksi.
Luontais- ja energiahoidot sopivat hienosti suggestoterapeutin tai -ohjaajan työkalupakkiin tai täydentäväksi palvelutuotteeksi.
Reiki on rakkaus, siihen ei kuulu katkeruus. Reiki, energia, hypnoosi ovat iloinen asia, ne kuuluvat kaikille."- ja sulle kans...
Kaaheta,onneks istuin , meinasin kuatua, kun tuli tuommosta pölinää. Vähempikin olisi riittänyt. On kumma,kun hypnoosipalsta on tämmösten hihhulien areena. On hyvä ,että edes joku täysjärkinen puhuu hypnoosista täysjärkisellä tavalla, Tietellinen hypnoosi meinaan, kun kävin sen sivuilla. Ei siellä ollut tämmöst lätinää..
- huuhaahuuhaa
ja sulle kans... kirjoitti:
Kaaheta,onneks istuin , meinasin kuatua, kun tuli tuommosta pölinää. Vähempikin olisi riittänyt. On kumma,kun hypnoosipalsta on tämmösten hihhulien areena. On hyvä ,että edes joku täysjärkinen puhuu hypnoosista täysjärkisellä tavalla, Tietellinen hypnoosi meinaan, kun kävin sen sivuilla. Ei siellä ollut tämmöst lätinää..
Viehtymys, rajatietoon, vieraisiin tai itse keksittyihin uskontoihin on kuulunut maallikkohypnoosiin, kuten yhdistysintoilu ja tiivis yhteisöllisyys yleisemminkin. Joukossa huuhaakin tiivistyy.
- ei katoava luonnonvara
huuhaahuuhaa kirjoitti:
Viehtymys, rajatietoon, vieraisiin tai itse keksittyihin uskontoihin on kuulunut maallikkohypnoosiin, kuten yhdistysintoilu ja tiivis yhteisöllisyys yleisemminkin. Joukossa huuhaakin tiivistyy.
Tieteellinen hypnoosi muuntuu rajatiedon yleistyessä. Valitettavasti tieteenkin parissa pyörivien on sopeuduttava yhteistyöhön. Sinänsä kova juttu. Mutta niin se maailma muuntuu Eskoseni!
- omainen
Vielä verovaroja näille pelleille, suggeroijille ja kusettajille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882