nolo juttu

blondi-72hki

Viime lauantaina meille tuli yöksi alakerran 10v M joka on tyttäreni 9v Jn ystävä.
He olivat ulkona yläkerran In kanssa kun kotiuduin ja I sanoi laittaen kädet lanteilleen ja veljensä kavereita osoittaen:-"vähäks noloo,noi tulee meille yöks!"
Rupesin nauramaan ja sanoin että voi tulla meille yökylään likkojen seuraksi jos haluaa ja jos vanhemmat päästävät.
(tyttäreni oli asiaa kysynyt aikaisemmin)
I sanoi:-"mee sä kysyy iskältä pääseks mä!"
Sanoin että menes nyt vaan itse ja J sekä M menivät mukaan.
(olen joutunut useasti mennä kysymään In tai Mn isältä että voiko likat tulla yöksi;> )
Tytöt tulivat takaisin ja sanoivat että pääsee mutta kului vain hetki kun In isä tuli ovelle ja kertoi että mulla on kuulemma asiaa sille siis häh ;)) ,näin olivat likat asian esittäneet...Eli lopulta minun piti kysyä..
Tilattiin illalla pizzat kun I sanoi:-"sä oot mun kaveri ja voit tulla meille yöksi."
Kysyin että mitä vanhempas siihen sanoo?
Eivät kuulemma mitään kun :-"mä saan aina kutsua mun kavereita."
Kyselin missä nukun ja sain vastaukseksi että no sohvalla tietenkin.
Hih että sellaisia lausahduksia tällä kertaa;O))))

3

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirjami-69

kivoja.Näitä lisää kiitos äläkä välitä noista muiden noloista kommenteista!

• hauskaa....

(...?...)

• brunette-84

En tiedä miksi sua moni mollaa tällä palstalla, ehkä nimimerkkisi ärsyttää tai sitten ovat jotenkin.....ei-reiluja naisia. Pitää olla joku johon väsymyksensä purkaa, ÄLÄ SINÄ VÄLITÄ!!! Kerro vaan arkipäivän sattumuksista, minä ainakin luen mielelläni!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      93
      1071
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      482
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe