Terve!
Ostin tuossa juuri -93- 800cc intikan ja nyt kyselisin että onko tuollaiseen mitään viritys osaa valmiina saatavilla? Ensikesän varmasti ajelen vakiolla moottorilla mutta jos ajattelee tulevaisuuteen.
vs800 viritys?
6
1554
Vastaukset 6
- vs 1400
Kato www.intruderclubfinlandry.fi niin löytyy tietoa.
- taas...
miksi ostit moisen jos nyt jo tarvitsee virittää? Aihio on keskimääräistä pirusti pliisumpi. Ei tuosta sen kummempaa saa vaikka laittaisi rusetin putkeen. Tuon kokoiseen koneeseen saa kunnon virityksillä ainoastaan äänet sille tasolle että kuulostaa niin kuin pierisi peltitölkkiin.
- azon
Ai että miksi ostin pyörän jos heti pitää virittää? No koska en viitsinnyt ensipyöräksi ostaa 1400cc intikkaa, parempi harjoitella pienemmällä. Mutta taitaa olla niin että näihin japsipyöriin ei pahemmin löydy oikein mitään. Suurempia sylintereitä etsiskelin mutta taitaa olla seuraava koko vain se 1400cc, ellei sitten porauta. Mutta kiitoksia nyt näistäkin vastauksista....
- vs 1400
Vaihda putkisto, vapaavirtaussuodattimet,neulat ja suuttimet. Pääset aika lähelle vakion 1400 tehoja.
- kannattaisi siis
vs 1400 kirjoitti:
Vaihda putkisto, vapaavirtaussuodattimet,neulat ja suuttimet. Pääset aika lähelle vakion 1400 tehoja.
laittaa?? Miten tehojen käy suorilla putkilla??
- ooääöö
Moi. Omaan VS800 tehtiin seuraavaa:
- avarammat putket
- suutinsarja
- vapaavirtaussuodattimet
ja tarvittavat säätötoimenpiteet
takapyörältä mitattuna 46kW
- kulutus saattoi hieman pudota originaaliin verrattuna.
...sitten seuraavaksi jäykistettiin kytkintä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474