Hei!
Olen juuri ostamassa tuollaista 24" iMacia ja mulla olis pari kysymystä. :) Mulla on ennestään tollanen Verkkokauppa.comista ostettu Logitech S500 OEM 5.1 -kaiutinpaketti. Millä sen saisi kiinni tohon iMaciin? Ulkoinen äänikortti? Onko niitä sellasia jotka menee firewire-porttiin kiinni? Lisäksi kyselisin että millasta USB-hubia suosittelisitte. Tarvetta ois yli viidelle usb-portille. :) Budjetti on rajallinen, joten max. 100€/tuote. :D
kiitos
iMacin lisävarustelua.
Häkkinen
2
625
Vastaukset
- ja iMac
iMacissahan on digitaalinen ulostulo vakiona niin nuo kaiuttimet saattais saada sitä kautta kiinni suoraan monikanavaisena ilman mitään erillisiä äänikortteja. kannattaa kysyä lisää täältä
http://www.hopeinenomena.net - rrr
Suosittelen ihan mitä tahansa USB-hubia, jolla on oma virtalähde ja jossa on Sinun kannaltasi riittävä määrä USB-portteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516