Kettuterrierin hinnasta..

......

Paljon olette maksaneet karkeakarvaisesta kettuterrieristä?

20

5752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna
      • tiitu

        maksoin paperillisesta kk kettuterristä 700 euroo.Sillä oli pyynti 750,mut tinkasin :)


    • karkee foxi

      on maksanu 1500e ( tuontikoira, hinta sisältää kaikki tuontikulut )

    • näyttelykoira

      400 euroa sijoituskoirasta. kasvattaja vaan taisi unohtaa rekisteröidä pennut. nyt ei taida tarvita mennä näyttelyihin pennun kanssa. mitä tehdä?

      • rekisteröidä?

        Ei kuulosta kovin uskottavalta. Mä ainakin vaatisin kaupan purkua tai rahojen palautusta. Rekisteröimätön rotukoira on melkein sama kuin sekarotuinen ja 400e on mun mielestä ainakin liikaa sekarotuisesta. Näyttelyihin ei oo asiaa paperittomalla koiralla. Meinaako se kasvattaja tehdä vielä pentuja tällä paperittomalla koiralla? Huoh...


      • ei näyttelyihin
        rekisteröidä? kirjoitti:

        Ei kuulosta kovin uskottavalta. Mä ainakin vaatisin kaupan purkua tai rahojen palautusta. Rekisteröimätön rotukoira on melkein sama kuin sekarotuinen ja 400e on mun mielestä ainakin liikaa sekarotuisesta. Näyttelyihin ei oo asiaa paperittomalla koiralla. Meinaako se kasvattaja tehdä vielä pentuja tällä paperittomalla koiralla? Huoh...

        Kasvattaja on sellainen "villi" kasvattaja. Nyt kun on koirista päässyt eroon, ei vastaa puhelimeen. Pitää kai viedä asia tutkittavaksi eteenpäin. Olisi pitänyt olla järki mukana koiraa hankkiessa. Vähän säälistä pennun otimme kun oli niin epäsiisteissä oloissa.


      • marjua
        ei näyttelyihin kirjoitti:

        Kasvattaja on sellainen "villi" kasvattaja. Nyt kun on koirista päässyt eroon, ei vastaa puhelimeen. Pitää kai viedä asia tutkittavaksi eteenpäin. Olisi pitänyt olla järki mukana koiraa hankkiessa. Vähän säälistä pennun otimme kun oli niin epäsiisteissä oloissa.

        mistäpäin hait koirasi?


      • ei näyttelykoira
        marjua kirjoitti:

        mistäpäin hait koirasi?

        Miksi haluat tietää?
        Onko itselläsikin paperiton koira?
        Sen verran voin sanoa että Länsi-Suomen lääni on paikka.


      • marjua
        ei näyttelykoira kirjoitti:

        Miksi haluat tietää?
        Onko itselläsikin paperiton koira?
        Sen verran voin sanoa että Länsi-Suomen lääni on paikka.

        kuulin että sellasia paperittomia lähtee yhestä kennelistä vähänväliä sillain että luvataan rekkarit perästä mutta ei niitä tuukkaan kun kasvattaja rekisteröintikiellossa. mielenkiinnosta vaan kysyin mutta ei taida olla sama paikka kun luulen etteivät ihan länsi-suomen läänissä asu, rajalla ehkä.


      • Zeru
        marjua kirjoitti:

        kuulin että sellasia paperittomia lähtee yhestä kennelistä vähänväliä sillain että luvataan rekkarit perästä mutta ei niitä tuukkaan kun kasvattaja rekisteröintikiellossa. mielenkiinnosta vaan kysyin mutta ei taida olla sama paikka kun luulen etteivät ihan länsi-suomen läänissä asu, rajalla ehkä.

        tiedän yhden kasvattajan pirkanmaalta joka tekee tuota samaa...kurjaa vaan kun pentuun pistää rahaa 800-1000€ kuitenkin iso summa kyseessä.Paperittomasta 400 on todella liikaa,mut jos ns.kasvattajaa ei saada kiinni kännyllä tai muutenkaan,niin hankala on tehdä kaupan purkua paitsi jos menee suoraan käymään keskustelemaan asioista (kaupan purku/rahat takaisin)toivottavasti saat sovittua asiat kasvattajan kanssa.


      • Tyhmyydestä
        marjua kirjoitti:

        kuulin että sellasia paperittomia lähtee yhestä kennelistä vähänväliä sillain että luvataan rekkarit perästä mutta ei niitä tuukkaan kun kasvattaja rekisteröintikiellossa. mielenkiinnosta vaan kysyin mutta ei taida olla sama paikka kun luulen etteivät ihan länsi-suomen läänissä asu, rajalla ehkä.

        sakotetaan!!! Ei vaan mene mun päähän, että miksei ihmiset jaksa ottaa edes sen vertaa asioista selvää kun hankkii koiria. Luulis, että jos on valmis ottamaan itselleen kaverin n. 10 vuodeksi ja sitoutumaan sen hyvinvointiin, niin miten tulee silti kusetetuksi jonkun koira drokarin välityksellä!?!


    • marjua

      se saattaa olla sama tyyppi, asuu pirkanmaalla periaatteessa mutta tekee kauppaa myös vähän turkuunpäin.

      • Zeru

        Ei tarvi olla tyhmä vaan liian luottavainen ja uskoa kasvattajaa joka kertoo kasvattaneensa koiria kymmeniä vuosia?? silloin ei tule mieleen tarkistella ensimmäiseks onko paperi muut asiat kondiksessa.
        on se ehkä sama kasvattaja minkä tiedän mutta kun ei voi olla varma,hän on kanssa pyöriny turkuun päin ja tekee sielläkin päin kauppaa...
        -"jokainen löytää edestään sen mitä taakseen jättää-" toivottavasti myös hän.


      • ei näyttelyihin

        Oletko sinä tai tuttusi mennyt tämän saman kasvattajan (tumma pyylevä nainen, keski-ikäinen) lankaan? Pentuja on varmasti muuallakin, ainakin väitti niitä syntyneen useampia.
        Ko kasvattajalla oli muitakin koiria, eri rotuja.


      • marjua
        ei näyttelyihin kirjoitti:

        Oletko sinä tai tuttusi mennyt tämän saman kasvattajan (tumma pyylevä nainen, keski-ikäinen) lankaan? Pentuja on varmasti muuallakin, ainakin väitti niitä syntyneen useampia.
        Ko kasvattajalla oli muitakin koiria, eri rotuja.

        ..tuttuni on mennyt lankaan, eri rodun kanssa kyllä.
        SOITTAKAA kennelliittoon ja kysykää kasvattajan rekisteröintitilanne!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kyllä kertovat kaikki ongelmat sieltä!


      • marjua

      • hoh hoijaa
        marjua kirjoitti:

        ..tuttuni on mennyt lankaan, eri rodun kanssa kyllä.
        SOITTAKAA kennelliittoon ja kysykää kasvattajan rekisteröintitilanne!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kyllä kertovat kaikki ongelmat sieltä!

        Minkä rotuisesta koirasta tutullasi tuli ongelmia?


      • Zeru
        marjua kirjoitti:

        linkki näihin muihin tapauksiin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000128&posting=22000000017985931

        no kävinpä vilkaisemassa linkkiä ja kukas se sieltä löytyikään,juurikin se sama henkilö.
        otin asiasta selvää ja kyseinen henkilö ei saa pentuja rekisteröityä joten papereita ei koira saa..ja vähän siihen suuntaan antoivat kennelliitosta ymmärtää että ne pennut voivat olla jopa sisäsiittoisia: poika/emä tai sisarukset..mutta kun tuollaisia ei saa kuriin sit millään ennenkuin on todella pahasti asiat koirilla (hoitamatta,nälissään ym)


    • alennusmyyntipentu

      Löysin Apulan sivuilta myynnissä olevan karkeakarvaisen kettuterrierin pennun. Hinta vain 450 euroa. Taitaa olla rekisteröimätön kun puoleen hintaan myyvät vai onko alennusmyynti -50%...

    • Anonyymi

      Sileäkarvainen kettutrrieeri maksoin 650€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe