onko se hyvä paikka asua??
riihimäki
8
1929
Vastaukset
- Rättylänmäkeläinen
On se hyvä paikka asua. Rättylänmäessä asuu onnellisia ja hyvinvoivia ihmisiä. Kaikki ovat siellä iloisia ja laulavat ja tanssivat talojen pihoissa ja kujilla ja kaikkialla kukkiva ruusut ja syreenit tuoksuvat. Rättylänmäessä variksetkin ovat iloisempia.
- oikaisu
ole sen nimistä aluetta.
- on oikea nimi
....
- Rätskiläinen
Rätski on tosi rauhallinen ja viihtyisä paikka, koska luonto on lähellä. Täällä on hyvät hiihto- ja ulkoilumaastot ja lapsille turvallinen ympäristö ja koulutie. Hankimme omakotitalon Räätykänmäestä pari vuotta sitten ja lapset ovat tykänneet ja viihtyneet tosi hyvin. Heillä on paljon ikäisiään kavereita, koska täällä asuu paljon lapsiperheitä.
Monet sotkevat Räätykänmäen eli koppelintien pohjoisen puolen vasikkahakaan ja sen vuokrataloihin. Siellä on muka levotonta, mutta itse en ole huomannut mitään levottomuuksia siellä. Vuokrataso taitaa olla niin korkea, ettei siihen ole varaa kuin työssäkäyvillä, joilla ei liene energiaa ja aikaa rällästää. - vuokralla asuja
Rätskiläinen kirjoitti:
Rätski on tosi rauhallinen ja viihtyisä paikka, koska luonto on lähellä. Täällä on hyvät hiihto- ja ulkoilumaastot ja lapsille turvallinen ympäristö ja koulutie. Hankimme omakotitalon Räätykänmäestä pari vuotta sitten ja lapset ovat tykänneet ja viihtyneet tosi hyvin. Heillä on paljon ikäisiään kavereita, koska täällä asuu paljon lapsiperheitä.
Monet sotkevat Räätykänmäen eli koppelintien pohjoisen puolen vasikkahakaan ja sen vuokrataloihin. Siellä on muka levotonta, mutta itse en ole huomannut mitään levottomuuksia siellä. Vuokrataso taitaa olla niin korkea, ettei siihen ole varaa kuin työssäkäyvillä, joilla ei liene energiaa ja aikaa rällästää.Nythän on niin, että kaupungin vuokrataso on jo sitä luokkaa, että työssä käyvän on pakko yrittää hommata asunto yksityiseltä. Sen sijaan asumistukea ja toimeentulotukea nostavilla ei ole hädän päivää, käteen jää takuulla enemmän kuin minulla, joka laahaudun huonopalkkaiseen työhön joka perkeleen päivä.
- aina niin paljon?
vuokralla asuja kirjoitti:
Nythän on niin, että kaupungin vuokrataso on jo sitä luokkaa, että työssä käyvän on pakko yrittää hommata asunto yksityiseltä. Sen sijaan asumistukea ja toimeentulotukea nostavilla ei ole hädän päivää, käteen jää takuulla enemmän kuin minulla, joka laahaudun huonopalkkaiseen työhön joka perkeleen päivä.
Tuo on pelkkää paskan jauhantaa, mikä ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa työssäkäyvä saa aina enemmän kuin työtön, joka ei edes saa mitään perusturvan toimeentulotukia. Tai jos saa niin jotain 20€.
Minä, joka asun Rätskin vuokrataloissa, vastasin ammattiani uteliaisuuttaan kyselevälle naapurille, että en tee töitä, vaan nostelen vaan korvauksia, juon kaljaa ja polttelen tupakkaa, vaikka olenkin töissä VR:llä, niin se naapuri tuli niin vihaiseksi, ettei enää edes tervehtinyt minua. - ei ole noin
aina niin paljon? kirjoitti:
Tuo on pelkkää paskan jauhantaa, mikä ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa työssäkäyvä saa aina enemmän kuin työtön, joka ei edes saa mitään perusturvan toimeentulotukia. Tai jos saa niin jotain 20€.
Minä, joka asun Rätskin vuokrataloissa, vastasin ammattiani uteliaisuuttaan kyselevälle naapurille, että en tee töitä, vaan nostelen vaan korvauksia, juon kaljaa ja polttelen tupakkaa, vaikka olenkin töissä VR:llä, niin se naapuri tuli niin vihaiseksi, ettei enää edes tervehtinyt minua.Nyt olikin kyse pienistä palkoista. Kannattavampaa olisi makoilla kotona ja nostella tukia, kuin mennä pienellä palkalla töihin.
- lehmät on kivoja
Riihimäki on loistava paikka asua! minä asun riihimäellä ja olen kolmen lapsen yksinhuoltaja.Hyvin ollaan pärjätty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581