Nyt saa suht. halvalla soneran verkossa toimivan liittymän.
Tartu Tähdenlentoon. Se soneran verkkoon vie ja lapisakin toimii ylivertaisesti.
Veadja gielalaš sáhte hálit hástalusat máhttu leat čevllohallat dáhkida čielggadit ovttas máddin. Buotsollohkua johkin!
http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml
Globetel Tähti
4
501
Vastaukset
- vertaaja
esim:
dna Onni
tai pakettien ystäville:
Kolumbus T1, P1, P2,
dna Lahja, Ilona, Urho, Voitto- liittymän joka
toimii nimenomaan Soneran verkossa. Tässä on suht halpa sellainen. Globetel Tähti.
- siätäjä
Nyt näyttää olevan Globetelilla taas halvin vaihtoehto.
DNA:n halvin olisi tällä hetkellä "Onni S" mutta siitä joku valitti jollain foorumilla että oli tilannut sen eikä ollut epähuomiossa huomannut että siinä on minuuttiperustainen hinnoittelu ja kaveri sanoi soittavansa lähinnä alle minuutin puheluja.
Nähtävästi joutui sitten maksamaan enemmän kuin aiemmasta Onni liittymästään.
Itse maksoin parisen vuotta DNA:n liittymässä huomaamattani vajaan kympin kuukaudessa dataliittymästä jota en edes käyttänyt.. Zzzz. Omaa tyhmyyttähän se tietysti oli. - kannattaa varoa!
Myös Globetelin liittymät MINUUTTIHINNOITELTUJA:
Eli kun puhelu menee vastaajaan ja katkaiset samantien niin maksat silti koko minuutista.
61 sekunnin puhelusta veloitetaan 2 minuutin hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105