TV-ystävällisiä kauppoja?

onko mitään sellasta vaatelikkettä missä saa _vapaasti_ käydä _sovittaa_ ? aina joutunu ostaan sovittamatta...

11

4959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekku.

Suutuuko kauppiaat sitten yleensä jos menee sovittelemaan? Jos mä olisin kauppias niin myisin vaikka kelle, että saisin paljon myytyä. Huonoja porvareita jos sellaisesta suuttuvat.

• saanhanminäkin

Olen aina kysyttyäni saanut sovittaa kaikissa naisten asuja myyvissä liikkeissä. Kysäise myyjältä, luultavasti hän auttaa sinua mielellään.

• vaikka tuolta.
      • muistettava...

kohtelias ja asiallinen käytös. Myönteinenkin myyjä muuttuu TV-vastaiseksi jos sovitellaan alusvaatteet mukaan luettuna ja sitten sanotaan etten mä ostakkaan mitään ja jätetään myyjälle likaantuneet vaatteet heitettäväksi roskiin.

Tiedän tarkaan mittani ja pystyn ostamaan sopivia vaatteita ilman sovitustakin (mittanauha mukana!). Joskus joutuu varmistamaan että joku asu on todellakin sopiva, mutta koskaan en sovittele alusasuja hygieenisyydenkin takia.

• Huomenta!

Käväisin eilen alennusmyyntien viime metreillä kauppoja kiertelemässä. Alennukset olivat luokkaa 50-70 %, joten käytin vuosibudjetistani osan heti vuoden alussa. Mukaan tarttui juhlava pikkumusta, kermanvaalea jakkupuku ja kolme toppia, kolmesta eri liikkeestä.

Kaikissa liikkeissä sovitin asut, totta kai. Kahdessa myyjä auttoi ja yhdessä toimin omin päin. Kermanvaalea kuviollinen jakkupuku oli myyjän löytö, hän toi sen sovitettavaksi koppiin, enkä edes tiedä mistä rekistä hän sen haki.

Kassalla ostoksia maksaessani oli hauska tilanne, neljä myyjää palveli minua. Yksi löi ostokset kassaan, toinen etsi henkareita ja kaksi ratkoi hameen vekkejä auki, koska ne oli ommeltu tehtaalla kiinni. Siinä samalla jutusteltiin niitä näitä.

Miten tähän tilanteeseen pääsee? Avoimuudella, ystävällisyydellä, rehellisyydellä, reippaudella. Kaikki nämä henkilöt tiesivät, että olen transvestiitti, olen sen itse kertonut. Nimenikin on luettavissa vaikkapa ko. liikkeen kanta-asiakaskortista.

Pelkäänkö outtaamista? En, koska luotan ihmisiin. Nämä myyjät kokevat itsensä ihan oikeasti tärkeiksi minua auttaessaan. Mitä syytä heillä olisi alkaa revitellä tiittiydelläni, olen vain yksi asiakas muiden joukossa. Tosin olen asiakas, jota aina sisään mennessä tervehditään ja jolle hymyillään, ei pilkallisesti vaan rehellisen ystävällisesti.

Tsemppiä ja rohkeutta, kyllä sinä pärjäät, kun uskot itseesi.

Minna-Maaria

• taneli..

sulle ei pelkästään hymyillä vaan nauretaan. No oletko ajatellut että se raha on samaa ostiko kaupasta normaali vai sun lainen pervo. Tunnen kyllä vaatemyyjiä ja heillä on hauskaa kotona kun he ukoilleen ja tutuilleen kertoo. Nimejä ei mutta kyllä sen verran että ainakin meidän paikkakunnalla heidät tiedetään. Älä ole noin neivi ja kerro nyt mullekkin vaateliike missä on kanta-asiakas kortisto? Niitä on vain postimyynti liikkeissä. Että mitä sinä voitat keksimällä ja jopa valehtelemalla koska suurin osa täälläkin tietää että valehtelet tapahtumien kulut.

• olet!
        taneli.. kirjoitti:

sulle ei pelkästään hymyillä vaan nauretaan. No oletko ajatellut että se raha on samaa ostiko kaupasta normaali vai sun lainen pervo. Tunnen kyllä vaatemyyjiä ja heillä on hauskaa kotona kun he ukoilleen ja tutuilleen kertoo. Nimejä ei mutta kyllä sen verran että ainakin meidän paikkakunnalla heidät tiedetään. Älä ole noin neivi ja kerro nyt mullekkin vaateliike missä on kanta-asiakas kortisto? Niitä on vain postimyynti liikkeissä. Että mitä sinä voitat keksimällä ja jopa valehtelemalla koska suurin osa täälläkin tietää että valehtelet tapahtumien kulut.

Minulla on useisiinkin vaatemyymälöihin kanta-asiakaskortti ja saan tästä kanta-asiakkuudesta jopa ylimääräisiä etujakin. Viime viikollakin käytin korttiani kaksikin kertaa vaatteita ostaessani.

Entä sitten jos joku yhtä vähä-älyinen kuin sinäkin naureskelisi kotonaan. Ei se minua häiritse, pää-asia että palvelu pelaa.

Taitaa olla todella kauheaa kun ei voi millään ymmärtää että jollekin todella voi tapahtua niin kuin on kirjoittanut. Hauku vaan valehtelijaksi, mutta itse tiedän todeksi!

• taneli.. kirjoitti:

Pannaas Tanelille se pulla väärään kurkkuun, tositarinoiden jatkolla.

Satuimme muuten kokoontumaan marraskuussa edellisessä viestissäni mainitsemassani vaatelikkeessä toisten "tyttöjen" ja heidän puolisoidensa kanssa. Liikkeen myyjä oli valinnut minulle ja naistyökaverilleni muutaman asun, jotka esittelimme muulle seurueelle kaupan tiloissa!

Lisää totuuksia: kehuin erään liikkeen (en viitsi antaa liikkeen nimiä sinulle Taneli irvailtaviksi) myyjää saamastani palvelusta tyttöilyjuttujen hankinnassa netin palautelomakkeella. Mitä tapahtui:
        1. Sain ystävällisen vastauksen sähköpostiini puolen tunnin sisällä
        2. Antamani palaute oli toimitettu eteenpäin ko. liikkeeseen, jonka takahuoneen seinällä se nyt on
        3. Firman toimitusjohtaja (!) oli käynyt kiittämässä kyseistä myyjää kädestä pitäen firman juhlissa hyvästä asiakaspalvelusta.

Että silleesti oikeassa elämässä, fiksuilla ihmisillä on näkemystä näihinkin asioihin.

Ja tiedoksi sulle vielä, kanta-asiakaskortilla saa muuten alennuksia ja kotiin postia tulevista kampanjoista sun muusta.

Kerropa vuorostasi sinä Taneli hyvistä asiakaskokemuksistasi:)

Minna-Maaria

• Minna-Maaria kirjoitti:

Satuimme muuten kokoontumaan marraskuussa edellisessä viestissäni mainitsemassani vaatelikkeessä toisten "tyttöjen" ja heidän puolisoidensa kanssa. Liikkeen myyjä oli valinnut minulle ja naistyökaverilleni muutaman asun, jotka esittelimme muulle seurueelle kaupan tiloissa!

Lisää totuuksia: kehuin erään liikkeen (en viitsi antaa liikkeen nimiä sinulle Taneli irvailtaviksi) myyjää saamastani palvelusta tyttöilyjuttujen hankinnassa netin palautelomakkeella. Mitä tapahtui:
        2. Antamani palaute oli toimitettu eteenpäin ko. liikkeeseen, jonka takahuoneen seinällä se nyt on
        3. Firman toimitusjohtaja (!) oli käynyt kiittämässä kyseistä myyjää kädestä pitäen firman juhlissa hyvästä asiakaspalvelusta.

Että silleesti oikeassa elämässä, fiksuilla ihmisillä on näkemystä näihinkin asioihin.

Ja tiedoksi sulle vielä, kanta-asiakaskortilla saa muuten alennuksia ja kotiin postia tulevista kampanjoista sun muusta.

Minna-Maaria

omakohtaisia kokemuksia halusinkin kuulla. yleensä kyllä ostan juuri sopivia vaatteita suuriltaosin, kun tiedän oman kokoni... mutta en ajatellutkaan mennä alkkareita sovittaan... lähinnä arkivaatteita jne. eine kyl ainakaan pahastu jos käy ostoksilla "vähän isommassa" vaatekaupassa. paitsi ite punastuu. :D

• Kolmois-S
        taneli.. kirjoitti:

Tässä yksi esimerkki.

Suomessa vaatteet menevät huonosti kaupaksi eli vaatemyyjä joka kovasti huvittuu asiakkaistaan on pian työttömyyskortistossa.

Vaikka olenkin TS enkä TV en ole ikinä saanut huonoa palvelua missään vaatekaupassa Suomessa.

• trolli?
        Minna-Maaria kirjoitti:

Minna-Maaria

Taitaa olla trolleja liikkeellä muillakin palstoilla. Tuolla DWC:n keskustelupalstoilla oli nostettu näkyviin seuraava vanha viesti koska edellinen ei aiheuttanut keskustelua:

: : Liike on nimeltään Lizzeth

: Olen yrityksen omistaja Lizzethissä,liikkeeni on tarkoitettu vain ja ainoastaan isokokoisille nuorille ja nuorekkaille NAISILLE!!!!!

: Toivon että tällaista viestiä ei enään jatketa tämän tyylisillä

: sivuilla, koska tämän yrityksen tarkoituksena Ei ole ottaa rahaa mistä vain, vaan ainoastaan XL-kokoisilta naispuolisilta henkilöiltä joiden on muuten vaikeaa löytää kauniita vaatteita.

: Liikkeessäni ei myöskään myydä mitään leninkejä eikä muitakaan "tädeille"tarkoitettuja hepeneitä.

: Tämä tulkoon kerralla selväksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7189
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3811
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2306
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1789
    Aihe