BMW:n SYSTEM 4 EVO -kypärä

Kevät aurinko paistaa

Hei,

Ostin itselleni BMW:n EVO 4 SYSTEM -kypärän, avattava integraalikypärän siis. Malli istui päähäni (koko 60) kuin valettu.

Pidettyäni pottaa päässä 15 - 20 min tein kaupat. Yleensä olen kypärää ostaessani ottanut siitä tyypit myös ajaessa. Nyt siihen ei ollut talven takia mahdollisuutta.

EVO 4 SYSTEM on monipuolinen kypärä. Sehän muuntautuu itseasiassa kolmeksi eri kypäräksi: umpinaiseksi integraalikypäräksi, aukinaiseksi integraalikypäräksi (etuosa ylhäällä) tai avokypäräksi (etuosa pois ja kasvojen suojana on kuitenki koko visiiri). Älykästä!

Kaikki EVO 4 Systemin käyttäjät - millaisi kokemuksia teillä on kyseisestä kypärästä?

Visiirin hurtuminen kylmällä / sateella, humina / hiljaisuus...? Kertokaa kokemuksianne BMW:n tästä kypärästä / muista kypärämalleista?

8

2273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EVO

Ei ole EVOa mutta Systeemi IV kyllä. Käytän jatkuvasti kaikissa kolmessa olomuodossa ja tyytväinen olen ollut... Esim viime kesn kuumassa ilmastossa ja kaupunkiajossa oli upeaa voida purkaa etu-/leukaosa veks...

• Pena

Hei

Olen hankkimassa hyvää kypärää! Missä hintaluokassa EVO kypärät on?

• Kevät aurinko paistaa

Moi,

Kypärän hinta on 424 - 447 e (riippuu väristä).
        Huippukevyt hiilikuitumalli maksaa 983 e.

Itse kokeilin ja ostin System EVO 4:n. Ajokokemusta kyprästä ei itselläni ole, mutta omaan päähäni kypärä istui todella kivasti.

Hienoahan em. kypärässä on sen laadukkuus ja muunneltavuus. Kypärän voi muuttaa hetkessä integraalikypärästä puhtaaksi avomalliksi!
        Avomallissa on visiiri kuitenkin paikallaan.

Käy kokeilemassa - itse päädyin BMW:n System 4 Evoon. Myös Nolanin mallit ovat istuneet omaan päähäni. Niillä olen ajanutkin viimeiset 15 vuotta. Nyt edessä eka kesä BMW:n kypärällä.

• Pena
        Kevät aurinko paistaa kirjoitti:

Moi,

Kypärän hinta on 424 - 447 e (riippuu väristä).
        Huippukevyt hiilikuitumalli maksaa 983 e.

Itse kokeilin ja ostin System EVO 4:n. Ajokokemusta kyprästä ei itselläni ole, mutta omaan päähäni kypärä istui todella kivasti.

Hienoahan em. kypärässä on sen laadukkuus ja muunneltavuus. Kypärän voi muuttaa hetkessä integraalikypärästä puhtaaksi avomalliksi!
        Avomallissa on visiiri kuitenkin paikallaan.

Käy kokeilemassa - itse päädyin BMW:n System 4 Evoon. Myös Nolanin mallit ovat istuneet omaan päähäni. Niillä olen ajanutkin viimeiset 15 vuotta. Nyt edessä eka kesä BMW:n kypärällä.

Kiitos vastauksesta!

Mistä liikkeestä hankit EVO kypärän.
        Tai mitkä liikkeet ko. kypäriä myy??

tv pena

• Kevät aurinko paistaa
        Pena kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Mistä liikkeestä hankit EVO kypärän.
        Tai mitkä liikkeet ko. kypäriä myy??

tv pena

Moi,

Käy katsomassa Espoo Mototripistä. Heillä on laajat valikoimat BMW:n kypäriä. Väreissä löytyy!

• Pena
        Kevät aurinko paistaa kirjoitti:

Moi,

Käy katsomassa Espoo Mototripistä. Heillä on laajat valikoimat BMW:n kypäriä. Väreissä löytyy!

Nyt ilmoja odotellaan, ja aika käy pitkäksi.

• Utelias

Onko vesitiivis?

• Pena

Olen ajanut kunnon sateessa ja ei mitään ongelmia
        sen suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe