Uni ja henget

I See Dreams

Olen kuullut juttua että sielu irtautuu kehosta kun nukkuu. Kenties maailmat syntyvät uniemme kautta, että se mitä näemme unessa syntyy jonnekkin. Kenties se voisi olla myös hetkellinen maailma joka syntyy hetkeksi illuusiona tai sitten jotain muuta.

Uni on siinä mielessä aika jännä juttu kun ei tiedä oikein mitä siinä unessa oikeasti tapahtuu. Sielumme on aika oveloita vempeleitä ja täyttä energiaa, mitenkähän sielut toimivat sitten unissa. Voisimmeko periaatteessa luoda maailman yhdessä yössä tietämättämme.

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alcor

      Unissa todellakin on mahdollista matkustaa eri olemisen tasojen välillä, tai nähdä niitä. Unikuvat muodostuvat juuri niistä keveistä energiavirroista hieman ylemmillä tasoilla, jotka mukautuvat unessa nukkuvan sielun alitajunnan toiveisiin, pelkoihin tai elämäntilanteeseen. Nämä unikuvat tarkoittavat hyvin harvoin sitä miltä ne näyttävät. Siksi onkin olemassa käsitys unisymboleista.
      On myös mielenkiintoista, että samat unisymbolit voivat tarkoittaa samaa asiaa eri ihmisten ja kulttuurien välillä. (---> arkkityypit)


      Keskiverto ihmisen henkiruumis irtautuu nukkuessa vain muutaman sentin kehosta. Toiset taas pystyvät irtautumaan kokonaan ja tekemään matkoja mm. eetteri tai astraalitasoille kokonaisuudessan.

      Omista unimatkailu-kokemuksistani päätellen, en itseasiassa "luo" mitään vaan nuo ainekset ovat jo olemassa ja ilmestyvät ideaaleina unimaailmaani joko itsestään tai omasta tahdostani.

      • Rajaton

        Vähän sinne päin mutta lukekaa semmoinen kirja kun Sielun Matka Peter Richeelieu suomeksi.Saa kirjastosta tai divareista.Siinä selitetään miten homma toimii on tosiaan kertomus sielun matkasta.


    • Marko0li0

      Luoda mitä hyvänsä! Itse olen tätä tehnyt aiemmin aktiivisesti ja nyt olen aloittanut sen harjoittelun uudestaan. Se vain vaatii pitkää pinnaa, että jaksaa yö toisensa perään yrittää. Muistaa pitää kuitenkin, että mitään pahaa ei saa tehdä, sillä unennäöllä on suora vaikutus ihmisen psyykkeeseen ja jos menet sorkkimaan omaa psyykettäsi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe