31.01.-07 keskelviikkoo

karbidi

Hyväst mänöö tällä haavaa! Paitsi et pakkane kiristyy tääl eteläskii ja tuntuu, et meitin residenssi pian hajoo, ku pakkane paukkuu nurkissa.

Mut vaik hajois, ni ei mitiä väliä jos...

Ootteks joutunnu tekemisiin freelotto.com sivujen kaa? Mää täs taannoin pistin rivit vetään ja sain SP:iin viestin, jot oon voittannu hirveesti taaloi. Tarvitteevatten Visan tai Mastercardin numberon, et sais shekin.

Onneks yks emännän siskoista on hommissa KRP:n talousrikosyksikössä ja lupas tutkii asiaa.

Kattelin kyl tän 24:sen palstoilta, et taitaa olla huijausta ja googlettamalla löytys lisää vastaavii kommenttei. Joten kai pare, ettei mökki sitteskää hajois!

Kertokaaha, jos ootte "koittannu siel onneenne" ja mitä ootte tehny, tahi pikemminnii jättänny tekemiti!

Potti nääs houkuttas, mut noi kommentit masens mielen.

Ja nyt öitä ite kullennii!

11

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

tasapuolisesti
      pakkanen paukkuu nurkissa, mutta uuninpankolla tarkenee hyvinki pelkillä perusjuomilla, joissa ei oo rosentteja

hieman epäilyttävältä kuulostaa tuo karbidin vapaalotto
      pitikö peli maksaa vai oliko ilmainen?
      jos oli maksuton peli, älä lähetä mitään tietoja

• Raitis kiireinen keskiviikko pikku pakkasessa!!

• tällä kertaa vastaan nimett...

mitään tilinumeroita eikä korttinumeroita. Jotain "jenkkipotaskaa" tuo on ihan varmasti. Miten vois saada hirveesti taaloja ilmaiseksi???

Taidanpa piruuttani kokeilla itsekin, mutta takuulla ei Visa-kortin numero lähde mihinkään epämääräisiin käsiin, jos niin sanotusti voitan, hmm. Mulla on rekattu nimmari, mutta näin tänään. Älkää pahastuko. Kokenut kaiken tietää.Kerron sit miten kävi!!!

• Paras olla lähettämäti mitään kortiloin numeroit, tuskin ne meiteille mitään ilmaisii taaloja lähettelis. Mutta raitista on ulkona ja mun kuupas myös, ainaski tään päivää! Niin on menny tääkin tammikuu tipatonna!

• meni täälläkin kolmas tammikuu.Ja mistä olen iloinen,niin siitä ensimmäisestä tipattomasta tammikuusta(2005)sain sellaisen kipinän tipattomuuteen,että sitä onkin jatkunut yhtämittaisesti -05 juhannuksesta tähän asti.
        Helmikuussa jatkuu tipattomuus,mutta palstalla käyntejä vähennän.Ja jos milloin käyn,niin rekisteröidyllä pörri.1 nimimerkillä kirjoitan.

Raitista ja reipasta helmikuuta kaikille.t pörri

• Cettuz!
        pörri.1 kirjoitti:

meni täälläkin kolmas tammikuu.Ja mistä olen iloinen,niin siitä ensimmäisestä tipattomasta tammikuusta(2005)sain sellaisen kipinän tipattomuuteen,että sitä onkin jatkunut yhtämittaisesti -05 juhannuksesta tähän asti.
        Helmikuussa jatkuu tipattomuus,mutta palstalla käyntejä vähennän.Ja jos milloin käyn,niin rekisteröidyllä pörri.1 nimimerkillä kirjoitan.

Raitista ja reipasta helmikuuta kaikille.t pörri

Raittiina.

• mutta en viinalla itseäni lämmitä.

• tipat pois

Silleesti se tipaton tammikuu ihan mukavasti selvinpäin meni. Eikä ole enää mitään viinan hinkujakaan. Katsellaan nyt eteenpäin. Joko silloin tällöin otan tai sitten en, mutta eipä siitä sen kummempaa numeroa.
      Hyvät jatkot vaan kaikille!

• ext

Juu, tuohon olis pyrkimys. Josko joskus otan tai sitte en. Mutta toistaiseksi en ollenkaan. Tipaton tammikuu meni ja tipattomana alkaa helmikuu.

• ambivalenttineN

Hienosti pärjäsit tammikuun tipattomana. Kirjoita ihmeessä myös Helmikuussa tipattomiin ja kerro miten menee.

Itse olen tänään raittiina ja samoin huomennakin. Jotenkin tosi haikeat fiilikset kun tammikuu meni sekä juomisen että syömisen suhteen ihan pieleen. Tunnen olevani luuseri, kun kaikki tekemäni lupaukset on taas ollu yks tyhjän kanssa. Toivottavasti Helmikuusta tulee parempi, koska en jaksa enää olla säälittävä luuseri.

• veska58

Mukavasti menee näin selvänä.Jatketaan huomenna samaa rataa.Hyviä öitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe