Rahtikustannukset kiinasta suomeen

Jokke

Moro!

Oletteko lahettanyt rahtia Kiinasta Suomeen? Halvinta varmaan laivarahtina? Jos lahetan sisamaassa rahtia minka putiikin puoleen kaannyn? Onko Posti myos jarkeva vaihtoehto? Olisin lahettamassa ehkapa 50-100 kiloa polkupyoria ja kalusteita ym. tilpehooria... Miten tulli suhtautuu jos tavarasta nakee, etta kaytettya on, pitaako ilmoitella sinnekkin jotain?

Kiitoksia jo etukateen, jos moiseen litaniaan saisi selkeita vastauksia.

8

5106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnainen bisnesmatkailija

Kokonainen kontti Suomeen n.4000-5000 USD. En tiedä jos tästä oli apua, mutta jos tavaraa on paljon niin voi kannattaa.

• taida...

100 kg:n kuljetusta varten maksaa täyttä konttia....

• juupajokimies
        taida... kirjoitti:

100 kg:n kuljetusta varten maksaa täyttä konttia....

jep,konttien hinnat on tosiaan kohtuu halpoja kiinasta suomeen, yrityksille 4000usd pintaan..

• minä vaan

ei ihan hinta päde. pikku kontti veroineen on noin 1500€ ostokset riippuu mitä siinä on ja niiden tulli ja vero.

• miimaamuu
        minä vaan kirjoitti:

ei ihan hinta päde. pikku kontti veroineen on noin 1500€ ostokset riippuu mitä siinä on ja niiden tulli ja vero.

paljonkohan hinta on tällähetkellä pikku kontille, ovelta ovelle toimituksella? saimme arvion, että 500e/kuutio (sis tullit, verot, vakuutukset, kaikki kuljetukset). Kuulostaa todella kovalta hinnalta.

• eurot miljooniksi
        miimaamuu kirjoitti:

paljonkohan hinta on tällähetkellä pikku kontille, ovelta ovelle toimituksella? saimme arvion, että 500e/kuutio (sis tullit, verot, vakuutukset, kaikki kuljetukset). Kuulostaa todella kovalta hinnalta.

mutta eilen saamani tarjous oli n. 800 eur / kakskymppinen baffit, caffit ja summuut kulut esim merirosvolisät (!), satamamaksut, kontin nostot, kotimaan rahdista puhumattakaan = x 2. Silloinkin pitää olla melko hyvä etukäteistarjous. Lisäksi sinun (huolintaliikkeen) pitää hoitaa tullit ja verot. Hongkong ja Shanghai on halvimmat ja esim. Kantton (Guangzhou) kallein. Pikkukonttiin menee noin 27 kuutiota.
        Kehoitan ottamaan yhteyttä johonkin huolintaliikkeeseen.

• lexsepa
        minä vaan kirjoitti:

Omko sinulla tieto Olisin lähettämässä 1500-2000 kg siemenperuma mitä riittäisi vaimon hehtaarin
        maapalaa varten kokeilumielessä Sen siskolla on vähän enempi eli 2.000 hehtaaria että jos onnisttu
        maita olisi vuokrattavisa. kerro jos viitsit tai soita stefan www.seproim.fi 045-6702101

• @@@@@

otas yhteytta tallaiseen e-mail osoitteeseen kun [email protected] ni sielta ainakin tietavat tarkalleeen hintoja. se on shenzhennilainen vienti/ tuonti firma. vastaaja on Saliana joka ymmartaa englantia hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      65
      2133
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1452
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1275
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1258
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1135
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      960
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      78
      942
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      82
      868
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      835
    Aihe