Heissan kaikki kansantanssijat eli tutummin tanhuujat, te muut jotka ette oo tanhuujia, vaan haluisitte tulla tanhuujiksi, te jotka ette voi sietää kansantanssia ja te, jotka ette omista harmaata aavistusta, mitä kansantanssi on !
Mistä päin olette ja kauan olette harrastaneet, jos olette? Miksi pidätte harrastuksesta, miksi ette ? Itse oli tanssinut jo yli 10 vuotta, vaikka vasta viime vuosina olen kehittynyt jonnekin päin.... Ottakaa kantaa, olisi kiva saada uusia mielipiteitä!
kansantanssia
6
548
Vastaukset
- tanssijatar...
mun mielestä kansantanssi on hienon näköstä kattoo! ite oon tanssinu muutamia kertoja "tanhuujien" kanssa ja se on ollu hieno kokemus:) harrastan vain lavatansseja tällähetkellä, siinä sivussa jenkkitansseja...mutta missä täällä pk-seudulla voisi harrastaa kansantansseja?
- tanzziija
...myös pk-seudulta löytyy seuroja, ainakin luulisin. Itse asun keski-suomessa. Mukavaa, että olet saanut kansantanssista hyviä kokemuksia. Kysyppä paikallisista harrastekeskuksista asiasta... Kansantanssi on hyvä harrastus, jota voi suositella kaikille; kaikenikäisille ja kaikenkarvaisille, joten siitä vaan !
- alex
Tanssipalvelimesta löytyy kansantanssiryhmien yhteystietoja paikkakunnittain. Ks. http://tanssi.net/fi/kansantanssi/maakunnat.html
- Minä vaan
Pk-seudulla on aika paljon tanhuryhmiä riippuen missä asut. Itse asun suht koht pienellä paikkakunnalla ja täälläkin toimii tanhuryhmä. Esim Joensuussa todellä hyvä kansantanssijaryhmä, Motora ja niillä on ilmeisimmin myös aikuisten ryhmiä. Kannattaa kysellä ja katsella ja tutkia kyllä varmastiryhmä löytyy ja kannattaa aloittaa. tanhuaminen on hauskaa ja kehittävää eikä ole "vain ei coolien" harrastus ja sen voi aloittaa milloin vain ! Onnea mahdolliselle uudelle harrastukselle!
- Sirpa
Minä olen tanssinut kansantanssia nyt syksystä asti kansalaisopiston ryhmässä. Aiemmin olin jo haaveillut siitä ja äitinikin olisi laittanut minut lasten tanhuryhmään ollessani pieni, jos niitä olisi ollut lähistöllä.
Tanhut ovat todella hauskoja, koska ne ovat nopeita, monipuolisia ja muutenkin iloisia tasseja, niitä tanssiessa tulee hyvä mieli. Ja tanssiporukka on myös tärkeä, meillä on mukava ryhmä, vaikka ainoa nuori siinä olenkin.
Kesällä olen lähdössä Nordlek2003:een Tanskaan, pohjoismaiseen kansantanssitapahtumaan ja sitä odotan jo innolla. Onkos muita, varsinkin nuoria, lähdössä sinne? - Anonyymi
Naapurin Kaisa polkka kansantanssi, se joutaa Nahkuri orsille.
Kärsämäki nahkuri katu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk747964Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207454Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta757329Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1957078Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.795910Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k805797Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1035520Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================03530Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253222- 60954